Ogłoszenie z dnia 2024-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00386964/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
- 2023/BZP 00396388/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa elektronarzędzi, akcesoriów i narzędzi, oraz wózków paletowych jako wyposażenia dydaktycznego w branży drzewnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Technicznych im. gen. Władysława Andersa w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000179631
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stołeczna 21
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-879
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@zst.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zst.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ee709732-4da6-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa elektronarzędzi, akcesoriów i narzędzi, oraz wózków paletowych jako wyposażenia dydaktycznego w branży drzewnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee709732-4da6-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00288197
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VIII Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.2 Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 8.2.2 Infrastruktura edukacyjna na obszarze BOF2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386964
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 26.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Elektronarzędzia- szczegółowy wykaz i wymogi odnośnie sprzętu zawarto w załączniku nr 1 do SWZ(Opis przedmiotu zamówienia)
4.5.3.) Główny kod CPV: 43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna
4.5.5.) Wartość części: 406585,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Akcesoria i przyrządy - szczegółowy wykaz i wymogi odnośnie sprzętu zawarto w załączniku nr 1 do SWZ(Opis przedmiotu zamówienia)
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 29061,71 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Zestaw elementów narzędziowych- szczegółowy wykaz i wymogi odnośnie sprzętu zawarto w załączniku nr 1 do SWZ(Opis przedmiotu zamówienia)
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 24320,32 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Wózki paletowe4.5.3.) Główny kod CPV: 42410000-3 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe
4.5.5.) Wartość części: 10081,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 473904,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 677539,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 473904,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jr-tech Jan Rydzewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420117295
7.3.4) Miejscowość: Wasilków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 473904,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z powodu braku ofert niepodlegających odrzuceniu, postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23886,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40491,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23886,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JR-TECH Jan Rydzewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420117295
7.3.4) Miejscowość: Wasilków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23886,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z powodu braku ofert, postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 Pzp.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Wykonanie przeglądów okresowych, przeprowadzenie konserwacji i usunięcie nieprawidłowości w pracy urządzeń zamontowanych w obiektach Uniwersytetu w Białymstoku
- Wykonywanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem i dostawą wyposażenia dla potrzeb ptaków, nietoperzy, wiewiórek i owadów pożytecznych na terenach parków, skwerów i zieleńców w Białymstoku
- "Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki internatu X Liceum Ogólnokształcącego ul. Zwycięstwa 28 i stołówki szkoły ul. Stołeczna 6 . "
- Cyfryzacja analogowych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- Obsługa weterynaryjna
- OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO - UŻYTKOWEGO ZAKŁADU DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów i narzędzi dla pracowników fizycznych
- "Dostosowanie Muzeum Romantyzmu w Opinogórze dla osób z niepełnosprawnościami ruchu - etap II wykonanie" Cz. I - Dwór Cz. II - Zameczek
- ZP/02/2025 Dostawa narzędzi oraz mebli warsztatowych
- Dostawa kompresora, tokarki oraz innych urządzeń do Modelarni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.