eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław18/LEKI/DCZP/2023/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o."



Ogłoszenie z dnia 2023-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
18/LEKI/DCZP/2023/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021184819

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: wyb. Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-226

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 071 75 75 970

1.5.8.) Numer faksu: 071 75 75 970

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dczp.wroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dczp.wroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Przedsiębiorstwo prowadzące działalność leczniczą

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

18/LEKI/DCZP/2023/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ba4b547-ef03-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00288201

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00164851/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa leków do apteki szpitalnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00217199

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 18/LEKI/DCZP/2023/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 669315,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów
medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego”
sp. z o.o.” w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca musi zapewnić załadunek,
transport i rozładunek dostarczonych produktów leczniczych.
Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy będący załącznikiem
nr 7 do SWZ.
Adres dostawy: Wrocław, ul. Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław – Apteka Szpitalna
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SWZ–
Formularzu cenowym

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 61348,06 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.” w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych produktów leczniczych.
Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy będący załącznikiem nr 7 do SWZ. Adres dostawy: Wrocław, ul. Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław – Apteka Szpitalna Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SWZ–Formularzu cenowym

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 66666,43 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów
medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego”
sp. z o.o.” w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca musi zapewnić załadunek,
transport i rozładunek dostarczonych produktów leczniczych.
Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy będący załącznikiem
nr 7 do SWZ.
Adres dostawy: Wrocław, ul. Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław – Apteka Szpitalna Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SWZ–Formularzu cenowym

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 28105 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.” w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zapewnia załadunek, transport i rozładunek dostarczonych produktów leczniczych.
Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy będący załącznikiem nr 7 do SWZ.
4.3. Adres dostawy: Wrocław, ul. Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław – Apteka Szpitalna
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SWZ– Formularzu cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 36539,55 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.” w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zapewnia załadunek, transport i rozładunek dostarczonych produktów leczniczych.
4.2. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy będący załącznikiem nr 7 do SWZ.
4.3. Adres dostawy: Wrocław, ul. Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław – Apteka Szpitalna
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SWZ– Formularzu cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 541,50 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.” w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zapewnia załadunek, transport i rozładunek dostarczonych produktów leczniczych.
4.2. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy będący załącznikiem nr 7 do SWZ.
4.3. Adres dostawy: Wrocław, ul. Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław – Apteka Szpitalna
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SWZ– Formularzu cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 45603,63 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.” w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zapewnia załadunek, transport i rozładunek dostarczonych produktów leczniczych.
4.2. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy będący załącznikiem nr 7 do SWZ.
4.3. Adres dostawy: Wrocław, ul. Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław – Apteka Szpitalna
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SWZ– Formularzu cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 224903,41 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.” w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zapewnia załadunek, transport i rozładunek dostarczonych produktów leczniczych.
4.2. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy będący załącznikiem nr 7 do SWZ.
4.3. Adres dostawy: Wrocław, ul. Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław – Apteka Szpitalna
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SWZ– Formularzu cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 10139,70 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.” w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zapewnia załadunek, transport i rozładunek dostarczonych produktów leczniczych.
4.2. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy będący załącznikiem nr 7 do SWZ.
4.3. Adres dostawy: Wrocław, ul. Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław – Apteka Szpitalna
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SWZ– Formularzu cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 9295 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.” w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zapewnia załadunek, transport i rozładunek dostarczonych produktów leczniczych.
4.2. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy będący załącznikiem nr 7 do SWZ.
4.3. Adres dostawy: Wrocław, ul. Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław – Apteka Szpitalna
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SWZ– Formularzu cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 2331,79 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.” w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zapewnia załadunek, transport i rozładunek dostarczonych produktów leczniczych.
4.2. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy będący załącznikiem nr 7 do SWZ.
4.3. Adres dostawy: Wrocław, ul. Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław – Apteka Szpitalna
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SWZ– Formularzu cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 6603,80 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.” w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zapewnia załadunek, transport i rozładunek dostarczonych produktów leczniczych.
4.2. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy będący załącznikiem nr 7 do SWZ.
4.3. Adres dostawy: Wrocław, ul. Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław – Apteka Szpitalna
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SWZ– Formularzu cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 2752,73 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.” w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zapewnia załadunek, transport i rozładunek dostarczonych produktów leczniczych.
4.2. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy będący załącznikiem nr 7 do SWZ.
4.3. Adres dostawy: Wrocław, ul. Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław – Apteka Szpitalna
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SWZ– Formularzu cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 5986 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.” w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zapewnia załadunek, transport i rozładunek dostarczonych produktów leczniczych.
4.2. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy będący załącznikiem nr 7 do SWZ.
4.3. Adres dostawy: Wrocław, ul. Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław – Apteka Szpitalna
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SWZ– Formularzu cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 2014 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.” w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zapewnia załadunek, transport i rozładunek dostarczonych produktów leczniczych.
4.2. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy będący załącznikiem nr 7 do SWZ.
4.3. Adres dostawy: Wrocław, ul. Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław – Apteka Szpitalna
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SWZ– Formularzu cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 3323,40 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.” w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zapewnia załadunek, transport i rozładunek dostarczonych produktów leczniczych.
4.2. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy będący załącznikiem nr 7 do SWZ.
4.3. Adres dostawy: Wrocław, ul. Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław – Apteka Szpitalna
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SWZ– Formularzu cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 43208,06 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.” w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zapewnia załadunek, transport i rozładunek dostarczonych produktów leczniczych.
4.2. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy będący załącznikiem nr 7 do SWZ.
4.3. Adres dostawy: Wrocław, ul. Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław – Apteka Szpitalna
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SWZ– Formularzu cenowym

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 22325 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.” w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zapewnia załadunek, transport i rozładunek dostarczonych produktów leczniczych.
4.2. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy będący załącznikiem nr 7 do SWZ.
4.3. Adres dostawy: Wrocław, ul. Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław – Apteka Szpitalna
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SWZ– Formularzu cenowym

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 13622,60 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.” w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zapewnia załadunek, transport i rozładunek dostarczonych produktów leczniczych.
4.2. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy będący załącznikiem nr 7 do SWZ.
4.3. Adres dostawy: Wrocław, ul. Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław – Apteka Szpitalna
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SWZ– Formularzu cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 46419 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.” w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zapewnia załadunek, transport i rozładunek dostarczonych produktów leczniczych.
4.2. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy będący załącznikiem nr 7 do SWZ.
4.3. Adres dostawy: Wrocław, ul. Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław – Apteka Szpitalna
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SWZ– Formularzu cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 37587 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45170,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46351,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45170,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Neuca SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790017162

7.3.3) Ulica: Forteczna 35-37

7.3.4) Miejscowość: TORUŃ

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99989,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zgodnie z art. 255 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli:
1) Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;”
Zamawiający dnia 16.05.2023r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na” Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby ,,Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.” W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. 26.05.2023 r. do godziny 12:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie zadań nr: 2,

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia postępowanie w zakresie zadań nr: 3,4,17.
zgodnie z art. 255 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli:
2) Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Zgodnie z regulacją zamieszczoną w art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”
Zamawiający wskazuje, iż w treści załączonego przez Wykonawcę formularza cenowego stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ – nie ujęto kolumn nr: 17,18,19,20.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia postępowanie w zakresie zadań nr: 3,4,17.
zgodnie z art. 255 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli:
2) Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Zgodnie z regulacją zamieszczoną w art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”
Zamawiający wskazuje, iż w treści załączonego przez Wykonawcę formularza cenowego stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ – nie ujęto kolumn nr: 17,18,19,20.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1011,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1011,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1011,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Servier Polska Services Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272367467

7.3.3) Ulica: ul. Burakowska 14

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-066

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1449,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29255,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29255,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29255,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Farmacol – Logistyka” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252409576

7.3.3) Ulica: ul. Szopienicka 77

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-431

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41355,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156044,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156044,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156044,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmacol – Logistyka” Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252409576

7.3.3) Ulica: ul. Szopienicka 77

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-431

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221202,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6055,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6055,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6055,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829

7.3.3) Ulica: ul. Tysiąclecia 14

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8527,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zgodnie z art. 255 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli:
1) Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;”
Zamawiający dnia 16.05.2023r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na” Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby ,,Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.” W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. 26.05.2023 r. do godziny 12:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie zadań nr: 2,9,10,11,12,15:

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zgodnie z art. 255 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli:
1) Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;”
Zamawiający dnia 16.05.2023r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na” Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby ,,Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.” W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. 26.05.2023 r. do godziny 12:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie zadań nr: 2,9,10,11,12,15:

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zgodnie z art. 255 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli:
1) Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;”
Zamawiający dnia 16.05.2023r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na” Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby ,,Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.” W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. 26.05.2023 r. do godziny 12:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie zadań nr: 2,9,10,11,12,15:

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zgodnie z art. 255 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli:
1) Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;”
Zamawiający dnia 16.05.2023r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na” Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby ,,Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.” W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. 26.05.2023 r. do godziny 12:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie zadań nr: 2,9,10,11,12,15:

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3913,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3913,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3913,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmacol – Logistyka” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252409576

7.3.3) Ulica: ul. Szopienicka 77

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-431

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5330,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1165,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1165,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1165,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799

7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka 120

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1678,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zgodnie z art. 255 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli:
1) Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;”
Zamawiający dnia 16.05.2023r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na” Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby ,,Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.” W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. 26.05.2023 r. do godziny 12:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie zadań nr: 2,9,10,11,12,15:

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24839,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24839,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24839,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Farmacol – Logistyka” Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252409576

7.3.3) Ulica: ul. Szopienicka 77

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-431

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33331,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zgodnie z art. 255 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli:
2) Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Zgodnie z regulacją zamieszczoną w art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.”
Zamawiający wskazuje, iż w treści załączonego przez Wykonawcę formularza cenowego stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ – nie ujęto kolumn nr: 17,18,19,20.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9080,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9080,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9080,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Farmacol – Logistyka” Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252409576

7.3.3) Ulica: ul. Szopienicka 77

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-431

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12726,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21425 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22936,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21425 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Egis Polska Dystrybucja

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252341849

7.3.3) Ulica: ul. Komitetu Obrony Robotników 45D

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-146

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29764,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26910,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27142,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26910,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA S.A. z siedzibą w Toruniu przy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790017162

7.3.3) Ulica: ul. Forteczna 35-37

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36824,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.