Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00237160/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostarczanie obiadów dla uczniów SP w Mikstacie, SP w Kaliszkowicach Kaliskich, SP w Kaliszkowicach Ołobockich oraz SP w Biskupicach Zabarycznych w roku szkolnym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Ewarysta Estkowskiego w Mikstacie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000562175
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grabowska 13
1.5.2.) Miejscowość: Mikstat
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@mikstat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spmikstat.szkolnastrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mikstat1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostarczanie obiadów dla uczniów SP w Mikstacie, SP w Kaliszkowicach Kaliskich, SP w Kaliszkowicach Ołobockich oraz SP w Biskupicach Zabarycznych w roku szkolnym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9a97c5e-fb88-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288245
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00221658/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowanie i dostarczanie obiadów dla uczniów Szkoły Podstawowej w Mikstacie, Szkoły Podstawowej w Kal. Kal., SP w Kal. Ołob. oraz Szkoły Podstawowej w Bis. Zab. w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237160/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.IGP.271.1/1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczeniu obiadów dla uczniów Szkoły Podstawowej w Mikstacie, Szkoły Podstawowej w Kaliszkowicach Kaliskich, Szkoły Podstawowej w Kaliszkowicach Ołobockich oraz Szkoły Podstawowej w Biskupicach Zabarycznych w roku szkolnym 2022/2023.
1.2. Wspólny słownik zamówień:
Przedmiot zamówienia według kodu CPV:
55.52.31.00-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
55 32 10 00-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55.52.40.00-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół.
55.32.00.00 -9- Usługi podawania posiłków
1.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- przygotowanie posiłków w lokalu Wykonawcy z produktów własnych,
- dostawę własnym transportem, na własny koszt do Szkoły Podstawowej w Mikstacie,
- wydawanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Mikstacie w wynajmowanych pomieszczeniach kuchni i stołówki należących do Zamawiającego.
- rozwiezienie własnym transportem na koszt Zamawiającego obiadów do Szkoły Podstawowej w Kaliszkowicach Kaliskich, Szkoły Podstawowej w Kaliszkowicach Ołobockich oraz Szkoły Podstawowej w Biskupicach Zabarycznych,
1.4. Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do szkół odbywać się będzie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni wolnych od zajęć w szkole.
1.5. Zamawiający przekaże daty dni wolnych w poszczególnych placówkach.
1.6. Przewidywana liczba obiadów w okresie zamówienia tj. wrzesień 2022 – czerwiec 2023r. wyniesie około 70 obiadów x 183 dni = 12810. Ww. ilość została oszacowana na podstawie średniej ilości posiłków wydawanych w roku 2021/2022.
1.7. Przewidywana liczba naczyń jednorazowych w okresie zamówienia wynosi około 183 dni x 17 uczniów = 3111 kpl.
1.8. W zależności od zamówień i frekwencji dzieci Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia/zwiększenia ilości obiadów i naczyń jednorazowych, bez konieczności zmiany umowy. W związku ze zmniejszeniem ilości obiadów i naczyń jednorazowych Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym pieniężne wobec Zamawiającego.
1.9. W szczególnych wypadkach (np. klasowa wycieczka, okres nauki zdalnej, itp.) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany obiadu na suchy prowiant w równowartość ceny obiadu.
1.10. Ewentualne zmiany ilości dostarczanych obiadów Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do godziny 9.00 danego dnia.
1.11. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania usługi przez Wykonawcę. W procesie realizacji zamówienia nie dopuszcza się udziału podwykonawców.
1.12. Wykonawca odpowiada prawnie za żywienie dzieci przed Powiatowym Inspektorem Sanitarnym.
1.13. Zamawiający zobowiązuje się we własnym zakresie dokonywać rozliczeń finansowych z Miejsko – Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej za refundowane uczniom posiłki wszystkich ww. szkół w gminie Mikstat oraz rozliczeń wynikających z pełnopłatnych obiadów uczniowskich.
1.14. Do obowiązków Wykonawcy w porozumieniu z Kierownikiem Świetlicy, należeć będzie dokonywanie comiesięcznych rozliczeń za wydane posiłki.
1.15. Na prośbę rodziców dzieci korzystających z żywienia, obiad może być wydawany na wynos w naczyniach, które do stołówki dostarczy uczeń lub rodzic.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219966,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219966,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219966,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Gastronomiczno - Handlowo - Usługowa Dariusz Radzikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 251601386
7.3.3) Ulica: Gen. Sikorskiego 19
7.3.4) Miejscowość: Ostrzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 63-500
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA GASTRONOMICZNO-HANDLOWO-USŁUGOWA DARIUSZ RADZIKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA GASTRONOMICZNO-HANDLOWO-USŁUGOWA DARIUSZ RADZIKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219966,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-02 do 2023-06-23INNE PRZETARGI MIKSTAT
więcej: przetargi MIKSTAT »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostawa ciepłego posiłku dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie oraz dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW OBIADOWYCH DLA DZIECI W ROKU 2025
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW OBIADOWYCH DLA DZIECI W ROKU 2025
- Przygotowanie posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Chumiętkach w roku 2025
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów i wychowanków Zespołu Szkół Specjalnych im. Ireny Komorowskiej w Oławie. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 84 IM. JANA BRZECHWY W GDAŃSKU W 2025 ROKU
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.