Og³oszenie z dnia 2022-08-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00294464/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-05
- 2022/BZP 00314054/01 - Wynik z dnia 2022-08-22
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyposa¿enia sali rekreacyjnej przedszkola w Wysocku Ma³ym
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA PRZYGODZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855191
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Powstañców Wielkopolskich 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Przygodzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-421
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 625927722
1.5.8.) Numer faksu: 625927000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugp@przygodzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.przygodzice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposa¿enia sali rekreacyjnej przedszkola w Wysocku Ma³ym
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c5a5862e-1256-11ed-8c68-c68bc3dc99bc
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00288254
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00027934/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Budowa przedszkola z oddzia³em ¿³obkowym w Wysocku Ma³ym - dostawa wyposa¿enia
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c5a5862e-1256-11ed-8c68-c68bc3dc99bc3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ, zawiadomieñ i zadawanie pytañ. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
3. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”. Szczegó³y dotycz±ce sposobu przygotowania i z³o¿enia oferty okre¶lone zosta³y w rozdz. 20 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Przygodzice, Plac Powstañców Wlkp. 2, 63-421 Przygodzice. Pozosta³e informacje znajduj± siê w rozdz. 30 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Rg.271.28.2022.ZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposa¿enia sali rekreacyjnej dla dzieci oraz do holu w przedszkolu w Wysocku Ma³ym (Gmina Przygodzice), w tym urz±dzenie zabawowe, meble tapicerowane, dzieciêce urz±dzenia sportowe, siedziska, dywany.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39161000-8 - Meble przedszkolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39113100-8 - Fotele
39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie
37535200-9 - Wyposa¿enie placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia publicznego.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi na dostarczone przedmioty
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wymaga nale¿yte wykonanie dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, polegaj±cych na dostawie mebli tapicerowanych o warto¶ci minimum 5 tys. z³otych. Wykonawca mo¿e wykazaæ spe³nienie ww. warunku w ramach jednej lub kilku dostaw.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie:- ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania,
- zobowi±zani s± ustanowiæ Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia;
- pe³nomocnictwo musi wynikaæ z umowy lub z innej czynno¶ci prawnej; fakt ustanowienia Pe³nomocnika musi wynikaæ z za³±czonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z Pe³nomocnikiem;
- je¿eli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, pe³nomocnik przed zawarciem umowy przedstawi kopiê umowy reguluj±c± wspó³pracê tych Wykonawców;
- przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiaj±cy wymaga, aby warunek dotycz±cy posiadania wiedzy i do¶wiadczenia okre¶lony w rozdz. 9 pkt 2 ppkt 4 by³ spe³niony ³±cznie przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w tym o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835), sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalne s± nastêpuj±ce rodzaje i warunki zmiany tre¶ci umowy:a) zmiana terminu dostawy przedmiotu zamówienia powsta³ych z winy Zamawiaj±cego, a spowodowanych okoliczno¶ciami, których nie móg³ przewidzieæ w chwili zawarcia umowy;
b) zmiana warunków umowy w przypadku zaistnienia innej, niemo¿liwej do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy okoliczno¶ci prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za któr± ¿adna ze Stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacj± warunków zamówienia,
c) zmiana terminu dostawy oraz terminu lub zasad p³atno¶ci na skutek wyst±pienia przyczyn zewnêtrznych niezale¿nych od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy,
d) zmiany zapisów umowy, które nie s± istotne.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-10 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez Platformê e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-10 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-08
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Poza przes³ankami wynikaj±cymi z ustawy Pzp z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych wyklucza siê:1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
2. Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w pkt 1.
3. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie pkt 1, zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego wykonawcy, nie zaprasza go do z³o¿enia oferty podlegaj±cej negocjacjom, oferty dodatkowej, nie zaprasza go do negocjacji, a tak¿e nie prowadzi z takim wykonawc± negocjacji, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Przez ubieganie siê o udzielenie zamówienia publicznego rozumie siê z³o¿enie oferty, przyst±pienie do negocjacji.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeñ Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- Budowa placu zabaw przy zbiorniku w Morawicy
- Dostawa foteli i innych mebli biurowych dla Urzêdu Miasta Krakowa w 2025 roku
- Renowacja foteli kinowych na potrzeby sali kinowo-widowiskowej w Centrum Edukacyjno-Kulturalnym w Obrzycku"
- Dostawa mebli oraz pozosta³ego wyposa¿enia do nowego budynku Szko³y Podstawowej w Ró¿ynach
- Zakup, dostawa i monta¿ wyposa¿enia placu zabaw do siedziby Przedszkola Miejskiego nr 1 "Morskie Skarby" w ramach zadania" Modernizacja Placówek o¶wiatowych na terenie Gminy Miêdzyzdroje- etap I"
wiêcej: Wyposa¿enie placów zabaw »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.