Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00209326/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Inspektor Nadzoru dla zadania Dodatkowe instalacje fotowoltaiczne w ramach Projektu RPMP.04.01.01-12-1061/17 pn Odnawialne źródła energii dla mieszkańców gmin członkowskich klastra energii Biała–Ropa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOSZCZENICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892475
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Samorządowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Moszczenica
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-321
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 3541 300
1.5.8.) Numer faksu: 18 3541 085
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminamoszczenica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminamoszczenica.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biecz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381973883
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Biecz
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-340
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 13 447 11 13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@biecz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.biecz.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bobowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7382129965
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bobowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Bobowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-350
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 35143 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bobowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bobowa.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gorlice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7382131749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 2
1.5.2.) Miejscowość: Gorlice
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-350
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 353 57 62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gmina.gorlice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gmina.gorlice.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorlice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7382125507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Gorlice
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 353 62 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.gorlice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gorlice.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipinki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851648081
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipinki 53
1.5.2.) Miejscowość: Lipinki
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-305
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 13 447 70 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminalipinki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminalipinki.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łużna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381022314
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łużna 634
1.5.2.) Miejscowość: Łużna
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-322
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 354 30 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@luzna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.luzna.pl
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ropa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7382130282
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ropa 733
1.5.2.) Miejscowość: Ropa
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-312
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 353 40 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@eu-ropa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ropa.iap.pl
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sękowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381013686
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sękowa 252
1.5.2.) Miejscowość: Sękowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-307
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 353 40 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugsekowa@sekowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sekowa.pl
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Uście Gorlickie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7382144864
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Uście Gorlickie 80
1.5.2.) Miejscowość: Uście Gorlickie
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-315
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 351 60 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@usciegorlickie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.uscie gorlickie.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Inspektor Nadzoru dla zadania Dodatkowe instalacje fotowoltaiczne w ramach Projektu RPMP.04.01.01-12-1061/17 pn Odnawialne źródła energii dla mieszkańców gmin członkowskich klastra energii Biała–Ropa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdd010e7-eba7-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288280
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042121/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Nadzór inwestorski - Dodatkowe instalacej fotowoltaiczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt realizowany w ramach Osi priorytetowej 4. Regionalna Polityka energetyczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209326/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA.271.65.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 29,920 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: „Dodatkowe instalacje fotowoltaiczne” w ramach Projektu RPMP.04.01.01-12-1061/17 pn. Odnawialne źródła energii dla mieszkańców gmin członkowskich klastra energii „Biała – Ropa”.
Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór inwestorski nad dostawą i montażem 70 sztuk instalacji PV na budynkach prywatnych mieszkańców gmin: Moszczenica, Biecz, Bobowa, Gorlice, Lipinki, Łużna, Ropa, Uście Gorlickie, Sękowa, Miasto Gorlice, z terenu województwa małopolskiego.
Przedmiotem Umowy na dostawę i montaż jest realizacja Instalacji fotowoltaicznych w domach prywatnych na terenie gmin Partnerów Projektu. Inwestycja obejmuje zaprojektowanie, dostawę niezbędnych Urządzeń i materiałów, montaż i uruchomienie kompletnych Instalacji odnawialnych źródeł energii w domach prywatnych należących do osób fizycznych w następujących ilościach:
- instalacje fotowoltaiczne o minimalnej mocy 4 kWp – 3 szt., w tym instalacje, w których moduły fotowoltaiczne montowane na gruncie lub na budynkach niemieszkalnych – 1 szt.,
- instalacje fotowoltaiczne o minimalnej mocy 5 kWp – 67 szt., w tym instalacje, w których moduły fotowoltaiczne montowane na gruncie lub na budynkach niemieszkalnych – 3 szt.
Inspektor Nadzoru pełnić będzie nadzór inwestorski w następującym zakresie:
1. Ścisła współpraca i podleganie pod nadzór Inżyniera Projektu działającego w imieniu Zamawiającego.
2. Współpraca z innymi uczestnikami zadania, uprawnionymi przedstawicielami Zamawiającego i Generalnym Wykonawcą.
3. We współpracy z Inżynierem Projektu sprawdzenie kart katalogowych urządzeń i weryfikacja oferty Generalnego Wykonawcy pod względem zgodność urządzeń z wymaganiami zamawiającego.
4. Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i zgłoszeniem robót (jeżeli będzie wymagane), przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej
5. Sprawdzanie jakości wykonywanych prac i wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie
6. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających (jeśli będą wymagane), uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania
Szczegółowy zakres świadczonej usługi zawarto w załączniku nr 5 do SWZ (Wzór umowy).
Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości instalacji w zakresie nie większym niż 20%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65005,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65005,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65005,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTROTECH Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6871959950
7.3.3) Ulica: Leśna 30
7.3.4) Miejscowość: Mymoń
7.3.5) Kod pocztowy: 38-524
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65005,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI MOSZCZENICA
więcej: przetargi MOSZCZENICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski - kontrola realizacji inwestycji pn. "Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy zbiegu ul. Wyspiańskiego i ul. Klasztornej w Leżajsku wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
- 38.2025 Zarządzanie i nadzór nad realizacją zamierzenia inwestycyjnego pn. "Modernizacja i przebudowa budynku na cele dydaktyczno-naukowe Filii w Wałbrzychu..."
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej z uzyskaniem stosownych uzgodnień i pozwoleń na budowę chodnika przy ul. Chopina w Szczecinie pn. "Bezpieczny wyjazd z os. ARS/Etiuda"
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy"
- Dokumentacja projektowa budowy ul. Samarytanka od ul. Dalanowskiej do ul. Gilarskiej w ramach zadania "Poprawa bezpieczeństwa drogowego na obszarze rewitalizacji".
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Hańsk.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.