Ogłoszenie z dnia 2024-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00231237/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-05
- 2024/BZP 00249452/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa oczyszczalni ścieków w Zakrzewie, w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kłecko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259465
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 14
1.5.2.) Miejscowość: Kłecko
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-270
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: +48614270125
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klecko@klecko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://klecko.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-90be6c32-dad2-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa oczyszczalni ścieków w Zakrzewie, w formule zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90be6c32-dad2-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00288349
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025930/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa oczyszczalni ścieków w Zakrzewie, w formule zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231237
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RFZ.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest przebudowa oczyszczalni ścieków w Zakrzewie, w formule zaprojektuj i wybuduj. Przebudowa oczyszczalni ścieków w Zakrzewie, będzie realizowana na terenie istniejącej oczyszczalni (dz. ewid. 9/4, obręb ewidencyjny 300305_5.0022, Zakrzewo).
2. Zadanie jest realizowane na podstawie umowy o przyznanie pomocy na operacje typu „Gospodarka wodno-ściekowa” pn. „Przebudowa oczyszczalni ścieków w Zakrzewie, zakup pomp do przepompowni ścieków na kanalizacji sanitarnej w Gorzuchowie oraz budowa sieci wodociągowej przy ul. Spacerowej w Kłecku, a także budowa podziemnego zbiornika retencyjnego w Kłecku wraz z infrastrukturą towarzyszącą umożliwiającą jego prawidłowe funkcjonowanie” - w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.
3. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia (roboty budowlane) na okres minimum 36 miesięcy, liczone od dnia odbioru.
UWAGA: okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert!
4. Wykonawca udzieli gwarancji na urządzenia mechaniczne na okres minimum 36 miesięcy, liczone od dnia odbioru.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem niniejszego postępowania jest przebudowa oczyszczalni ścieków w Zakrzewie, w formule zaprojektuj i wybuduj.
2) W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać:
ETAP I: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej
Zamówienie obejmuje:
a) przed rozpoczęciem prac projektowych obowiązkiem Wykonawcy jest:
- wykonanie opinii technicznej potwierdzającej możliwość wykonania prac zgodnie z PFU,
- w razie potrzeby uzyskanie odstępstwa od przepisów techniczno – budowlanych w zakresie przepisów dot. p.poż. i ewakuacji,
- uzyskanie niezbędnych zgód, opinii i ustaleń.
b) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej: projekt budowlany i projekt techniczny wielobranżowy (wykonawczy),
c) wykonanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich w podziale na poszczególne branże/specjalności,
d) uzyskanie wymaganych decyzji administracyjnych, w tym:
- decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- decyzji pozwolenia na budowę dla robót budowlanych, dla których uzyskanie pozwolenia jest wymagane;
e) opracowanie mapy geodezyjnej do celów projektowych,
f) opracowanie projektu budowlanego oraz uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii, decyzji i pozwoleń, w tym ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę,
g) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
h) sprawowanie nadzoru autorskiego,
i) dokumentacja projektowa powinna być zgodna z wymogami i wszystkimi innymi unormowaniami, standardami i przepisami prawnymi, których należy przestrzegać przy realizacji tego typu inwestycji, a w szczególności musi spełniać wymogi określone w:
- ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy,
- Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454);,
- Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1679),
- Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1225);
i) w ramach obowiązku Wykonawcy znajduje się pozyskanie wszystkich danych niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania i wykonania przedmiotu. Powyższy wykaz może nie wyczerpywać wszystkich opracowań branżowych koniecznych do wykonania zamówienia objętego niniejszą dokumentacją, co nie zwalnia Wykonawcy prac projektowych z obowiązku kompletnego wykonania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji projektowej. Do zakresu prac projektowych należy również uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień i opinii, decyzji administracyjnych, ekspertyz budowlanych i technicznych i innych czynności niezbędnych do zaprojektowania, wykonania robót budowlanych,
j) zamawiający uzna etap projektowania za zakończony w momencie przekazania przez Wykonawcę prawomocnej decyzji pozwolenie na budowę lub zgłoszenia wykonania robót budowlanych dla inwestycji (w stosunku do którego organ administracji architektoniczno-budowlanej nie wniósł sprzeciwu).
ETAP II: Przebudowa oczyszczalni ścieków w Zakrzewie
Zamówienie obejmuje:
a) roboty ziemne,
b) wykonanie nowego ciągu technologicznego oczyszczania ścieków składającego się z:
- kraty mechanicznej o prześwicie 5 mm (należy wymienić na nowe obecną kratę mechaniczną łukową oraz kratę ręczną zainstalowaną na kanale obejścia),
- komory pełniącej rolę piaskownika i osadnika wstępnego,
- zbiornika retencyjnego,
- przepompowni,
- reaktora biologicznego sekwencyjnego typu SBR,
- aeratora powierzchniowego,
c) wykonanie niezbędnego zakresu sieci technologicznych, wod-kan. elektrycznych, AKPiA,
d) wykonanie systemu AKPiA, wraz z systemem centralnego sterowania i nadzoru,
e) budowę ciągów komunikacyjnych (dróg i chodników) w zakresie niezbędnym do obsługi docelowego układu obiektów oczyszczalni,
f) wyposażenie obiektu w system monitoringu terenu,
g) wykonanie wszelkich robót pomocniczych związanych z realizacją w/w zakresu i niezbędnych do uzyskania pełnej funkcjonalności obiektu po modernizacji,
h) wykonanie robót budowlano – montażowych z dostawą niezbędnych materiałów i urządzeń,
i) wykonanie rozruchu oraz przeprowadzenie prób i testów wszystkich obiektów i instalacji zrealizowanych w ramach umowy,
j) przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem obiektów i instalacji do eksploatacji (opracowanie dokumentacji powykonawczej, opracowanie instrukcji bhp, opracowanie instrukcji rozruchu i eksploatacji - dla wszystkich obiektów i instalacji wykonanych w ramach umowy),
k) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie w przypadku, gdy obowiązek taki wynika z uzyskanego pozwolenia na budowę.
3) Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ, który zawiera: Program Funkcjonalno – Użytkowy opracowany przez firmę ECO BALANCE Wojciech Jasik z Poznania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3430000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5746435,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3430000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY GRINBUD DOMINIKA SIESZCHUŁA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300537771
7.3.3) Ulica: Olsztyńska 17
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY GRINBUD DOMINIKA SIESZCHUŁA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY GRINBUD DOMINIKA SIESZCHUŁA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3430000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa i Gminie Wojcieszów
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Uścimów
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej uszkodzonej podczas wystąpienia powodzi na terenie Gminy Nowa Ruda
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.