Ogłoszenie z dnia 2021-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00195077/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie strategicznej mapy hałasu wraz z zakupem licencji
do portalu oraz opracowaniem sprawozdania do KE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 238 55 30
1.5.8.) Numer faksu: 32 238 55 27
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.gliwice.eu/zamowienia-publiczne/zamowienie/122381.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie strategicznej mapy hałasu wraz z zakupem licencjido portalu oraz opracowaniem sprawozdania do KE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-273cc584-1b8f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00288389
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000378/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.35 Opracowanie strategicznej mapy hałasu wraz zakupem licencji do portalu oraz opracowaniem sprawozdania do KE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195077/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.48.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 303000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Opracowanie strategicznej mapy hałasu wraz z zakupem licencji do portalu oraz opracowaniem sprawozdania do KE” obejmujące:
1. Opracowanie pn.: „Strategiczna mapa hałasu miasta Gliwice” wykonane zgodnie z Dyrektywą 2002/49/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 25 czerwca 2002 r. odnoszącą się do oceny i zarządzania poziomem hałasu w środowisku Dz.U. WE L 189 z dnia 18.07.2002 r. oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska.
2. Aktualizację Portalu internetowego strategicznej mapy hałasu miasta Gliwice.
3. Wykonanie sprawozdania do Komisji Europejskiej zawierającego dane, o których mowa w art. 10 ust. 2 i w załączniku VI dyrektywy 2002/49/WE Parlamentu Europejskiego oraz Rady z dnia 25 czerwca 2002 r. odnoszącej się do oceny i zarządzania poziomem hałasu w środowisku, w zakresie i formie określonej przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska oraz przygotowanie danych wskazanych w art. 117a ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo ochrony środowiska, celem przekazania aktualnych danych dotyczących dróg głównych do Głównego Inspektora Ochrony Środowiska wraz ze strategiczną mapą hałasu (art. 117a ust. 8 ustawy prawo ochrony środowiska).
Mapa hałasu będzie obejmować zasięgiem teren w granicach administracyjnych miasta Gliwice (całkowita powierzchnia terenu wynosi 133,9 km2).
Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia przy użyciu sprzętu i oprogramowania będącego w jego posiadaniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji warunków zamówienia.
Wymagany termin rękojmi: minimum 24 miesiące, maksymalnie 60 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90742000-0 - Usługi związane z nadmiernym hałasem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 366540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 583020,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 366540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lemitor Ochrona Środowiska Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 895-17-96-072
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LEMITOR OCHRONA ŚRODOWISKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LEMITOR OCHRONA ŚRODOWISKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 366540,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-01INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Układ pomiarowy do badania odkształceń i przyspieszeń konstrukcji wieży kratowej techniką światłowodową wraz z osprzętem. Znak sprawy: DZPZ.282.30.2025.EK
- Sukcesywne dostawy nabiału i tłuszczy dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach wielosilnikowych, tłokowych klasy MEP(L) (...). Znak sprawy: DZPZ.283.43.2025.EK
- "Rozbudowa ośrodka sportowego przy ul. Sportowej 21 w Gliwicach" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Organizacja pobytu uczestników Konferencji pt.: "Rozwój społeczny wobec wartości. Etyka-Technika-Społeczeństwo". Znak sprawy: DZPZ.283.44.2025.EK
- "Prace porządkowe na terenie Lasów Komunalnych w Gliwicach"
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.