eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PszczółkiUporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Pszczółki wraz z budową mikroinstalacji PV na potrzeby oczyszczalni ścieków i SUW w Pszczółkach w ramach programu Rządowy Fundusz Polski Ład.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Pszczółki wraz z budową mikroinstalacji PV na potrzeby oczyszczalni ścieków i SUW w Pszczółkach w ramach programu Rządowy Fundusz Polski Ład.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczółki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pomorska 18

1.5.2.) Miejscowość: Pszczółki

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-032

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@pszczolki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Pszczółki wraz z budową mikroinstalacji PV na potrzeby oczyszczalni ścieków i SUW w Pszczółkach w ramach programu Rządowy Fundusz Polski Ład.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb07971f-f612-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288543

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039259/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej wraz z budową mikroinstalacji PV na potrzeby oczyszczalni ścieków i SUW w Pszczółkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 305 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli ....
2) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W pierwszym postępowaniu w przedmiotowym postępowaniu w trybie podstawowym z możliwością negocjacji, nie została złożona żadna oferta, w związku z tym postępowania zostało unieważnione w dniu 23.06.2022 r. Numer ogłoszenia o zamówieniu nr 2022/BZP 00147308/01
z dnia 2022-05-06, Ogłoszenie o wyniku postępowania nr 2022/BZP 00288536/01 z dnia 2022-08-02.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPZ.271.1.5.2022.EK/AG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja oczyszczalni ścieków w Pszczółkach (sitopiaskownik, składowanie i przetwarzanie odpadu).
Przedmiotem zamówienia jest realizacja w trybie "zaprojektuj i wybuduj" zadania: Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Pszczółkach.
Realizacja zadania obejmuje:
1) opracowanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem braku sprzeciwu do zgłoszenia robót / uzyskanie pozwolenia na budowę, obejmującej wszystkie zakresy robót przewidziane w Programie Funkcjonalno- Użytkowym (PFU), w tym branża budowlana, drogowa, sanitarna, elektryczna i automatyka, w wersji papierowej w 5 egz. i elektronicznej w 1 egz.;
2) wykonanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót z podziałem na poszczególne branże robót, w wersji papierowej w 2 egz. i elektronicznej w 1 egz.;
3 ) opracowanie Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; w wersji papierowej 2 egz. i w wersji elektronicznej;
4) zgłoszenie robót budowlanych wymagających zgłoszenia;
5) uzyskanie wymaganych prawem decyzji administracyjnych oraz uzgodnień;
6) wykonanie wszelkich prac wynikających z opracowanej na podstawie PFU dokumentacji projektowej z uwzględnieniem poniesienia wszelkich opłat administracyjnych koniecznych do realizacji robót objętych zamówieniem;
7) sprawowanie nadzoru autorskiego;
8) wykonanie i złożenie dokumentacji powykonawczej.
Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania i przedstawienia Zamawiającemu szczegółowego harmonogramu realizacji umowy. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania projektów i uruchamiania procedur administracyjnych sukcesywnie dla poszczególnych etapów zgodnie
z zaproponowanym i uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem realizacji fazy projektowania.
Wykonawca w planie płatności wykaże oddzielnie kwoty za projektowanie i za realizację robót. Wykonawca będzie uprawniony do otrzymania płatności za projektowanie po uzyskaniu pozwolenia na budowę dla danej części zaprojektowanych robót. Wniosek o płatność częściową może dotyczyć wyłącznie tych części, dla których Wykonawca uzyskał prawomocną decyzje
o pozwoleniu na budowę.
Zakres modernizacji będzie obejmował:
1. wykonanie nowego stopnia wstępnego oczyszczania ścieków w oparciu o zintegrowany sitopiaskownik, zlokalizowany w istniejącym budynku. Zakłada się demontaż istniejącego sitopiaskownika i urządzeń towarzyszących. Wykonanie nowych instalacji i sieci doprowadzających i odprowadzających ścieki z sitopiaskownika oraz do kraty ręcznej z zasuwą z napędem elektrycznym, sterowanym na podstawie poziomu ścieków w komorze dopływowej (podwyższony poziom powodować automatyczne otwarcie zasuwy i pracę kraty ręcznej). Dostawę 3 pojemników na piasek i skratki oraz montaż wymaganej armatury i instalacji technologicznych, sanitarnych, zasilających, oświetlenia i AKPiA.
2. wykorzystanie linii higienizacji/granulacji osadu, jako podstawowy i główny ciąg technologiczny gospodarki osadowej. W ramach zadania należy wykonać zadaszenia w formie wiaty o konstrukcji stalowej, krytej blachą trapezową, częściowo osłoniętą przekryciem żaluzjowym lub równoważnym, układ magazynowania i transportu wapna, magazyn namiotowy
o wymiarach min. 13x6,5m na obecnej szczelnej płycie, montaż układu wagoworkownicy – pakowania do worków BIG-BAG.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w PFU, stanowiącym załącznik nr 3 do IWZ, który zakłada m.in.: prace projektowe, roboty budowlane, rozruch i szkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi zainstalowanych urządzeń, serwis.
Wykonawca będzie występował z upoważnienia Zamawiającego w celu uzyskania wszelkich dokumentów, uzgodnień i decyzji administracyjnych.
Wartość dokumentacji projektowej musi być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3270000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3270000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3270000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynierii Środowiska EKOWODROL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6690500171

7.3.3) Ulica: Słowiańska 13

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-846

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3270000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.