Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00256090/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na istniejących przejściach dla pieszych w lokalizacji droga krajowa nr 87 Gmina Piwniczna-Zdrój -zaprojektowanie i budowa do-świetlenia przejść dla pieszych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Piwniczna-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893084
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 20
1.5.2.) Miejscowość: Piwniczna-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-350
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@piwniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwniczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://piwniczna.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na istniejących przejściach dla pieszych w lokalizacji droga krajowa nr 87 Gmina Piwniczna-Zdrój -zaprojektowanie i budowa do-świetlenia przejść dla pieszych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ed90c0c-036f-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288568
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038243/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na istniejących przejściach dla pieszych w lokalizacji droga krajowa nr 87 Gmina Piwniczna-Zdrój -zaprojektowanie i budowa do-świetlenia przejść dla pieszych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256090/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.25.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 420750,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na istniejących przejściach dla pieszych w lokalizacji droga krajowa nr 87 Gmina Piwniczna-Zdrój -zaprojektowanie i budowa doświetlenia przejść dla pieszych
1.2. Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na istniejących przejściach dla pieszych w lokalizacji droga krajowa nr 87 Gmina Piwniczna-Zdrój -zaprojektowanie i budowa doświetlenia przejść dla pieszych
1.2.1.Zakres robót obejmuje:
1.2.1.1. Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na istniejących przejściach dla pieszych w ciągi drogi krajowej nr 87 Gmina Piwniczna-Zdrój – zaprojektowanie i budowa doświetlenia przejść dla pieszych w poniższych lokalizacjach:-MAPA Z LOKALIZACJĄ STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 4.1
Lp. Nr drogi Kilometraż Miejscowość Charakterystyka techniczna zadania Lokalizacja
1. 87a 0,020 Piwniczna-Zdrój budowa dedykowanego doświetlenia Wlot podporządkowany
2. 87a 0,190 Piwniczna-Zdrój budowa dedykowanego doświetlenia DK ciąg główny
3. 87a 0,215 Piwniczna-Zdrój budowa dedykowanego doświetlenia Wlot podporządkowany
4. 87a 0,221 Piwniczna-Zdrój budowa dedykowanego doświetlenia DK ciąg główny
5. 87a 2,026 Piwniczna-Zdrój budowa dedykowanego doświetlenia DK ciąg główny
6. 87 24,585 Piwniczna-Zdrój budowa dedykowanego doświetlenia DK ciąg główny
7. 87 24,633 Piwniczna-Zdrój budowa dedykowanego doświetlenia DK ciąg główny
8. 87 24,653 Piwniczna-Zdrój budowa dedykowanego doświetlenia DK ciąg główny
9. 87 24,700 Piwniczna-Zdrój budowa dedykowanego doświetlenia DK ciąg główny
10. 87a 0,548 Piwniczna-Zdrój budowa dedykowanego doświetlenia DK ciąg główny
11. 87 25,057 Piwniczna-Zdrój budowa dedykowanego doświetlenia DK ciąg główny
1.2.1.2. Infrastruktura drogowa musi zostać wykonana na podstawie opracowanej przez Wy-konawcę dokumentacji, która wymaga uzyskania zatwierdzenia przez GDDKiA Oddział w Krakowie.
1.2.1.3. Wykonawca uzyska od GDDKiA w Krakowie warunki zajęcia pasa drogowego na czas prowadzenia robót. W tym celu należy zwrócić się do GDDKiA Rejon Nowy Sącz celem zawarcia porozumienia.
1.2.1.4. Wykonawca pozyska zatwierdzony przez GDDKiA oraz inne organy Projekt Czasowej Organizacji Ruchu na czas prowadzenia robót
1.2.1.5. Wykonawca pozyska warunki techniczne przyłącza od Firmy TAURON
1.2.1.6. Wykonawca pozyska wszelkie inne wymagane uzgodnienia/opinie celem zrealizowania przedmiotu zamówienia
1.2.1.7. Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z Wytycznymi Wykonania Dedykowanego Oświetlenia opracowanymi przez Generalna Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie stanowiący załącznik nr 4.2
1.3. Wykonawca zapewnia dla zakresu określonego w pkt. 1.2.1.
1.3.1 Obsługę laboratoryjną na każdym etapie inwestycji.
1.3.2 Oznakowanie terenu budowy zgodnie z zatwierdzonym Czasowym Projektem Organizacji Ruchu
1.3.3 Inwentaryzację powykonawczą
1.4. Wbudowanie materiałów należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta wybranych materiałów, zgodnie z Polską Normą. Wszystkie materiały muszą być trwałe i posiadać atesty oraz certyfikaty bezpieczeństwa.
1.4.1. Na planowany zakup , materiałów i urządzeń wyspecyfikowanych należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego .
1.5. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową.
1.6. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w pro-jekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który cha-rakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią je-dynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert ja-kościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez pro-dukt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisu-jącą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom techno-logicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wyma-gane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wyko-nawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających, że te materiały lub urządzenia są równoważne.
1.7. Wszystkie oferowane materiały muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
1.8. Przedmiot zamówienia zmierza do likwidacji barier architektonicznych utrudniających po-ruszanie osobom niepełnosprawnym poprzez niwelację różnic poziomów. Przewidziano do-puszczalne spadki , nie projektuje się żadnych stopni, uskoków.
1.9 Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub pod-wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie reali-zacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jedn. Dz.U z 2020 r., poz. 1320 z poż.zm.): organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośrednie wy-konanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji pro-jektowej – pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, za wyjątkiem - kie-rownika budowy, kierowników robót - w zakresie czynności obejmujących:
a) roboty budowlane związane instalowaniem urządzeń oświetlenia drogowego
b) roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeks pracy
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego stanowiący załącznik nr 6 do SWZ. Powyższe wymagania określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ projekt Umowy
1.10. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram robót przed podpisaniem umowy , harmonogram nie może być sprzeczny z wymaganiami wskazanymi w SWZ i złożoną ofertą lub udzielonymi wyjaśnieniami w trakcie procedury badania i oceny ofert.
1.11 Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę
2 Rękojmia i gwarancja
2.1 Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu rękojmi i gwarancji opisano w § 15 i 15a projektu umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
2.2 Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na cały przedmiot umowy tj. wy-konane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy.
2.3 Termin rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.
2.4 Wykonawca może zaproponować okres rękojmi i gwarancji zaoferowany w ofercie w za-kresie min. 60 miesięcy - max. 84 miesięcy.
2.5 wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 7 do SWZ
3. kod CPV
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty. Mając powyższe na względzie Zamawiający unieważnia postępowanie .Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania: art. 255 ust. 1 ustawy PZP
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji dla zadania pn. Przebudowa ul. 1-go Maja w Bystrzycy Kłodzkiej.
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- "Przebudowa przystani kajakowej - opracowanie dokumentacji"
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.