Ogłoszenie z dnia 2021-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00247954/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
- 2021/BZP 00290778/01 - Wynik z dnia 2021-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przygotowanie projektów, wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych z logotypem: Pogodne Suwałki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Suwałki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671030
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/; https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie projektów, wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych z logotypem: Pogodne Suwałki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-497619a4-3715-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00288591
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001760/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Artykuły informacyjne i promocyjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247954/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.127.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 64454,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektów, wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych z logotypem: „Pogodne Suwałki”. Zamówienie zostało podzielone na 2 części:Część 1 maskotki Miś UśMich
2. Przedmiot zamówienia oraz jego wymagania szczegółowo zostały opisane w załącznikach nr 2.1 do SWZ- FORMULARZ CENOWY.
3. Wszystkie nazwy materiałów, jeżeli zostały użyte w SWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard.
4. Zakres zamówienia obejmuje:
1) wykonanie w porozumieniu z Zamawiającym i w oparciu o Księgę Tożsamości Wizualnej Znaku Marki Miasta (https://um.suwalki.pl/mieszkaniec/dla-mieszkanca,57/pogodne-suwalki,2609) projektów graficznych zamawianych artykułów zgodnych z kryteriami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia,
2) dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych do siedziby Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 5515 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektów, wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych z logotypem: „Pogodne Suwałki”. Zamówienie zostało podzielone na 2 części:Część 2 pozostałe materiały promocyjne.
2. Przedmiot zamówienia oraz jego wymagania szczegółowo zostały opisane w załącznikach nr 2.2 do SWZ- FORMULARZ CENOWY.
3. Wszystkie nazwy materiałów, jeżeli zostały użyte w SWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard.
4. Zakres zamówienia obejmuje:
1) wykonanie w porozumieniu z Zamawiającym i w oparciu o Księgę Tożsamości Wizualnej Znaku Marki Miasta (https://um.suwalki.pl/mieszkaniec/dla-mieszkanca,57/pogodne-suwalki,2609) projektów graficznych zamawianych artykułów zgodnych z kryteriami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia,
2) dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych do siedziby Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03417000-6 - Wióry drzewne
18331000-8 - Koszulki
18412000-0 - Odzież sportowa
18424000-7 - Rękawice
18443320-5 - Czapki
18930000-7 - Worki i torby
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
30199500-5 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby
30237280-5 - Akcesoria zasilające
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
39221120-4 - Filiżanki i szklanki
39225600-1 - Świece
39225710-5 - Butelki
39292400-9 - Przybory do pisania
39295200-8 - Parasole
39514100-9 - Ręczniki
4.5.5.) Wartość części: 58939,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia pn.: Przygotowanie projektów, wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych z logotypem: „Pogodne Suwałki” w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy.
Do upływu terminu składania ofert na tą część wpłynęły 2 oferty złożona przez:
Numer oferty Firma (nazwa) oraz adres Wykonawcy Kryteria oceny ofert wraz z przyznaną punktacją Cena brutto Termin realizacji
1 PLUSZAK Jadwiga Zdyb
Chwałki 191
27-600 Sandomierz C
T
Razem -------- 6 784,50 zł 10 dni (rob)
2 PPHU LIR Elżbieta Zajet
ul. Grunwaldzka 2
82-300 Elbląg C
T
Razem 60,00
40,00
100,00 18 450,00 zł 21 dni
Miasto Suwałki na realizację części 1 postępowania przeznaczyło kwotę 6 800,00 zł brutto. Ponieważ oferta PPHU LIR Elżbieta Zajet, ul. Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg przekracza kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej, zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy część 1 postępowania zostaje unieważniona.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72074 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108445 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72074 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowa SOLDIES Dominik Maślerz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383696335
7.3.4) Miejscowość: Myślenice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72074 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Wykonanie i montaż dioram i makiet oraz wydruk i montaż plansz w Muzeum Wigier w Starym Folwarku.
- Zakup i dostawa mięsa drobiowego oraz wędlin drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
- Zakup i dostawa warzyw i owoców oraz jaj na I kwartał 2025 dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
- Dostawa oleju napędowego
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji polegającej na rozbiórce i budowie systemu kładek i mostów nad doliną rzeki Czarna Hańcza
- Wykonanie usługi utworzenia, prowadzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (dalej PSZOK)
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa środków do mycia maszynowego, worków na odpady oraz środków do utrzymania czystości
- Zakup i dostawa materiałów zużywalnych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na przedszkolaków"
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DO SIEDZIBY JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU LEŻAJSKIEGO w okresie 01.01. 2025 - 31.12.2025 ROKU
- Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Przedsiębiorstwa Gospodarowania Odpadami Sp. z o. o. w Paszczynie
- "Dostawa pomocy dydaktycznych i programów multimedialnych na potrzeby zajęć realizowanych w szkołach podstawowych w ramach projektu pn. Edukacja włączająca w Gminie Studzienice"
- Sukcesywne dostawy papieru do drukarek, segregatorów oraz innego asortymentu na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w I połowie 2025 roku
więcej: Wióry drzewne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.