Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00207669/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz innego wyposażenia do nowych oddziałów przedszkolnych i żłobka na terenie Gminy Czersk”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27
1.5.2.) Miejscowość: Czersk
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: (52) 395-48-10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czersk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz innego wyposażenia do nowych oddziałów przedszkolnych i żłobka na terenie Gminy Czersk”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc02a13c-eb30-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288635
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023022/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Wyposażenie budynku żłobka w Czersku
1.2.3 Dostawa wyposażenia i umeblowania na potrzeby realizacji projektu "Przygoda Malucha - utworzenie nowych miejsc przedszkolnych na terenie Gminy Czersk"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
części 1-3 jest dofinansowane w ramach projektu pt. „Utworzenie klubu dziecięcego i żłobka w Gminie Czersk szansą na zatrudnienie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. części 4-7 jest dofinansowane w ramach projektu pt. „Przygoda Malucha – utworzenie nowych miejsc przedszkolnych na terenie Gminy Czersk” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207669/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.45.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 265089,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz innego wyposażenia do nowych oddziałów przedszkolnych i żłobka na terenie Gminy Czersk” z podziałem na 7 części.Zakres części 1.
Miejsce dostawy: Gminny Żłobek w Czersku, ul. Chojnicka 5A, 89-650 Czersk.
1) Wyposażenie kuchni (łyżki dziecięce - 130 szt., widelec dziecięcy - 130 szt., łyżeczka dziecięca - 130 szt., talerz deserowy - 130 szt., talerz płaski - 130 szt., talerz głęboki - 130 szt., miseczki - 130 szt., kubek - 130 szt., czajnik - 7 szt. nabieraki, chochle, garnki, miski, wiadra, termometr do mierzenia temperatury jedzenia – 1 szt., garnek duży – 6 szt., wózek metalowy – 5 szt., miska – 8 szt., miska duża stalowa – 7 szt., ubijaczka – 2 szt., chochla duża – 5 szt., deska kuchenna duża – 3 szt., zestaw desek – 1 zestaw, wałek – 2 szt., zestaw noży – 2 zestawy, pojemnik stalowy – 4 szt., taca kuchenna – 7 szt., tłuczek do mięsa – 3szt., obieraczka do warzyw – 3 szt., łyżka cedzakowa – 7 szt., łyżka wazowa – 5 szt., patelnia – 4szt., rondel z pokrywką – 5szt., naświetlacz do jaja – 1 szt., krajalnica – 1 szt., misker ręczny – 2 szt. robot do krojenia warzyw – 1 szt., maszyna do obierania ziemniaków – 1 szt., wiadra do zupy – 10 szt.).
2) fartuchy dla personelu kuchennego – 8 szt.
3) czepki dla personelu kuchennego – 6 szt.
4) mop przemysłowy do kuchni - 8 szt.
5) kosze na śmieci - 20 szt.,
6) termometr do pomieszczeń - 7 szt.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 1 do OPZ, w którym szczegółowo opisano specyfikację poszczególnego wyposażenia i umeblowania, stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.5.) Wartość części: 21512,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz innego wyposażenia do nowych oddziałów przedszkolnych i żłobka na terenie Gminy Czersk” z podziałem na 7 części.Zakres część 2.
Miejsce dostawy: Gminny Żłobek w Czersku, ul. Chojnicka 5A, 89-650 Czersk.
1) termometr bezdotykowy medyczny do mierzenia temperatury ciała – 3 szt.
2) wózek spacerowy – 3 szt.
3) wózek głęboki – 2 szt.
4) klocki dla malucha – 5 zestawów.
5) klocki w pojemniku maxi – 5 zestawów
6) klocki waflowe – 5 zestawów
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 1 do OPZ, w którym szczegółowo opisano specyfikację poszczególnego wyposażenia i umeblowania, stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37520000-9 - Zabawki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 3176,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz innego wyposażenia do nowych oddziałów przedszkolnych i żłobka na terenie Gminy Czersk” z podziałem na 7 części.Zakres części 3.
Miejsce dostawy: Gminny Żłobek w Czersku, ul. Chojnicka 5A, 89-650 Czersk.
1) Dywan 4x5 m – 5 szt.
2) Kojec – 5 szt.
3) Magiczny dywan – 1 szt.
4) Nocnik – 50 szt.
5) Apteczka – 2 szt.
6) Sterylizator – 2 szt.
7) Podgrzewacz – 5 szt.
8) Tablice korkowe – 5 szt.
9) Gąsienica spacerowa – 2 szt.
10) Zabawki – 5 kpl.
11) Pomoce dydaktyczne – 5 kpl.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 1 do OPZ, w którym szczegółowo opisano specyfikację poszczególnego wyposażenia i umeblowania, stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37520000-9 - Zabawki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.5.) Wartość części: 57485,77 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz innego wyposażenia do nowych oddziałów przedszkolnych i żłobka na terenie Gminy Czersk” z podziałem na 7 części.Zakres część 4.
Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Kościuszki 6, 89-650 Czersk.
1) Dywan 3x4 – 2 szt.
2) Pomoce dydaktyczne – 1 pakiet
3) Pakiet sensoryczny – 1 pakiet
4) Kostka sensoryczna – 3 szt.
5) Mata podłogowa z pianki – 2 kpl.
6) Sensoryczne płytki podłogowe – 1 szt.
7) Gruszka rehabilitacyjna – 4 szt.
8) Woreczki z grochem – 1 kpl.
9) Aplikacja drzewo usprawniająca motorykę ręki – 1 szt.
10) Huśtawka dla dzieci (kokon) – 1 kpl.
11) Liczydła dwustronne, drewniane – 3 szt.
12) Liczydło duże – 2 szt.
13) Mata kształty – 1 szt.
14) Liczydło abak – 1 szt.
15) Kolorowe figury – 2 zestawy
16) Słomki konstrukcyjne – 1 zestaw
17) Lupa z rączką – 3 szt.
18) Tablica ścienna korkowa – 4 szt.
19) Siedzisko – 1 kpl.
20) Zabawki – 1 komplet
Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Dworcowa 8, 89-650 Czersk.
21) Gry planszowe – 1 zestaw
22) Woreczki z grochem – 1 kpl.
23) Aplikacja drzewo usprawniająca motorykę ręki – 1 szt.
24) Huśtawka dla dzieci (kokon) – 1 szt.
25) Liczydła dwustronne, drewniane – 4 szt.
26) Liczydło duże – 2 szt.
27) Mata kształty + liczby – 1 kpl.
28) Liczydło abak – 1 szt.
29) Słomki konstrukcyjne – 1 zestaw
30) Lupa z rączką – 3 szt.
Miejsce dostawy: Lokalne Centrum Kultury, Edukacji i Organizacji Pozarządowych w Będźmierowicach (LCKEiOP w Będźmierowicach) Będźmierowice 116, 89-652 Łąg:
31) Tablica korkowa – 6 szt.
32) Tablica magnetyczna – 2 szt.
33) Godło w ramie – 2 szt.
34) Drewniane spinacze – 100 szt.
35) Podkładka – 40 szt.
36) Kosz na śmieci – 2 szt.
37) Pojemnik na kółkach – 8 szt.
38) Mapa Polski – 2 szt.
39) Ringo sensoryczne – 20 szt.
40) Zestaw dysków sensoryczny z fakturami – 2 zestawy
41) Woreczki z grochem – 5 kpl.
42) Szarfa gimnastyczna – 10 zestawów
43) Piłeczki sensoryczne – 1 zestaw
44) Odtwarzacz CD, DVD, USB, Kasety – 2 szt.
45) Kubek dla dzieci – 40 szt.
46) Talerze dla dzieci – 40 szt.
47) Dzbanek – 2 szt.
48) Pomoce dydaktyczne – 2 komplety
49) Zabawki – 2 komplety
50) Zegar ścienny – 2 szt.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 1 do OPZ, w którym szczegółowo opisano specyfikację poszczególnego wyposażenia i umeblowania, stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37520000-9 - Zabawki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 38286,85 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz innego wyposażenia do nowych oddziałów przedszkolnych i żłobka na terenie Gminy Czersk” z podziałem na 7 części.Zakres część 5.
Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Kościuszki 6, 89-650 Czersk:
1) Biurko 160x80 – 2 szt.
2) Krzesełka dla dzieci – 24 szt.
3) Szatnia uczniowska – 6 szt.
4) Szafka uczniowska – 4 szt.
5) Szafka uczniowska z szufladami – 2 szt.
6) Szafka, regał ze skrzyniami – 2 szt.
7) Szafka w kształcie domku – 1 szt.
8) Stoły 120x74 – 4 szt.
9) Ławki dziecięce – 3 szt.
Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Dworcowa 8, 89-650 Czersk:
10) Stoły 128x72 – 8 szt.
11) Krzesełka dla dzieci – 48 szt.
12) Biurko 120x60 – 2 szt.
13) Szafka, regał 100x100x40 – 6 szt.
14) Szafka, regał 183x80x40 3 szuflady – 4 szt.
15) Szafka, regał 183x80x40 2 półki – 4 szt.
16) Szafka, regał 183x80x40 z drzwiczkami – 4 szt.
17) Krzesło dla nauczyciela – 6 szt.
18) Dywan 240x330 – 2 szt.
Miejsce dostawy: Lokalne Centrum Kultury, Edukacji i Organizacji Pozarządowych w Będźmierowicach (LCKEiOP w Będźmierowicach), Będźmierowice 116, 89-652 Łąg:
19) Szafka w kształcie domku – 1 szt.
20) Regał z przegrodą i trzema półkami – 2 szt.
21) Regał z 12 szufladami wielokolorowy – 1 szt.
22) Regał z półkami, drzwiczkami, szufladami – 1 szt.
23) Biurko lewostronne z szafką i szufladą – 2 szt.
24) Krzesło – 4 szt.
25) Stojak mobilny na poduszki – 4 szt.
26) Poduszki – 40 szt.
27) Stół prostokątny 119x74 – 6 szt.
28) Krzesełko dla dzieci z regulacją wysokości (93-121 cm) – 18 szt.
29) Krzesełko dla dzieci z regulacją wysokości (108-142 cm) – 18 szt.
30) Szafka skrzyniowa – 6 szt.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 1 do OPZ, w którym szczegółowo opisano specyfikację poszczególnego wyposażenia i umeblowania, stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39112000-0 - Krzesła
39111100-4 - Siedziska obrotowe
4.5.5.) Wartość części: 81583,91 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz innego wyposażenia do nowych oddziałów przedszkolnych i żłobka na terenie Gminy Czersk” z podziałem na 7 części.Zakres część 6.
Wyposażenie sali sensorycznych
Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Dworcowa 8, 89-650 Czersk:
1) Kolumna wodna z uchwytem ściennym – 1 zestaw
2) Podest fala – 1 szt.
3) Mata ścienna – 2 szt.
4) Lustro – 1 szt.
5) Mata podłogowa – 1 szt.
6) Osłona akrylowa – 2 szt.
7) Oświetlenie LED plus zestaw podłączeniowy – 1 komplet
8) Basen z piłeczkami – 1 komplet
9) Wąż świetlny LED – 1 komplet
10) Przyrząd do aromaterapii – 1 komplet
11) Zestaw olejków – 1 zestaw
12) Sześcian ze zmianą kolorów LED – 1 komplet
13) Regulowany rzutnik do grafiki LED – 1 komplet
14) Kółka do efektów chmury – 1 szt.
15) Projektor świetlny i dźwiękowy - 1 szt.
16) Biały miś LED – 1 zestaw
17) System belkowy 7 m wraz z montażem– 1 komplet
18) System szyn profilowanych T do ścian i sufitów wraz z montażem – 2 komplety
19) Zakończenia do szyn wraz z montażem – 1 szt.
20) Suwak do szyn T wraz z montażem – 3 szt.
21) Materiał montażowy do ścian i sufitów z drewna – 4 kpl.
22) Drabinka podwójna – 1 kpl.
23) Ścianka wspinaczkowa – 2 kpl.
24) Lustro – 1 szt.
25) Mata amortyzująca – 1 szt.
26) Ścieżka dotykowa dla stóp – 1 kpl.
27) Deskorolka drewniana – 1 szt.
28) Koziołek balansujący – 1 szt.
29) Deska z huśtawkami – 1 szt.
30) Piłki z przyssawkami – 1 zestaw
31) Huśtawka opona – 1 zestaw
32) Wanienka do piasku – 1 zestaw
33) Woreczki sensoryczne – 1 zestaw
34) Układanka – 1 zestaw
35) Karty sensoryczne – 1 komplet
36) Drewniane kule – 1 zestaw
37) Barometr z kulkami – 1 zestaw
38) Domino dotykowe – 1 zestaw
39) Przezroczyste świecące klocki – 1 zestaw
40) Gra z kolorowymi kulami – 1 komplet
41) Ścianka sensoryczna – 2 zestawy
42) Listwy prowadzące – 1 zestaw
43) Fotel do huśtania – 1 zestaw
44) Zjeżdżalnia rolkowa – 1 szt.
45) Ochrona do mat amortyzujących – 4 szt.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 1 do OPZ, w którym szczegółowo opisano specyfikację poszczególnego wyposażenia i umeblowania, stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37520000-9 - Zabawki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 55019,92 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz innego wyposażenia do nowych oddziałów przedszkolnych i żłobka na terenie Gminy Czersk” z podziałem na 7 części.Zakres część 7.
Tablice interaktywne
Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Kościuszki 6, 89-650 Czersk:
1) Tablica interaktywna wraz z montażem – 1 szt.
Miejsce dostawy: Lokalne Centrum Kultury, Edukacji i Organizacji Pozarządowych w Będźmierowicach (LCKEiOP w Będźmierowicach), Będźmierowice 116, 89-652 Łąg:
2) Tablica interaktywna wraz z montażem – 1 szt.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 1 do OPZ, w którym szczegółowo opisano specyfikację poszczególnego wyposażenia i umeblowania, stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 8024,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24843,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40778,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24843,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JT MEBEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891962096
7.3.3) Ulica: UL. GDAŃSKA 45,
7.3.4) Miejscowość: KARTUZY
7.3.5) Kod pocztowy: 83-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24843,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2549,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28290,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2549,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STREFA KREATYWNOSCI J. FUS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151806053
7.3.3) Ulica: UL. RAKI 247
7.3.4) Miejscowość: ŻOŁYNIA
7.3.5) Kod pocztowy: 37-110
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STREFA KREATYWNOŚCI JUSTYNA FUS
jakie przetargi wygrała firma
STREFA KREATYWNOŚCI JUSTYNA FUS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2549,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61470,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100198,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61470,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOWA SZKOŁA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 725-001-33-78
7.3.3) Ulica: UL. POW 25
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61470,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35085,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64525,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35085,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOWA SZKOŁA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 725-001-33-78
7.3.3) Ulica: UL. POW 25
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35085,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188906,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOWA SZKOŁA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 725-001-78
7.3.3) Ulica: UL. POW 25
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62257,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98336,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62257,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HABA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 895-196-06-72
7.3.3) Ulica: UL. OSKARA KOLBERGA 6
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 51-607
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62257,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11562,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70725,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11562,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAS ANNA KULIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511583243
7.3.3) Ulica: UL. KSIĘCIA ADAMA CZARTORYSKIEGO 23/4
7.3.4) Miejscowość: GORZÓW WLKP.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11562,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI CZERSK
- SUKCESYWNA DOSTAWA WORKÓW NA ODPADY KOMUNALNE Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Usługi wdrażania i opracowania SZBI w ramach projektu pn.: Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Czersk
więcej: przetargi CZERSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej W21 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku-2
- Zakup wyposażenia do żłobka w Łącku w ramach zadania p.n.: "Budowa przedszkola samorządowego wraz ze żłobkiem i częścią administracyjną Urzędu Gminy Łącko"
- Wzmocnienie i rozwój bazy edukacyjnej w gminie Wojaszówka" - DOSTAWY
- zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół i przedszkoli
- Adaptacja i modernizacja budynku przy ul. Rycerskiej 4 w Sieradzu na potrzeby utworzenia dodatkowych 36 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Gminie Miasto Sieradz
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
więcej: Zabawki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.