Ogłoszenie z dnia 2021-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00229125/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
- 2021/BZP 00232059/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-14
- 2021/BZP 00288111/01 - Wynik z dnia 2021-11-29
- 2021/BZP 00291002/01 - Wynik z dnia 2021-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„ORGANIZACJA WIZYT STUDYJNYCH DZIENNIKARZY ZAGRANICZNYCH NA DOLNYM ŚLĄSKU – ZADANIE NR 1; ZADANIE NR 2”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "DOLNOŚLĄSKA AGENCJA WSPÓŁPRACY GOSPODARCZEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 933013380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kasztanowa 3A-5
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-125
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@dawg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dawg.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dawg.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ORGANIZACJA WIZYT STUDYJNYCH DZIENNIKARZY ZAGRANICZNYCH NA DOLNYM ŚLĄSKU – ZADANIE NR 1; ZADANIE NR 2”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50c2a350-2b25-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00288782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Promocja Dolnego Śląska w kraju i za granicą w obliczu zmian w gospodarce światowej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229125/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP/6/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 160499,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja pobytu na Dolnym Śląsku grupy dziennikarzy (Czechy), którzy przyjadą do Polski w celu zrealizowania materiałów dziennikarskich promujących Dolny Śląsk jako region o przyjaznym klimacie gospodarczym, otwarty na międzynarodową współpracę biznesową i atrakcyjny dla zagranicznych inwestorów oraz zorganizowanie uroczystego wydarzenia kończącego i podsumowującego ww. kampanię promocyjną.4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 78069,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja pobytu na Dolnym Śląsku grupy dziennikarzy (Niemiec), którzy przyjadą do Polski w celu zrealizowania materiałów dziennikarskich promujących Dolny Śląsk jako region o przyjaznym klimacie gospodarczym, otwarty na międzynarodową współpracę biznesową i atrakcyjny dla zagranicznych inwestorów oraz zorganizowanie uroczystego wydarzenia kończącego i podsumowującego ww. kampanię promocyjną.4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 82430,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt 7 ustawy Pzp - wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Uzasadnienie faktycznie:
Termin podpisania umowy dla Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w Zadaniu nr 1 – Wizyta studyjna dziennikarzy z Czech został wyznaczony na dzień 15.11.2021 r. Wykonawca nie podpisał przedmiotowej umowy. Pismo od Wykonawcy Sun & More Sp. z o.o. dotyczące odstąpienia od czynności podpisania umowy wpłynęło do Zamawiającego w dniu 18.11.2021 r.
Z uwagi na brak możliwości realizacji umowy w terminach przewidzianych w dokumentach zamówienia, po ewentualnym wyborze kolejnej w rankingu oferty, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania w części dotyczącej Zadania nr 1 - Wizyta studyjna dziennikarzy z Czech.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70000,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GMSYNERGY SP. Z O.O. SP. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282791854
7.3.3) Ulica: TUSZYŃSKA 67
7.3.4) Miejscowość: RZGÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 95-030
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Budowa nawierzchni parkingu wraz z przebudową ogrodzenia, chodnika i bezpośredniego wjazdu z ul. Sztabowej we Wrocławiu.
- Usługa - wykonania materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby XXVIII Dolnośląskiego Festiwalu Nauki drukowanych z zamkniętych plików
- "Sukcesywna dostawa 550 ton siana i 480 ton słomy na potrzeby WTWK-Partynice."
- Wykonywanie poprawy stanu technicznego nawierzchni nieutwardzonych dróg miejskich we Wrocławiu
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie kadry merytorycznej oraz organizacja warsztatów w ramach projektu pn. "Wspieramy rodziny zastępcze - bo warto"
- "Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach - II"
- Usługa zapewnienia zakwaterowania wraz z wyżywieniem dla studentów UMCS podczas wyjazdu rekreacyjnego
- Świadczenie usługi rezerwacji i zakupu miejsc hotelowych dla Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych
- Realizacja zadań związanych z zapewnieniem opieki rannym dzikim zwierzętom bytującym na terenie miasta Bielska-Białej.
- Zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelowych na potrzeby szkolenia Kadry Zarządzającej i Kierowniczej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.