Ogłoszenie z dnia 2021-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00025263/01 - Wynik z dnia 2022-01-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Liskowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251469768
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Wacława Blizińskiego 96A
1.5.2.) Miejscowość: Lisków
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-850
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627634819
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsliskow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsliskow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Liskowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5398ae0c-50f4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00288963
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008339/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 dostawa art. żywnościowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/eb6f950b-1986-4f3a-99ea-208ca02e2acc3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/eb6f950b-1986-4f3a-99ea-208ca02e2acc
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/eb6f950b-1986-4f3a-99ea-208ca02e2acc
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): informacje na temat RODO zawarto w pkt 22 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.220.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 1 - dostawa pieczywa
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający zastosował cenę jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ artykuły żywnościowe będące
przedmiotem zamówienia są ogólnodostępne oraz mają ustalone standardy jakościowe.
Cena obejmuje wszystkie koszty cyklu życia produktu. Zakupując art. żywnościowe Zamawiający poza kosztami
ich nabycia nie ponosi żadnych innych wydatków związanych np. z ich użytkowaniem, utrzymaniem, wycofaniem.
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium: najniższa cena.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto.
Oferta najkorzystniejsza ( z najniższą ceną) otrzyma 100,00 pkt, a każda następna oferta otrzyma liczbę punktów
proporcjonalnie mniejszą (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku ) liczona wg wzoru:
kryterium Cena - ilość punktów w tym kryterium wyliczona będzie według następującego wzoru :
Cn
Ac = — x 100 x K
Cb
gdzie:
Ac- wyliczona ilość punktów dla danej oferty
Cn- cena najniższa ze wszystkich złożonych ofert
Cb- cena w ofercie badanej
K – waga kryterium
∑ Ac x N
N – liczba członków komisji
Wyliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku według zasady matematycznej: wartość 1-4 zaokrągla się w dół, a 5-9 w górę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 2 - dostawa mięsa i wędlin
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający zastosował cenę jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ artykuły żywnościowe będące
przedmiotem zamówienia są ogólnodostępne oraz mają ustalone standardy jakościowe.
Cena obejmuje wszystkie koszty cyklu życia produktu. Zakupując art. żywnościowe Zamawiający poza kosztami
ich nabycia nie ponosi żadnych innych wydatków związanych np. z ich użytkowaniem, utrzymaniem, wycofaniem.
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium: najniższa cena.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto.
Oferta najkorzystniejsza ( z najniższą ceną) otrzyma 100,00 pkt, a każda następna oferta otrzyma liczbę punktów
proporcjonalnie mniejszą (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku ) liczona wg wzoru:
kryterium Cena - ilość punktów w tym kryterium wyliczona będzie według następującego wzoru :
Cn
Ac = — x 100 x K
Cb
gdzie:
Ac- wyliczona ilość punktów dla danej oferty
Cn- cena najniższa ze wszystkich złożonych ofert
Cb- cena w ofercie badanej
K – waga kryterium
∑ Ac x N
N – liczba członków komisji
Wyliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku według zasady matematycznej: wartość 1-4 zaokrągla się w dół, a 5-9 w górę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 3 - dostawa pozostałych art. spożywczych
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający zastosował cenę jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ artykuły żywnościowe będące
przedmiotem zamówienia są ogólnodostępne oraz mają ustalone standardy jakościowe.
Cena obejmuje wszystkie koszty cyklu życia produktu. Zakupując art. żywnościowe Zamawiający poza kosztami
ich nabycia nie ponosi żadnych innych wydatków związanych np. z ich użytkowaniem, utrzymaniem, wycofaniem.
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium: najniższa cena.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto.
Oferta najkorzystniejsza ( z najniższą ceną) otrzyma 100,00 pkt, a każda następna oferta otrzyma liczbę punktów
proporcjonalnie mniejszą (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku ) liczona wg wzoru:
kryterium Cena - ilość punktów w tym kryterium wyliczona będzie według następującego wzoru :
Cn
Ac = — x 100 x K
Cb
gdzie:
Ac- wyliczona ilość punktów dla danej oferty
Cn- cena najniższa ze wszystkich złożonych ofert
Cb- cena w ofercie badanej
K – waga kryterium
∑ Ac x N
N – liczba członków komisji
Wyliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku według zasady matematycznej: wartość 1-4 zaokrągla się w dół, a 5-9 w górę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 4 - dostawa mrożonek
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający zastosował cenę jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ artykuły żywnościowe będące
przedmiotem zamówienia są ogólnodostępne oraz mają ustalone standardy jakościowe.
Cena obejmuje wszystkie koszty cyklu życia produktu. Zakupując art. żywnościowe Zamawiający poza kosztami
ich nabycia nie ponosi żadnych innych wydatków związanych np. z ich użytkowaniem, utrzymaniem, wycofaniem.
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium: najniższa cena.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto.
Oferta najkorzystniejsza ( z najniższą ceną) otrzyma 100,00 pkt, a każda następna oferta otrzyma liczbę punktów
proporcjonalnie mniejszą (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku ) liczona wg wzoru:
kryterium Cena - ilość punktów w tym kryterium wyliczona będzie według następującego wzoru :
Cn
Ac = — x 100 x K
Cb
gdzie:
Ac- wyliczona ilość punktów dla danej oferty
Cn- cena najniższa ze wszystkich złożonych ofert
Cb- cena w ofercie badanej
K – waga kryterium
∑ Ac x N
N – liczba członków komisji
Wyliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku według zasady matematycznej: wartość 1-4 zaokrągla się w dół, a 5-9 w górę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, oraz którzy spełniająwarunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego, dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności i w zakresie niniejszego warunku.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów.
Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku.
d) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1 ppkt b, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 11.1 ppkt b, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
dopuszcza się zmiany w Umowie, o których mowa w art. 455 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych lub te, które Zamawiający przewidział tj. zmiany ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT na dostarczane produkty.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-08 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć za pomocą środków komunikacji elektronicznej na www.miniPortal.uzp.gov.pl pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/eb6f950b-1986-4f3a-99ea-208ca02e2acc
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-08 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI LISKÓW
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Liskowie na rok 2025
- Zakup samochodu dostawczego dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Swobodzie
więcej: przetargi LISKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Dostawa mięs, produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej "Syrena" w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki SP1 im. Tadeusza Kościuszki w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin w 2025 roku na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach
- Dostawa produktów spożywczych, nabiałowych, wędlin, pieczywa, owoców i warzyw na wykonanie śniadań i kolacji w celu wyżywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Pęcławicach Górnych
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA STOŁÓWKI GMINNEJ JEDNOSTKI USŁUG KOMUNALNYCH W BOBOWEJ - II POSTĘPOWANIE
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.