eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WągrowiecStworzenie miejsca rekreacji ogólnodostępnej i niekomercyjnej w miejscowości Runowo, Gmina Wągrowiec



Ogłoszenie z dnia 2024-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Stworzenie miejsca rekreacji ogólnodostępnej i niekomercyjnej
w miejscowości Runowo, Gmina Wągrowiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wągrowiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791336

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cysterska 22

1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672680800

1.5.8.) Numer faksu: 6722680800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wagrow@wokiss.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawagrowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/899524

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Stworzenie miejsca rekreacji ogólnodostępnej i niekomercyjnej
w miejscowości Runowo, Gmina Wągrowiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6084c31-df87-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289010

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051522/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Stworzenie miejsca rekreacji ogólnodostępnej i niekomercyjnej w miejscowości Runowo, Gmina Wągrowiec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie współfinansowane z EFRROW, w ramach podziałania „Wparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania ,,Wsparcie rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LIDER" objętego Programem w zakresie: Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej lub kulturalnej, objętego PROW na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239004

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.5.2024.FZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 349877,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Miejsce realizacji zamówienia:
Zadanie Nr 1 ,,Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Runowo”
Gmina Wągrowiec
Powiat Wągrowiecki
Województwo Wielkopolskie
miejscowości - Runowo
Działka o nr ewidencyjnym 147/6 obręb geodezyjny Runowo

Zadanie Nr 2 ,,Posadowienie figury św. Wawrzyńca wraz z zagospodarowaniem terenu oraz pozostałą niezbędną infrastrukturą techniczną”
Gmina Wągrowiec
Powiat Wągrowiecki
Województwo Wielkopolskie
miejscowości - Runowo
Działki o nr ewidencyjnym 28 obręb geodezyjny Runowo

Zakres robót obejmuje
Zadanie Nr 1 „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Runowo”
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Runowo. Zakres prac obejmuje wykonanie:
1) Nawierzchnia bezpieczna z piasku - 1055m2
2) Wykonanie chodnika 103,73m2
3) Montaż elementów małej architektury:
- Ławka – 3 szt.,
- Ławka z pedałami – 1 szt.,
- Stojak na rowery – 2 szt.,
- Kosz do segregacji – 1 szt.,
4) Montaż elementów placu zabaw:
- Karuzela tarczowa – 1 szt.,
- Bujak sprężynowy – 1 szt.,
- Huśtawka wahadłowa podwójna – 1 szt.,
- Huśtawka bocianie gniazdo - 1 szt.,
- Zestaw wieżowy ze zjeżdżalnią min. 2 wieże,
- Zjazd liniowy – tyrolka – 1 szt.,
- Huśtawka wagowa – ważka – 1 szt.,
5) Montaż siłowni zewnętrznej:
- urządzenia podwójne składające się z biegacza i orbitreka,
- urządzenia podwójne składające się z wahadła i roweru.
6) utwardzenie pod elementy siłowni zewnętrznej - 32 m2,
7) ogrodzenie panelowe - 138,14mb + brama i furtka.
W/w ilości podano wg przedmiaru.
Zadanie Nr 2 „Posadowienie figury św. Wawrzyńca wraz zagospodarowaniem terenu oraz pozostałą niezbędną infrastrukturą techniczną”
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Runowo polegające na posadowieniu figury św. Wawrzyńca wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego jako obszaru ogólnodostępnego, w tym do wykonania m.in.
1) Wykonanie chodnika z kostki "starobruk" w trzech wymiarach -138,0 m2
3) Montaż elementów małej architektury:
- Ławka – 4 szt.,
- Stojak na rowery – 1 szt.,
4) Posadowienia figury św. Wawrzyńca wraz z postumentem i fundamentem – 1 kpl, Figurę i postument dostarczy Zamawiający.
5) Wykonanie nasadzeń :
- Sadzenie traw ozdobnych wg specyfikacji - 50szt.,
- Zasianie trawników – 700 m²
- Sadzenie krzewów – 50szt.
W/w ilości podano wg przedmiaru.
Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać w ramach zamówienia obejmuje: dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
Dokumentacja projektowa w niniejszym postępowaniu to
1) projekty budowlane - zagospodarowania działek dla poszczególnych zadań stanowiące załączniki do zgłoszenia robót budowlanych,
2) przedmiary robót.
W/w dokumenty stanowią załączniki do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 329561,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 493810,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 329561,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Knuzen Zenon Przybylski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Instalacje WOD-KAN WALDEMAR TAŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7821613931

7.3.3) Ulica: Gorzewo 2G

7.3.4) Miejscowość: Gołaszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-291

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 329561,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.