eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CetuńSUKCESYWNE DOSTAWY OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO KOTŁOWNI OLEJOWEJ DPS CETUŃ



Ogłoszenie z dnia 2021-11-29

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
SUKCESYWNE DOSTAWY OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO KOTŁOWNI OLEJOWEJ DPS CETUŃ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W CETUNIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362232448

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 6

1.5.2.) Miejscowość: Cetuń

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-010

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943188200

1.5.8.) Numer faksu: 943188200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpscetun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.cetun.ibip.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SUKCESYWNE DOSTAWY OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO KOTŁOWNI OLEJOWEJ DPS CETUŃ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-424e3501-50ef-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00289024

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007125/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 SUKCESYWNE DOSTAWY OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W CETUNIU

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://platformazakupowa.pl/pn/dps_cetun

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcą w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, odbywa się w języku polskim za pośrednictwem Platformy zakupowej tj: platformazakupowa.pl (zwana dalej w treści: Platforma) pod adresem: http://,platformazakupowa.pl/pn/dps_cetun.
2. Zamawiający rekomenduje, aby wszelka komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywała się za pośrednictwem Platformy. Zamawiający dopuszcza awaryjnie komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@dpscetuun.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zawarte są w SWZ - rozdziale XIV .

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny został wskazany w rozdziale XXXIV SWZ prowadzonego postępowania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązek informacyjny został wskazany w rozdziale XXXIV SWZ prowadzonego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GT.261.1.2021.KB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1)Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilości szacunkowej 52 000 litrów do kotłowni olejowej Domu Pomocy Społecznej w Cetuniu. Zamawiający dysponuje 5 zbiornikami o pojemności 1 000 litrów każdy.
2) Miejsce realizacji – dostawy : Dom Pomocy Społecznej w Cetuniu transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko, NA UŻYTEK WŁASNY.
3) Parametry dostarczanego oleju opałowego muszą być zgodne z wymogami do ogrzewania budynku - dostarczany olej opałowy musi posiadać parametry nie gorsze niż :
a. wartość opałowa, min. MJ/kg 42,6
b. temperatura płynięcia, max. °C -20
c. temperatura zapłonu, min. °C 56
d. gęstość w temperaturze 15°C, max. kg/m³ 860
e. lepkość kinetyczna w 20°C, max. mm²/s 6,00
f. skład frakcyjny do 250°C, max. % (V/V) 65
g. skład frakcyjny do 350°C, min. % (V/V) 85
h. pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej, max. % (m/m) 0,3
i. pozostałość po spopieleniu, max. % (m/m) 0,01
j. zawartość siarki, max. % (m/m) 0,10
k. zawartość wody, max. mg/kg 200
l. zawartość zanieczyszczeń stałych, max. mg/kg 24
m. kolor – czerwony

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów oceny ofert opisanych w rozdziale XXVII SWZ prowadzonego postępowania

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z art. 57 pkt 1 i 2 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia określonego w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU określone przez zamawiającego dotyczące:
• Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
• Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
• Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Wykonawca spełni powyższy warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2021r., poz.716 z późn zm.).
• Zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia w postępowaniu podmiotowych środków dowodowych.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1.Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na/ wg załącznika nr 4 do SWZ - jeżeli dotyczy
2. Aktualną koncesję na obrót paliwami wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2021r., poz.716 z późn zm.).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
Załacznik nr 2: Oświadczenie stanowiące potwierdzenie braku podstaw wykluczenia
Załącznik nr 3: Projektowanie postanowienia umowy.
Załącznik nr 4: Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oferta wspólna
Przepisy ustawy Pzp oraz zapisy niniejszej SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wymagania dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum):
• Ofertę składana przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie za-mówienia podpisują wszyscy Wykonawcy lub ustanowiony pełnomocnik, który zo-stał umocowany do podpisania oferty. W przypadku podpisania oferty przez peł-nomocnika wraz z ofertą należy złożyć pełnomocnictwo lub inny dokument, z któ-rego wynika umocowanie do podpisania ofert.
• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są sto-sowanie do treści art. 58 ust 2 ustawy Pzp, ustanowić pełnomocnika do reprezen-towania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ustano-wienie pełnomocnika musi być potwierdzone stosownym pełnomocnictwem lub in-nym dokumentem (np. umowa konsorcjum) podpisanym przez każdego z Wyko-nawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika umocowanie pełnomocnika do reprezentowania tych Wykonawców w prowadzo-nym postępowaniu. W przypadku spółki cywilnej dla potwierdzenia uprawnień wspólnika/ wspólników reprezentowanego ich w prowadzonym postępowaniu wy-magane jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa lub innych dokumentów (np.: umowa spółki, uchwała wspólników), z których wynikają zasady reprezentacji wspólników spółki.
• Zgodnie z art. 445 ust. 1 Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie za-mówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
• Wypełniając formularz ofertowy w miejscu do podania danych Wykonawcy należy podąć dane dotyczące wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a nie tylko dane pełnomocnika.
• Wszelka korespondencja będzie prowadzona z ustanowionym pełnomocnikiem.
• Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (doty-czy również wspólników spółki cywilnej musi złożyć odrębne oświadczenie o nie-podlegania wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( zgodnie z rozdziałem XVIII pkt. 9 niniejszej SWZ).
• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XVIII pkt 9 niniejszej SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia znajdują się w rozdziale XXX SWZ prowadzonego postępowania oraz w załączniku nr 4. -Projektowanie postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej tj: platformazakupowa.pl pod adresem : https://platformazakupowa.pl/pn/dps_cetun. Wykonawca składa ofertę przygotowaną zgodnie z opisem wskazanym w rozdziale XVIII niniejszej SWZ, za pośrednictwem FORMULARZA do składania oferty dostępnego na Platformie. Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami wymaganymi w niniejszej SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-07 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.