eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BierutówBudowa nowego w pełni funkcjonalnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Bierutowie wraz z drogami dojazdowymi i niezbędną infrastrukturą



Ogłoszenie z dnia 2024-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowego w pełni funkcjonalnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Bierutowie wraz z drogami dojazdowymi i niezbędną infrastrukturą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Bierutów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934756

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Moniuszki 12

1.5.2.) Miejscowość: Bierutów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-420

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.plociennik@um.bierutow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierutow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/884627

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa nowego w pełni funkcjonalnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Bierutowie wraz z drogami dojazdowymi i niezbędną infrastrukturą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6157265b-c59e-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289075

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023615/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa nowego w pełni funkcjonalnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Bierutowie wraz z drogami dojazdowymi i niezbędną infrastrukturą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00095021

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.2024.JP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Nazwa zadania: Budowa nowego w pełni funkcjonalnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Bierutowie wraz z drogami dojazdowymi i niezbędną infrastrukturą.
2.Przedmiotem zamówienia jest budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Bierutowie wraz z drogami dojazdowymi i niezbędną infrastrukturą w systemie zaprojektuj i wybuduj.
3.Zakres inwestycji obejmuje:
1)zagospodarowanie terenu,
2)wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej,
3)wykonanie dróg dojazdowych na teren PSZOK,
4)wykonanie infrastruktury towarzyszącej.
4.Nowy w pełni funkcjonalny PSZOK z drogami dojazdowymi przyczyni się do poprawy efektywności zbierania i magazynowania odpadów komunalnych dostarczanych przez mieszkańców z terenu Miasta i Gminy Bierutów, w tym z miejscowości, w których funkcjonowały zlikwidowane przedsiębiorstwa gospodarki rolnej, co wpłynie na zwiększenie porządku i czystości. Ponadto dzięki nowym drogom dojazdowym realizacja inwestycji wpłynie na poprawę dostępności mieszkańców do terenu PSZOK-u. Infrastruktura nowego PSZOKU przyczyni się do zwiększenia wydajności Punktu oraz wzrośnie świadomość ekologiczna mieszkańców obszarów popegeerowskich w zakresie gospodarki odpadami.
5.Szczegółowy opis prac przewidzianych do realizacji zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) stanowiący załącznik nr 11 do SWZ.
6.Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch etapach:
1)Etap I – obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla planowanej inwestycji oraz uzyskania prawomocnej decyzji udzielającej pozwolenia na budowę i zatwierdzającej projekt budowlany oraz wszelkich niezbędnych decyzji, opinii i uzgodnień niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji,
2)Etap II – obejmuje kompleksowe wykonanie robót budowlanych, montażowych wraz uruchomieniem urządzeń oraz dostawę na teren PSZOK niezbędnego wyposażenia będącego w posiadaniu Zamawiającego wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie.
7.Przedmiot zamówienia obejmuje – w ramach Etapu I:
1)Wykonanie prac przedprojektowych takich jak: uzyskanie warunków przyłączenia (energii, wody, odwodnienia dróg), pomiary sytuacyjno-wysokościowe, uzupełnienie szczegółowych opinii geotechnicznych do celów projektowych w formie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej, wykonanie ewentualnych projektów prac geologicznych, dokumentacji geotechnicznych, inwentaryzacji budowlanych do celów projektowych oraz do zaplanowania rozbiórek, ekspertyz itp.,
2)Sporządzenie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych poświadczonej przez właściwy organ, w skali 1:500,
3)Opracowanie projektu wstępnego obejmującego całość inwestycji, a w szczególności lokalizację obiektów, zastosowane rozwiązania technologiczne oraz założenia architektoniczne poszczególnych obiektów,
4)Opracowanie projektu budowlanego, kompletnego w zakresie wszystkich branż i wymaganych uzgodnień wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę,
5)Opracowanie projektów technicznych (wcześniej wykonawczych) dla wszystkich branż, spełniających wymagania przepisów w zakresie bezpieczeństwa pracy, warunków sanitarnych, ochrony środowiska i ochrony pożarowej oraz posiadających wymagane uzgodnienia i zatwierdzenia,
6)Opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji,
7)Wykonanie dokumentacji powykonawczej,
8)Opracowanie planów bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla prowadzenia robót,
9)Opracowanie instrukcji ppoż.,
10)Uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zgód, zezwoleń i pozwoleń, w tym pozwolenia budowlanego, pozwolenia zintegrowanego, pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych, pozwolenia na użytkowanie, pozwoleń wodnoprawnych, warunków przyłączenia do mediów i innych niezbędnych do funkcjonowania PSZOK,
11)Zapewnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót, w fazie rozruchu oraz podczas trwania prób eksploatacyjnych,
12)Opracowanie niezbędnej dokumentacji do uzyskania pozwolenia na użytkowanie oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
13)W celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę jak również decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz wszelkich z tym związanych decyzji, uzgodnień, opinii itd. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa,
14)Wykonawca jest zobowiązany na wczesnym etapie projektowania do przedstawienia Zamawiającemu przyjętych rozwiązań koncepcyjnych celem ich akceptacji.
8.Wymagania stawiane poszczególnym dokumentacjom opisane zostały w PFU stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.
9.W ramach etapu II:
1)Wykonanie prac przygotowawczych i pomocniczych:
a)zagospodarowanie placu budowy, w tym zaplecza budowy, doprowadzenie mediów niezbędnych na czas budowy (opomiarowanych w sposób umożliwiający ich rozliczenie z Zamawiającym – koszty mediów w okresie budowy ponosi Wykonawca), ogrodzenia, dróg dojazdowych, urządzeń p.poż. i BHP,
b)zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej przed etapem wykonawstwa, na etapie wykonawstwa robót i inwentaryzacji powykonawczej,
c)prace wymagane do przygotowania terenu pod budowę PSZOK.
2)Wykonanie robót budowlanych oraz wykończeniowych PSZOK,
3)Wykonawca przeszkoli Personel Zamawiającego (Operatora PSZOK) zgodnie z wymaganiami PFU i Kontraktu. Celem szkolenia jest zapewnienie Personelowi Zamawiającego niezbędnej wiedzy na temat technologii, BHP, zasad eksploatacji i obsługi Urządzeń, budynków i budowli.
4)Wykonawca opracuje regulamin korzystania z PSZOK oraz umieści go na terenie PSZOK w widocznym miejscu w formie tablicy informacyjnej.
5)Wykonawca opracuje i zamontuje szyld informacyjny o przeznaczeniu obiektu – „PUNKT SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W BIERUTOWIE”.
6)Zamawiający informuje, iż rezygnuje z następującego zakresu, o którym mowa w PFU:
a)budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii,
b)budowa zbiornika ppoż. na rzecz rozbudowy sieci wodociągowej wraz z budową nowego hydrantu i wpięcia do istniejącej sieci,
c)budowa altany edukacyjnej wraz ze ścieżką edukacyjną.
7)Na terenie PSZOK przewidzieć należy montaż kontenera socjalno-biurowego oraz wagi najazdowej będących w posiadaniu Zamawiającego. Ponadto Zamawiający ma w posiadaniu kontenery KP7 (5 sztuk), które należy przetransportować ze starego PSZOK na teren nowobudowanego PSZOK.
8)Zamawiający dokonał odkrywki gruntu i informuje, iż wymiana gruntu przewidziana w PFU nie jest wymagana.
9)W ramach przedmiotowych prac wykonać należy niezbędne prace budowlane i montażowe, w szczególności fundamenty oraz nie¬zbędne instalacje.
10.Wymagania stawiane budowie i wyposażeniu PSZOK opisane zostały w PFU stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

45222100-0 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów

45213270-6 - Roboty budowlane w zakresie stacji recyklingu

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2477712,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2477712,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2477712,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRIB K2 INŻYNIERIA Sp. z o.o. Sp.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6222818359

7.3.3) Ulica: Boników, ul. Szkolna 1

7.3.4) Miejscowość: Odolanów

7.3.5) Kod pocztowy: 63-430

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Prace projektowe, roboty ogólnobudowlane i instalacyjne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2477712,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.