Ogłoszenie z dnia 2024-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00249772/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie cmentarzy, miejsc pamięci oraz wybranych terenów zielonych i rekreacyjno-wypoczynkowych na terenie gminy Wolsztyn w okresie do 31 marca 2025 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLSZTYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770706
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Wolsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 683474500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@wolsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wolsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7b30837d-e04b-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie cmentarzy, miejsc pamięci oraz wybranych terenów zielonych i rekreacyjno-wypoczynkowych na terenie gminy Wolsztyn w okresie do 31 marca 2025 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b30837d-e04b-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289127
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062759/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Utrzymanie cmentarzy, miejsc pamięci oraz wybranych terenów zielonych i rekreacyjno-wypoczynkowych na terenie gminy Wolsztyn w latach 2024/2025.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249772
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KOS.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 783642,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach Zadania nr 1 – „Utrzymanie cmentarzy i miejsc pamięci na terenie gminy Wolsztyn” należy wykonać m.in. takie czynności jak:a) pielęgnacja drzew, krzewów, roślin wieloletnich (m.in. różanek) i roślin jednorocznych,
b) podlewanie drzew, krzewów, roślin wieloletnich (wraz z uwzględnieniem kosztów wody) i roślin jednorocznych,
c) koszenie terenów zielonych (w odniesieniu do wyznaczonych zadań – łącznie z wygrabieniem pokosu i kompostowaniem trawy we własnym zakresie), w okresie od końca kwietnia do 30 września - koszenie należy wykonać maksymalnie nisko dostosowując się do istniejących nawierzchni trawników; na bieżąco podczas koszenia należy zamiatać alejki i chodniki ze ściętej trawy; wywóz biomasy winien odbywać się w tym samym dniu po zakończeniu każdego etapu koszenia na danym obiekcie (nie dopuszcza się po zakończonym zabiegu pozostawienia skoszonej biomasy na koszonym terenie),
d) grabienie jesienne liści (w odniesieniu do wyznaczonych zadań – wraz z zebraniem biomasy na składowisko biomasy lub kompostowaniem we własnym zakresie), polegające na wygrabieniu opadających liści wraz z pozostałymi zanieczyszczeniami z trawników, skupisk krzewów, żywopłotów, nasadzeń okrywowych wraz z wywozem biomasy na składowisko biomasy - wywóz wygrabionych liści i zanieczyszczeń winno odbywać się w tym samym dniu po zakończeniu każdego etapu grabienia na danej powierzchni, na składowisko biomasy; jesienne grabienie liści należy zakończyć najpóźniej do 10 grudnia.
e) przycinanie żywopłotów (jednokrotne w ciągu roku),
f) usuwanie chwastów,
g) opróżnianie koszy ulicznych,
h) utrzymanie w czystości grobów zasłużonych (groby wskazane przez Urząd Miejski),
i) zapalenie, ustawienie i uprzątnięcie zniczy oraz złożenie, uprzątnięcie wiązanek na grobach zasłużonych,
j) bieżące utrzymanie czystości i porządku na całym terenie objętym postępowaniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.5.5.) Wartość części: 117119,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach Zadania nr 2 – „Utrzymanie terenów zielonych i rekreacyjno-wypoczynkowych na terenie gminy Wolsztyn” należy wykonać m.in. takie czynności jak:a) sadzenie roślin jednorocznych,
b) pielęgnacja drzew, krzewów, roślin wieloletnich (m.in. różanek) i roślin jednorocznych,
c) podlewanie drzew, krzewów, roślin wieloletnich (wraz z uwzględnieniem kosztów wody) i roślin jednorocznych,
d) koszenie terenów zielonych (w odniesieniu do wyznaczonych zadań – łącznie z wygrabieniem pokosu i kompostowaniem trawy we własnym zakresie), w okresie od końca kwietnia do 30 września - koszenie należy wykonać maksymalnie nisko dostosowując się do istniejących nawierzchni trawników; na bieżąco podczas koszenia należy zamiatać alejki i chodniki ze ściętej trawy; wywóz biomasy winien odbywać się w tym samym dniu po zakończeniu każdego etapu koszenia na danym obiekcie (nie dopuszcza się po zakończonym zabiegu pozostawienia skoszonej biomasy na koszonym terenie),
e) grabienie liści (w odniesieniu do wyznaczonych zadań – wraz z zebraniem biomasy na składowisko biomasy lub kompostowaniem we własnym zakresie), w tym:
-grabienie wiosenne polegające na wygrabieniu liści i pozostałych zanieczyszczeń wraz z wywozem biomasy na składowisko biomasy - wywóz wygrabionych liści i zanieczyszczeń winno odbywać się w tym samym dniu po zakończeniu każdego etapu grabienia na danej powierzchni, na składowisko biomasy; wiosenne grabienie liści należy zakończyć najpóźniej do 15 marca 2025 r.;
-grabienie jesienne polegające na wygrabieniu opadających liści wraz z pozostałymi zanieczyszczeniami z trawników, skupisk krzewów, żywopłotów, nasadzeń okrywowych wraz z wywozem biomasy na składowisko biomasy - wywóz wygrabionych liści i zanieczyszczeń winno odbywać się w tym samym dniu po zakończeniu każdego etapu grabienia na danej powierzchni, na składowisko biomasy; jesienne grabienie liści należy zakończyć najpóźniej do 10 grudnia.
f) przycinanie żywopłotów (dwukrotne w ciągu roku),
g) usuwanie chwastów,
h) opróżnianie koszy ulicznych,
i) uzupełnianiem dystrybutorów z workami na psie odchody,
j) wycięcie, przewiezienie oraz ustawienie drzew przeznaczonych na cele świąteczne,
k) bieżące utrzymanie czystości i porządku na całym terenie objętym przetargiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.5.5.) Wartość części: 666523,13 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119985,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131047,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119985,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Handlowo – Usługowy Przemysław Maraszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9231458749
7.3.4) Miejscowość: Wolsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 64-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY PRZEMYSŁAW MARASZEK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY PRZEMYSŁAW MARASZEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119985,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 713857,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 713857,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 713857,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Handlowo – Usługowy Przemysław Maraszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9231458749
7.3.4) Miejscowość: Wolsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 64-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY PRZEMYSŁAW MARASZEK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY PRZEMYSŁAW MARASZEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 713857,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WOLSZTYNA
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
- TP/20/2024 "sukcesywna 24 miesięczna dostawa środków antyseptycznych, dezynfekcyjnych na potrzeby SPZOZ w Wolsztynie"
- TP/21/2024 "dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, zużywalnych do badań wraz z dzierżawą analizatorów do oznaczania parametrów RKZ, koagulologii oraz oznaczeń hematologicznych "
- Modernizacja dachu w Przedszkolu nr 5 w Wolsztynie
więcej: przetargi w Wolsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Krzywda
- Odbieranie i zagospodarowywanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Gielniów
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Smyków oraz z PSZOK w Miedzierzy"
- "Sukcesywny odbiór odpadów komunalnych oraz odpadów stałych w kontenerach w Zakładzie Karnym w Siedlcach"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Mędrzechów
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Zakładu Karnego w Sieradzu oraz OZ ZK w Sieradzu w roku 2025
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.