Ogłoszenie z dnia 2024-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00261873/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót remontowo – budowlanych przy ul. Krowoderskich Zuchów 6 w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAKOWSKIE CENTRUM SENIORA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350952347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: OSIEDLE SZKOLNE 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-977
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kcs.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=304
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4789503e-ec1a-11ee-b4e0-4ac387c144e31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót remontowo – budowlanych przy ul. Krowoderskich Zuchów 6 w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4789503e-ec1a-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289162
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00232250/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Izolacja fundamentów oraz roboty malarskie przy ul. Krowoderskich Zuchów 6 w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych polegających na iniekcji fundamentów oraz pracach malarskich wewnątrz budynku położonego w Krakowie przy ul. Krowoderskich Zuchów 6 na działce nr 203/23 obr. 44 Krowodrza.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych między innymi w zakresie prac:
a) iniekcja pozioma fundamentów po stronie zewnętrznej
b) robót malarskich wewnątrz obiektu
3. Szczegółowy zakres robót określają:
1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
2) Przedmiar robót stanowiące załączniki do niniejszej SWZ
4. Terminy realizacji zamówienia:
a) rozpoczęcie robót: do 5 dni roboczych od daty przekazania placu budowy,
b) zakończenie robót i uzyskanie odbioru przez wymagane służby: do dnia 30 czerwca 2024 roku.
5. Okres rękojmi: 60 miesięcy od daty odbioru robót budowlanych wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, bez wad.
6. Okres gwarancji na wbudowane materiały: zgodnie z danymi producenta, nie krótszy jednak niż 60 miesięcy od daty odbioru robót budowlanych bez wad. Umowa o roboty budowlane jest jednocześnie dokumentem gwarancyjnym. Dokumenty gwarancyjne dot. użytych materiałów, sprzętu i wyposażenia przechowuje Wykonawca oraz załatwia formalności związane z naprawami gwarancyjnymi.
7. Wykonawca, któremu zostanie powierzone wykonanie przedmiotu zamówienia musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 70 000,00 zł
8. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa umowa, której wzór stanowi załącznik numer 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
9. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia przez podwykonawców. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców/dalszych podwykonawców określa umowa, której wzór stanowi załącznik do SWZ.
10. Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej i sprawdzeniem dokumentów dotyczących zamówienia, jakie znajdują się w dyspozycji Zamawiającego, a jakie będą udostępniane podmiotom zgłaszającym chęć udziału w postępowaniu. Oferty wykonawców, których obecność na wizji lokalnej nie zostanie potwierdzona na liście obecności będą odrzucane, zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. Zamawiający ustala następujące terminy wizji lokalnych:
a. w dniu 4 kwietnia 2024 r. w godzinach od 10:00 do 11:00
b. w dniu 11 kwietnia 2024 r. w godzinach od 10:00 do 11:00
Pozostałe informacje dot. przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83083,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83083,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83083,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Rzemieślnicza BUDMET
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 675-000-32-99
7.3.3) Ulica: os. Szkolne 3
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-975
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA "BUDMET"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA "BUDMET"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83083,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-30INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.