eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubskoPrzebudowa istniejących pomieszczeń przy sali gimnastycznej przy ul. Tkackiej w Lubsku na siedzibę GKRPA



Ogłoszenie z dnia 2022-08-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa istniejących pomieszczeń przy sali gimnastycznej przy ul. Tkackiej w Lubsku na siedzibę GKRPA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolnosci 1

1.5.2.) Miejscowość: Lubsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-300

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lubsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lubsko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa istniejących pomieszczeń przy sali gimnastycznej przy ul. Tkackiej w Lubsku na siedzibę GKRPA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcf68bf0-e69a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289192

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012314/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa istniejących pomieszczeń przy sali gimnastycznej przy ul. Tkackiej w Lubsku na siedzibę GKRPA

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199132/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.2710.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Celem zadania jest przystosowanie części istniejącego budynku do nowej funkcji - siedzibę Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Punkt Informacyjno – Konsultacyjny ds. uzależnień i przemocy w rodzinie.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową istniejących pomieszczeń zaplecza socjalnego sali gimnastycznej położonej przy ul. Tkackiej w Lubsku poprzez zmianę sposobu użytkowania na pomieszczenia biurowe oraz higieniczno-sanitarne. W tym celu należy w pomieszczeniach WC zdemontować istniejące wyposażenie sanitarne, wykonać nowe okładziny z płytek ceramicznych do wysokości min. 2,0m. Pozostała część ścian zostanie pomalowana farbami łatwo zmywalnymi, sufit malowany farbami emulsyjnymi.
Pomieszczenie WC zostaną wyposażone w nowe miski ustępowe i umywalki.
W urządzeniach sanitarnych będzie zapewniona regulacja mieszania ciepłej wody, aby nie dopuścić do poparzenia osób korzystających z tychże urządzeń.
Pokoje biurowe oraz wiatrołap i holl - należy wykonać nowe okładziny podłóg - płytki ceramiczne oraz ściany - malowanie farbami łatwo zmywalnymi, sufit malowany farbami emulsyjnymi.
Ponadto należy sprawdzić drożność kominów wentylacyjnych i zapewnić wentylację grawitacyjną pomieszczeń oraz dokonać wymiany instalacji centralnego ogrzewania na nowe.




Szczegółowy zakres robót/dostaw został wyszczególniony w załączniku nr 10 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia w tym: Dokumentacja projektowa i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR), dodatkowe informacje i wymagania w stosunku do Wykonawcy oraz projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 323431,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 323431,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 323431,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlany Wacław Bryczkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9280004474

7.3.3) Ulica: ul. Izerska 14

7.3.4) Miejscowość: Żary

7.3.5) Kod pocztowy: 68-200

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 323431,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.