Ogłoszenie z dnia 2022-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00202569/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa mebli, pomocy dydaktycznych i komputerów dla SP1 i SP2 w ramach programu Dostępna Szkoła” dla Gminy Miasta Leżajsk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO LEŻAJSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581703
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 24 27 333
1.5.8.) Numer faksu: 17 24 27 333
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@miastolezajsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastolezajsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawa mebli, pomocy dydaktycznych i komputerów dla SP1 i SP2 w ramach programu Dostępna Szkoła” dla Gminy Miasta Leżajsk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11f2ddf3-e182-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289225
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016598/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 "Dostawa mebli, pomocy dydaktycznych i komputerów dla SP1 i SP2 w ramach programu Dostępna Szkoła” dla Gminy Miasta Leżajsk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202569/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 173821,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część numer 1 - „Dostawa mebli dla SP1 i SP2 w Leżajsku”Zamówienia obejmuje dostawę mebli dla SP1 i SP2 w Leżajsku. Rodzaj i parametry mebli objętych dostawą zostały opisane w formularzach cenowych będących załącznikami 2.1 i 2.2 do SWZ.
Realizacja przedmiotowej części zamówienia nie ma wpływu na zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Miejsce dostawy budynek SP1 przy ul. Grunwaldzkiej 1 w Leżajsku oraz budynek SP2 przy ul. M.C. Skłodowskiej 8 w Leżajsku
W zakresie zamówienia jest również wniesienie dostarczonego wyposażenie na parter budynków wskazanych szkół.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 36829,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część numer 2 - „Dostawa pomocy dydaktycznych dla SP1 i SP2 w Leżajsku”Zamówienia obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych dla SP1 i SP2 w Leżajsku. Rodzaj i parametry pomocy dydaktycznych objętych dostawą zostały opisane w formularzach cenowych będących załącznikami 2.3 i 2.4 do SWZ.
Realizacja przedmiotowej części zamówienia nie ma wpływu na zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Miejsce dostawy: budynek SP1 przy ul. Grunwaldzkiej 1 w Leżajsku oraz budynek SP2 przy ul. M.C. Skłodowskiej 8 w Leżajsku
W zakresie zamówienia jest również wniesienie dostarczonego wyposażenie na parter budyniów wskazanych szkół.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.5.) Wartość części: 108861,79 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część numer 3 - „Dostawa komputerów dla SP1 i SP2 w Leżajsku”Zamówienia obejmuje dostawę komputerów i wyposażenia IT dla SP1 i SP2 w Leżajsku. Rodzaj i parametry komputerów i sprzętu IT objętych dostawą zostały opisane w formularzu cenowym będącym załącznikiem 2.5 do SWZ.
Realizacja przedmiotowej części zamówienia nie ma wpływu na zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Miejsce dostawy: budynek SP1 przy ul. Grunwaldzkiej 1 w Leżajsku
W zakresie zamówienia jest również wniesienie dostarczonego wyposażenie na parter budynków wskazanych szkół.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
4.5.5.) Wartość części: 28130,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożona oferta przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91389,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91389,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Niniejszym postępowaniu na cześć nr 2 wpłynęło 2 oferty które podlegały odrzuceniu. Związku z powyższym zamawiający unieważnił postępowanie ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27484,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55780,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27484,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wilanka sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7010819923
7.3.3) Ulica: Lindleya 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-013
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27484,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Nadbudowa i przebudowa budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Leżajsku - etap I
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę i przebudowę dróg na terenie miasta Leżajska",
- Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją i grysami oraz mieszanką mineralno-asfaltową w roku 2025
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Zakup wyposażenia sali teoretycznej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
- Dostawa laptopów, tabletów oraz urządzeń wielofunkcyjnych z podziałem na części w ramach proj. MORZE WIEDZY! - poprawa jakości usług edukacji ogólnej w 4 szkołach ponadpodstawowych Powiatu Puckiego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.