Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00196283/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
- 2023/BZP 00209450/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa środków czystości i higieny, sprzętu do higienizacji, sprzętu gospodarczego oraz przyborów higieny osobistej i konserwacji obuwia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142917040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juzistek 2
1.5.2.) Miejscowość: Zegrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-131
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jw4809.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/26wog/module/lista_zadan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa środków czystości i higieny, sprzętu do higienizacji, sprzętu gospodarczego oraz przyborów higieny osobistej i konserwacji obuwia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57a52fd6-e4f4-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00289285
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00150093/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Środki czystości, higieny, sprzęt do utrzymania czystości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196283
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/52/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 270502,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa środków czystości i higieny, sprzętu do higienizacji, sprzętu gospodarczego oraz przyborów higieny osobistej i konserwacji obuwia
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86853,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114030,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86853,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Część 1 PPH Tess Małgorzata i Sławomir Maksymowicz Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8540009210
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPH TESS MAŁGORZATA I SŁAWOMIR MAKSYMOWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PPH TESS MAŁGORZATA I SŁAWOMIR MAKSYMOWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173707,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Postępowanie w części 2 zakończyło się zawarciem Umowy
Liczba otrzymanych ofert - 7
Liczba otrzymanych od MŚP - 7
Liczba ofert odrzuconych - 2
Liczba ofert z RNCeną - 1
Cena lub koszt oferty z najniższą ceną 13990,10 zł
Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną 39655,20
Cena wykonawcy, któremu udzielono zamówienia 18126,82 zł
Dane wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Swisspol-LTD Wrocław 50-429 , NIP 8940007657, POLSKA
Data zawarcia Umowy : 21.06.2023 r.
Wartość Umowy: 36253,64 zł
Okres realizacji zamówienia: 30 dni roboczych
CZĘŚĆ 3
Postępowanie w części 3 zakończyło się zawarciem Umowy .
Liczba otrzymanych ofert - 2
Liczba otrzymanych od MŚP - 2
Liczba ofert odrzuconych - 1
Liczba ofert z RNCeną - 0
Cena lub koszt oferty z najniższą ceną 23016,92 zł
Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną 27078,28
Cena wykonawcy, któremu udzielono zamówienia 27078,28 zł
Dane wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Admor Jerzy Moryto, 26-600 Radom , NIP 9481758352, POLSKA
Data zawarcia Umowy : 26.06.2023 r.
Wartość Umowy: 54156,56 zł
Okres realizacji zamówienia: 30 dni roboczych
CZĘŚĆ 4 - UNIEWAŻNIONA
CZĘŚĆ 5
Postępowanie w części 5 zakończyło się zawarciem Umowy .
Liczba otrzymanych ofert - 4
Liczba otrzymanych od MŚP - 4
Liczba ofert odrzuconych - 1
Liczba ofert z RNCeną - 0
Cena lub koszt oferty z najniższą ceną 51481,04 zł
Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną 62931,84 zł
Cena wykonawcy, któremu udzielono zamówienia 51498,13 zł
Dane wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Aramis, 10-804 Olsztyn , NIP 7391057509, POLSKA
Data zawarcia Umowy : 21.06.2023 r.
Wartość Umowy: 102996,26 zł
Okres realizacji zamówienia: 30 dni roboczych
CZĘŚĆ 6
Postępowanie w części 6 zakończyło się zawarciem Umowy .
Liczba otrzymanych ofert - 4
Liczba otrzymanych od MŚP - 4
Liczba ofert odrzuconych - 1
Liczba ofert z RNCeną - 1
Cena lub koszt oferty z najniższą ceną 39374,76 zł
Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną 86282,04 zł
Cena wykonawcy, któremu udzielono zamówienia 49077,00 zł
Dane wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Jan Duszeńko, 58-150 Strzegom , NIP 8840005883, POLSKA
Data zawarcia Umowy : 21.06.2023 r.
Wartość Umowy: 98154,00 zł
Okres realizacji zamówienia: 30 dni roboczych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości do Centrali i Delegatur Urzędu Komunikacji Elektronicznej
- Dostawa profesjonalnych środków czystości i artykułów gospodarstwa domowego
- Sprzedaż i dostawa środków czystości
- Sukcesywne dostawy w 2025r. środków czystości dla placówek oświatowych w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Zakup i dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Wola m.st. Warszawy (dla 70 placówek)
- Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości, higieny oraz drobnych artykułów gospodarczych wspomagających utrzymanie czystości, na potrzeby Podlaskiej Komunikacji Samochodowej Nova Spółka Akcyjna
więcej: Środki czyszczące i polerujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.