Ogłoszenie z dnia 2024-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00216773/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-23
- 2024/BZP 00226439/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków i pieluchomajtek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. Ks. Biskupa Józefa Nathana w Branicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291055
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna, 18
1.5.2.) Miejscowość: Branice
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-140
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@swsb.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalbranice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków i pieluchomajtek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf4498b8-d234-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289333
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064442/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup i dostawa sprzetu jednorazowego użytku, opatrunków i pieluchomajtek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00216773
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP 6/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 319957,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków i pieluchomajtek do magazynu apteki szpitalnej/magazynu technicznego mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Szpitalnej 18, 48-140 Branice.Zadanie nr 1 - Materiały medyczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141320-9 - Igły medyczne
33141200-2 - Cewniki
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 97478,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków i pieluchomajtek do magazynu apteki szpitalnej/magazynu technicznego mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Szpitalnej 18, 48-140 Branice.Zadanie nr 2 - Opatrunki
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
4.5.5.) Wartość części: 22690,15 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków i pieluchomajtek do magazynu apteki szpitalnej/magazynu technicznego mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Szpitalnej 18, 48-140 Branice.Zadanie nr 3 - Pieluchomajtki
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33770000-8 - Artykuły higieniczne z papieru
4.5.5.) Wartość części: 215638,61 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków i pieluchomajtek do magazynu apteki szpitalnej/magazynu technicznego mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Szpitalnej 18, 48-140 Branice.Zadanie nr 4 - Podkłady na kozetkę i jednorazowe pokrowce na materac
4.5.3.) Główny kod CPV: 39143115-5 - Prześcieradła gumowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33770000-8 - Artykuły higieniczne z papieru
4.5.5.) Wartość części: 5535,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia zadanie nr 1 na podstawie art. 255 ust. 2 w związku z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c i art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zamawiający unieważnia zadanie nr 1 na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Pzp tj. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Zamawiający odrzuca ofertę nr 3 firmy ANMAR Spółka z o. o., ul. Strefowa 22, 43-100 Tychy na podstawie
art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp tj. „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń”.
Zamawiający wezwał dnia 19.03.2024r. firmę ANMAR Spółka z o. o. do uzupełnienia przedmiotowego środka dowodowego tj. Certyfikatu CE, Deklaracji zgodności producenta na oferowany sprzęt medyczny zgodny z klasą wyrobu medycznego i wyznaczył termin do 25.03.2024r., Wykonawca uzupełnił przedmiotowy środek dowodowy lecz nie dla wszystkich pozycji wymaganych w zadaniu nr 1, w związku z powyższym Zamawiający odrzuca w/w ofertę.
Zamawiający odrzuca ofertę nr 4 firmy ZARYS International Group Sp. z o. o. Sp. k.,ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Pzp tj. „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna
z warunkami zamówienia”.
Zamawiający wezwał dnia 21.03.2024r. do wyjaśnienia poz. 12 w zakresie rozmiaru oferowanej igły bezpiecznej do penów BD Auto Shield Duo /329525 / BD z uwagi, że Zamawiający oczekiwał igły bezpiecznej do penów w rozmiarze 0,3mm x 8mm natomiast w załączonej do oferty ulotce widnieje nr katalogowy: 329525 z rozmiarem 0,3mm x 5mm oraz m.in. poz. 31 w zakresie materiału z którego jest wykonana oferowana maska krtaniowa dla dorosłych - Maska krtaniowa LMA Unique / 105200- 000040, 105200-000050 / TELEFLEX, z uwagi, że Zamawiający oczekiwał maski krtaniowej wraz z rurką ze 100 % silikonu. Wykonawca w piśmie z dnia 25.03.2024r. wyjaśnił, że „w zakresie poz. 12 w Zadaniu 1 nastąpiła omyłka w numerze katalogowym. Zaoferowana igła bezpieczna o nazwie handlowej BD Auto Shield Duo występuje także w wymaganym rozmiarze tj. 0,3mm x 8mm i ten numer katalogowy miał zostać podany. Niefortunny błąd wynikał z posiadania oryginalnej ulotki producenta w innym rozmiarze i omyłkowo został on przepisany z materiału informacyjnego. Właściwy numer katalogowy oferowanego asortymentu spełniającego wszystkie parametry wymagane przez Zamawiającego to numer REF: 329608. W załączeniu materiał informacyjny. Jednocześnie gwarantujemy dostawy igieł do pena BD Auto Shield Duo w rozmiarze wskazanym przez Zamawiającego tj. 0,3mm x 8mm”, natomiast „w Zadaniu 1 w pozycji 31 nastąpiła omyłka pisarska w numerze katalogowym zamiast 105200-000040 i 105200-000050 powinno być 105210-000040 i 105210-000050, zgodnie z dołączonym materiałem informacyjnym dołączonym do oferty. Maska krtaniowa LMA Unique (S) posiada silikonową maskę krtaniową
i rurkę.”
Zamawiający nie może zakwalifikować w/w wyjaśnień jako omyłki z uwagi, że Wykonawca wpisując w formularzu asotymentowo-cenowym wskazał konkretny numer katalogowy, który potwierdził dołączoną ulotką do oferty. Czynność w zakresie nazwanej przez Wykonawcę omyłki wykracza poza ustawowe uprawnienia Zamawiającego i stanowi niedopuszczalną ingerencję w treść już złożonej i ocenianej przez Zamawiającego oferty, w związku
z powyższym Zamawiający odrzuca w/w ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18747,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18747,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18747,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6481997718
7.3.3) Ulica: ul. Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18747,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200858,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200858,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200858,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 879-016-67-90
7.3.3) Ulica: ul. Żółkiewskiego 20/26
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200858,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5624,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9212,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5624,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6481997718
7.3.3) Ulica: ul. Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5624,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postępowanie"
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.