eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CieszynModernizacja instalacji wodnej - rozdzielenie zimnej wody użytkowej i wody z instalacji PPOŻ przy basenie SP4



Ogłoszenie z dnia 2023-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji wodnej - rozdzielenie zimnej wody użytkowej i wody z instalacji PPOŻ przy basenie SP4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 W CIESZYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070449286

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 7A

1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 0338520733

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp4cieszyn@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp4cieszyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b8a065b-de9a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja instalacji wodnej - rozdzielenie zimnej wody użytkowej i wody z instalacji PPOŻ przy basenie SP4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b8a065b-de9a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00289334

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039033/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja instalacji wodnej - rozdzielenie zimnej wody użytkowej i wody instalacji PPOŻ wraz z modernizacją instalacji solarnej przy basenie Szkoły Podstawowej nr 4

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00184113

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP4.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja instalacji wodnej - rozdzielenie zimnej wody użytkowej i wody z instalacji PPOŻ przy basenie SP4. Zamówienie obejmuje:
a) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze:
- przygotowanie pomieszczeń, w których odbywać będą się prace,
- wykonanie przekuć przez ściany i stropy oraz bruzd instalacyjnych,
- demontaż zabudowy z płyt gipsowo-kartonowych wraz z pokrywającymi je płytkami ceramicznym,
- demontaż drzwi w pomieszczeniu węzła wodomierzowego,
- demontaż rurociągów z rur stalowych ocynkowanych,
- demontaż armatury,
- usunięcie gruzu, prace porządkowe, prace związane z kontrolą i odbiorem robót,
b) Roboty instalacji sanitarnych:
- rozdzielenie instalacji wody socjalno - bytowej od instalacji hydrantowej,
- wykonanie nowego rurociągu rozprowadzającego wody zimnej z rur PP wraz z przepięciem do niego odejść do pionów i odbiorników wody zimnej socjalno – bytowej,
- wykonanie nowego rurociągu rozprowadzającego wody hydrantowej z przepięciem do niego istniejących szafek hydrantowych,
- wykonanie nowej szafki hydrantowej wraz z doprowadzeniem do niej rurociągu rozprowadzającego wody hydrantowej,
- wymiana części armatury instalacyjnej w budynku,
- izolacja termiczna rurociągów.
c) Roboty ogólnobudowlane:
- osadzanie rur ochronnych,
- wykonanie zabudowy (wraz z montażem płytek ceramicznych)
- rurociągów z płyt gipsowo – kartonowych,
- wykonanie zabudowy o odporności ogniowej EI 60 odcinka przyłącza wodociągowego wykonanego z rury PE,
- tynkowanie i malowanie bądź montaż płytek ceramicznych w miejscach przejść rurociągów przez przegrody budowlane oraz malowanie obudowy z płyt gipsowo –kartonowych w pomieszczeniach suchych,
- wykonanie przejść przeciwpożarowych przez ściany oddzielenia pożarowego,
- montaż drzwi przeciwpożarowych w pomieszczeniu węzła wodomierzowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45432210-9 - Wykładanie ścian

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203196,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203196,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUCHAŁKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381712395

7.3.3) Ulica: Platynowa 4

7.3.4) Miejscowość: Pszczyna

7.3.5) Kod pocztowy: 43-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203196,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.