Og³oszenie z dnia 2022-08-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00302375/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-11
- 2022/BZP 00356992/01 - Wynik z dnia 2022-09-21
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi ulicy Grunwaldzkiej ( odcinek od skrzy¿owania z ul. 1 Maja do skrzy¿owania z ul. W. Sikorskiego ) w Bia³ogardzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO BIA£OGARD - URZ¡D MIASTA BIA£OGARD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920452
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 18
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.7.) Numer telefonu: 943579100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.bialogard.info
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi ulicy Grunwaldzkiej ( odcinek od skrzy¿owania z ul. 1 Maja do skrzy¿owania z ul. W. Sikorskiego ) w Bia³ogardzie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fd3bd7c6-12ed-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00289356
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00020789/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.10 Przebudowa drogi ulicy Grunwaldzkiej ( odcinek od skrzy¿owania z ul. 1 Maja do skrzy¿owania z ul. W. Sikorskiego ) w Bia³ogardzie.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.bialogard.info/artykuly/2975/prowadzone-postepowania3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika systemu miniPortal-ePUAP:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych,przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
6. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We
wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia w BZP lub nr referencyjnym postêpowania: IZP.271.1.14.2022. 7. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email:um.zamowienia.publiczne@bialogard.info .
8. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za
po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email:
um.zamowienia.publiczne@bialogard.info .
9. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
10. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy domniema, ¿e korespondencja wys³ana przez Zamawiaj±cego na adres e-mail, podany przez Wykonawcê, zosta³a mu dorêczona w sposób umo¿liwiaj±cy zapoznanie siê z jej tre¶ci±.
11. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
12. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci z tytu³u nieotrzymania przez Wykonawcê informacji zwi±zanych z prowadzonym postêpowaniem w przypadku wskazania przez Wykonawcê w ofercie np. b³êdnego adresu lub adresu poczty elektronicznej.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Bia³ogard, ul. 1 Maja 18, kod pocztowy 78-200, e-mail:um.sekretariat@bialogard.info, tel. 94 357 91 00.
2) Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: Urz±d Miasta Bia³ogard, ul. 1 Maja 18, kod pocztowy 78-200, adres e-mail:iodumb@bialogard.info, nr telefonu 94 357 92 13.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa drogi ulicy Grunwaldzkiej ( odcinek od skrzy¿owania z ul. 1 Maja do skrzy¿owania z ul. W. Sikorskiego ) w Bia³ogardzie”, IZP.271.1.14.2022, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 Pzp.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd±:
- osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz.1129 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa,
- Inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Urzêdem Miasta Bia³ogard przetwarzaj± dane osobowe dla których administratorem jest Miasto Bia³ogard, w tym operator pocztowy, firmy serwisuj±ce programy komputerowe, instytucje finansowe.
5) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego / organizacji miêdzynarodowej.
6) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celów zgodnie z przepisami prawa w tym instrukcja kancelaryjn± i ustaw± Pzp (10 lat).
7) Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmiana wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
8) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp. Pañstwa dane nie s± przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie s± przetwarzane w formie profilowania.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.14.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. „Przebudowa drogi ulicy Grunwaldzkiej (odcinek od skrzy¿owania z ul. 1 Maja do skrzy¿owania z ul. W. Sikorskiego) w Bia³ogardzie” (na terenie dzia³ek ewid. nr : 499, 467, 712, obr. 0006 m. Bia³ogard), obejmuj±cej przebudowê istniej±cej nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów publicznych i indywidualnych, powierzchni utwardzonej i powierzchni zielonej oraz budowê kanalizacji deszczowej drogi wewnêtrznej wraz z przebudow± nawierzchni jezdni, chodnika, parkingów przy ul. Grunwaldzkiej (dz. nr 495/1 i nr 499 obrêb 0006), zwanej dalej „przedmiotem zamówienia”. 2.Zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania obejmuje: 1)roboty pomiarowe;2)opracowanie i wprowadzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu;3)roboty przygotowawcze i rozbiórkowe – mechaniczne ¶cinanie drzew i karczowanie pni, rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przej¶æ dla pieszych z p³yt betonowych, rozebranie podbudowy, obrze¿y, krawê¿ników i ³aw betonowych;4)roboty ziemne - korytowanie na ca³ej szeroko¶ci jezdni i chodników, mechaniczne profilowanie i zagêszczanie pod³o¿a pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni (ze wzglêdu na warunki gruntowe, wykonawca powinien uwzglêdniæ w cenie ofertowej mo¿liwe koszty zwi±zane z zabezpieczeniem
i odwodnieniem wykopów np. poprzez pompowanie wody z wykopu);5)do¶wietlacze okien piwnicznych – wsypy piwniczne;
6)obramowanie drogi – ³awa pod oporniki betonowe, oporniki betonowe wtopione 12 x 25 cm, ³awa pod krawê¿niki z oporem, krawê¿niki betonowe wystaj±ce 15x30 cm, krawê¿niki betonowe najazdowe 15x22 cm, ³awa pod obrze¿a z oporem, obrze¿a betonowe 30x8 cm;7)chodniki i ci±g pieszo jezdny – warstwa wyrównawcza, podbudowa z kruszywa ³amanego, nawierzchnia z kostki betonowej szarej i czerwonej grubo¶ci 6 cm;8)zjazdy indywidualne – warstwy wyrównawcze, podbudowa z kruszywa ³amanego, nawierzchnia z kostki betonowej grafitowej i czerwonej grubo¶ci 8 cm;9)powierzchnia z p³yt a¿urowych – warstwa wyrównawcza, podbudowa z kruszywa ³amanego, nawierzchnia z p³yt betonowych a¿urowych o grubo¶ci 8 cm. z wype³nieniem piaskiem;10)jezdnia – podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem grubo¶ci 20 cm., podbudowa z kruszywa ³amanego warstwa dolna grubo¶ci 10 cm po zagêszczeniu, podbudowa z kruszywa ³amanego warstwa górna grubo¶ci 10 cm po zagêszczeniu;11)nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-¿wirowych – warstwa wi±¿±ca grubo¶ci 5 cm;
12)nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-¿wirowych – warstwa ¶cieralna grubo¶ci 4 cm;13)zjazdy publiczne – podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem, podbudowa z kruszywa ³amanego warstwa dolna grubo¶ci 10 cm po zagêszczeniu, podbudowa z kruszywa ³amanego warstwa górna grubo¶ci 10 cm po zagêszczeniu, nawierzchnia z mieszanki asfaltu lanego grysowo-¿wirowej – warstwa wi±¿±ca grubo¶ci 5 cm, nawierzchnia z mieszanki asfaltu lanego grysowo-¿wirowej – warstwa ¶cieralna grubo¶ci 4 cm;14)studnie – regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodoci±gowych i gazowych, regulacja pionowa dla w³azów kana³owych;
15)powierzchnia zielona – rêczne roz¶cielenie ziemi urodzajnej, wykonanie trawników dywanowych;16)sta³a organizacja ruchu – s³upki do znaków z rur stalowych, tarcze znaków drogowych p³askie, rêczne malowanie linii na skrzy¿owaniach i przej¶ciach dla pieszych;17)roboty przygotowawcze i ziemne w zakresie kanalizacji deszczowej – roboty pomiarowe, wykopy oraz przekopy, umocnienie pionowych ¶cian wykopów, ig³ofiltry;
18)roboty monta¿owe – podsypka piaskowa, studzienki niew³azowe z tworzyw sztucznych o ¶r. 600 mm, studzienki ¶ciekowe z gotowych elementów betonowe o ¶r. 500 mm., studzienki w³azowe z tworzyw sztucznych o ¶r. 1000 mm, przejazdowa przepompownia ¶cieków deszczowych z polimerobetonu Dn 2000, kana³y z rur PVC ³±czone na wcisk o ¶r. zewn. 315 mm, kana³y z rur PVC ³±czone na wcisk o ¶r. zewn. 160 mm, kana³y z rur PVC ³±czone na wcisk o ¶r. zewn. 110 mm, próby szczelno¶ci kana³ów rurowych o ¶r. 315 mm., 160 mm., i 110 mm.;19)obsypka ruroci±gu, zasypanie wykopów i zagêszczenie nasypów;20)roboty ziemne i rozbiórkowe w zakresie instalacyjno-in¿ynieryjnym – demonta¿ s³upów o¶wietleniowych, kopanie koparkami rowów dla kabli o g³êb. do 0,6 m, szer. do 0,4 m i 0,6 m dla kabli o¶wietleniowych i kana³u technologicznego;21)monta¿ skrzynek, uk³adanie kabli, uk³adanie rur ochronnych z PCV;22)monta¿ i stawianie s³upów o¶wietleniowych, monta¿ wysiêgników rurowych o d³. 0,5 m i 1,5 m, monta¿ opraw o¶wietlenia zewnêtrznego;23)pod³±czenie przewodów, monta¿ uziomów, badanie linii i pomiar rezystencji izolacji elektrycznej, pod³±czenie do sieci instalacji o¶wietlenia miejskiego. Dla zachowania ci±g³o¶ci sieci o¶wietleniowej EO¦ nale¿y dwa s³upy o numerach 12/9/1 i 12/10/1 na ul. Sikorskiego zasilane z obwodu likwidowanej ul. Grunwaldzkiej zasiliæ ze s³upa nr 2/5 na ul. Lelewela obwód stacji TO-10778 poprzez u³o¿enie nowego odcinka linii kablowej od s³upa 12/10/1 do s³upa 2/5 YAKXs 4x35;24)budowa i monta¿ kanalizacji kablowej z rur HDPE kana³u technologicznego;25)regulacja w³azów, wpustów i studzienek; 26)inwentaryzacja istniej±cych urz±dzeñ w pasie drogowym w obecno¶ci gestorów przed rozpoczêciem robót oraz uzyskanie o¶wiadczeñ o nie wnoszeniu przez nich uwag do wykonanych robót po zakoñczeniu prac;
27)wykonanie i monta¿ tablicy informacyjnej o wymiarach 180x120 cm – tre¶c ustalona z Zamawiaj±cym;3.Zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania przy przebudowie nawierzchni jezdni, chodnika, parkingów (czê¶æ II) obejmuje: 1)roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – przebudowa ulicy wewnêtrznej;2)roboty rozbiórkowe – rozebranie ³aw z oporem, krawê¿ników, obrze¿y, chodników, wysepek przystankowych i przej¶æ dla pieszych, nawierzchni z p³yt drogowych;3)roboty ziemne – koryto pod chodniki z transportem ziemi na odl. 5 km., roboty ziemne w gruncie kat. III-IV, profilowanie i zagêszczanie mechaniczne pod³o¿a pod warstwy konstrukcyjne;4)roboty krawê¿nikowe – ³awa zwyk³a pod krawê¿niki, ³awa betonowa z oporem z betonu C 12/15, krawê¿niki betonowe na podsypce cementowo-piaskowym, krawê¿niki betonowe o wym. 15x30 cm, obrze¿a betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce;5)podbudowa – warstwa ods±czaj±ca o gr. po zagêszczeniu 10 cm, warstwa ods±czaj±ca z pospó³ki, podbudowa z kruszywa ³amanego grubo¶ci 20 cm o frakcji od 0,00 do 31,5 mm pod jezdniê;6)nawierzchnie – chodniki z kostki betonowej grubo¶ci 60 mm na podsypce cementowo-piaskowej, parking z kostki betonowej typu 10 grubo¶ci 80 mm na podsypce piaskowo-cementowej z pasami segregacyjnymi koloru czarnego, nawierzchnie z kostki betonowej typu podwójny teownik grubo¶ci 80 mm na podsypce cementowo-piaskowej, regulacja pionowa kratek ¶ciekowych, regulacja pionowa w³azów kana³owych, regulacja zaworów wodoci±gowych i gazowych, czarna folia izolacyjna;
7)zieleñ – rêczne przekopanie gleby, pozyskanie ziemi urodzajnej, rêczne roz¶cielenie ziemi, wykonanie trawników dywanowych siewem z nawo¿eniem, pielêgnacja rêczna trawników dywanowych.
8) roboty przygotowawcze i ziemne w zakresie kanalizacji deszczowej – roboty pomiarowe, wykopy oraz przekopy, umocnienie pionowych ¶cian wykopów, ig³ofiltry;9)roboty monta¿owe – podsypka piaskowa, studzienki z tworzyw sztucznych, studzienki ¶ciekowe z gotowych elementów betonowych ;10)po³±czenie kanalizacji z sieci± w ulicy Grunwaldzkiej;
11)próba wodna szczelno¶ci kana³ów rurowych;12)obsypka ruroci±gu, zasypanie wykopów i zagêszczenie nasypów;13)przestawienie istniej±cej lampy o¶wietlenia ulicznego wg. wskazañ Zamawiaj±cego;14)wymiana i regulacja istniej±cej studni zbiorczej– 1 szt.15)odtworzenia oznakowania poziomego;16)inwentaryzacja istniej±cych urz±dzeñ w obecno¶ci gestorów przed rozpoczêciem robót oraz uzyskanie o¶wiadczeñ o nie wnoszeniu przez nich uwag do wykonanych robót po zakoñczeniu prac.4.Do obowi±zków Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych (na koszt Wykonawcy) nale¿y, w szczególno¶ci:1)zorganizowanie zaplecza robót oraz urz±dzenie i zabezpieczenie na w³asny koszt terenu budowy (koszty bie¿±cej eksploatacji sieci wodoci±gowej, elektrycznej, itp., podczas realizacji przedmiotu zamówienia, bêdzie ponosiæ Wykonawca);2)sporz±dzenie przed rozpoczêciem robót budowlanych planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia;
3)oznakowanie i zabezpieczenie terenu robot;4)zapewnienie na terenie budowy oraz terenach przyleg³ych nale¿ytego ³adu i porz±dku, przestrzeganie przepisów bhp, ochrony obiektów i sieci znajduj±cych siê na terenie robót;
5)ochrona istniej±cych obiektów naziemnych oraz urz±dzeñ uzbrojenia podziemnego, a w przypadku ich odkrycia zabezpieczenie przed uszkodzeniem zgodnie z wytycznymi i utrzymanie w nale¿ytym stanie technicznym;
6)zg³aszanie inspektorowi nadzoru terminu zakoñczenia robót zanikaj±cych; je¿eli Wykonawca nie dope³ni tego obowi±zku jest zobowi±zany odkryæ roboty, a nastêpnie przywróciæ je do stanu poprzedniego na w³asny koszt;
7)wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowi±zuj±cymi przepisami i normami, harmonogramem rzeczowo-finansowym przed³o¿onym Zamawiaj±cemu oraz oddanie przedmiotu umowy w terminie;8)utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz sk³adowanie urz±dzeñ
i materia³ów w sposób nie powoduj±cy kolizji;9)przed wbudowaniem ka¿dego materia³u - z³o¿enie do zatwierdzenia przez Inspektora nadzoru wniosku materia³owego, dla wszystkich materia³ów, przedstawienie Zamawiaj±cemu atestów i certyfikatów potwierdzaj±cych ich w³a¶ciwo¶ci;
10)zapewnienie na w³asny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, ³±cznie z kosztami utylizacji;
11)materia³y z rozbiórki nadaj±ce siê do ponownego wbudowania nale¿y sk³adowaæ w miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego w odleg³o¶ci do 7 km;
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w SWZ w rozdziale IV.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena w poszczególnych kryteriach zostanie dokonana z dok³adno¶ci±
do dwóch miejsc po przecinku.
2. Punktacja obliczona na podstawie kryteriów opisanych odpowiednio w Rozdziale XXV SWZ w pkt 2.1 i 2.2, po zsumowaniu stanowiæ bêdzie koñcow± ocenê oferty.
3. Za najwy¿ej ocenion±, zostanie uznana oferta z najwy¿sz± liczb± punktów, spo¶ród nieodrzuconych ofert z³o¿onych w postêpowaniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1.zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym
1) Zamawiaj±cy nie stawia warunków w ww. zakresie.
2.uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej
1) Zamawiaj±cy nie stawia warunków w ww. zakresie.
3.sytuacji ekonomicznej lub finansowej
1) Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub posiada zdolno¶æ kredytow± co najmniej 350 000,00 PLN (w przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana bêdzie ich ³±czna sytuacja ekonomiczna i finansowa).
4.zdolno¶ci techniczne lub zawodowej
1)Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ w ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub przebudowie drogi, obejmuj±cej wykonanie nawierzchni z kostki betonowej (min. 500 m²) oraz budowê/przebudowê infrastruktury technicznej w postaci instalacji elektroenergetycznych i sanitarnych (d³. min. 80 mb).
2)Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony tak¿e w przypadku, gdy roboty zosta³y zrealizowane w ramach odrêbnych umów.
3)Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej nastêpuj±cymi osobami, które bêd± uczestniczyæ w realizacji zamówienia:
a)1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej;
b)1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych;
c) 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektroenergetycznych.
Zamawiaj±cy wymaga, aby funkcjê kierownika budowy pe³ni³a osoba posiadaj±ca uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej. Ponadto od tej osoby wymagane jest minimum 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnieñ) w kierowaniu robotami danej specjalno¶ci, przy czym zasad± jest, ¿e nak³adaj±ce siê na siebie okresy kierowania robotami nie sumuj± siê. Warunek zostanie uznany za spe³niony równie¿ wtedy, gdy Wykonawca dysponowa³ bêdzie osob±, która ³±cznie posiadaæ bêdzie uprawnienia oraz do¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia ww wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia ¶rodków dowodowych, o których mowa w niniejszym Rozdziale.
2. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
3. Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez Zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w ust. 2, Wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu lub kryterium selekcji dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty
i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy, wzór wykazu stanowi Za³±cznik
nr 5 do SWZ.
3) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia ¶rodków dowodowych, o których mowa w niniejszym Rozdziale.
2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
2) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) za¶wiadczenia, o którym mowa w ust. 2 pkt 1, za¶wiadczenia albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, o których mowa w ust. 2 pkt 2, lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w ust. 2 pkt 3 -sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie naruszy³ obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,
b) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt 1, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±czamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, które sk³ada Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp, wzór stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ (je¿eli dotyczy);
2. Pe³nomocnictwo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy (je¿eli dotyczy);
3. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ (je¿eli dotyczy);
4. Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1.Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w kwocie 15 000,00 z³ (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych 00/100).2.Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 1-4 Pzp wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r., poz. 299 t.j.).
3.Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy w Bia³ogardzie 85 8562 0007 0003 4308 2000 0040 z adnotacj±: wadium w postêpowaniu nr IZP.271.1.14.2022. Wniesienie wadium w pieni±dzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiaj±cego bêdzie skuteczne z chwil± uznania tego rachunku bankowego kwot± wadium (je¿eli wp³yw ¶rodków pieniê¿nych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiaj±cego nast±pi przed up³ywem terminu sk³adania ofert).
4.Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
5.W przypadku wadium wniesionego w pieni±dzu oraz z tre¶ci gwarancji i porêczeñ, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, je¿eli wadium bêdzie wniesione w tych formach, musi wynikaæ, ¿e wadium zabezpiecza
ofertê Wykonawcy z³o¿on± w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - „Przebudowa drogi ulicy Grunwaldzkiej ( odcinek od skrzy¿owania z ul. 1 Maja do skrzy¿owania z ul. W. Sikorskiego ) w Bia³ogardzie”, oznaczenie sprawy: IZP.271.1.14.2022.
6.Za zgod± Zamawiaj±cego Wykonawca mo¿e dokonaæ zmiany formy wadium na jedn± lub kilka form, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 1-4 Pzp. Zmiana formy wadium musi byæ dokonana z zachowaniem ci±g³o¶ci zabezpieczenia oferty kwot± wadium.
7.Zgodnie z art. 98 ust. 6 Pzp zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2)Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a)odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b)nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
8.Z tre¶ci gwarancji i porêczeñ, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp musi wynikaæ bezwarunkowe, nieodwo³alne i na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, zobowi±zanie gwaranta lub porêczyciela do zap³aty na rzecz zamawiaj±cego kwoty okre¶lonej w gwarancji lub porêczeniu, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 98 ust. 6 Pzp.
Pozosta³e informacje zawarte s± w Rozdziale XXVII SWZ.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy do³±czaj± pe³nomocnictwo podpisane przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli ka¿dego ze wspólników.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ istotnych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cych przypadkach:1) wyst±pienia okoliczno¶ci skutkuj±cych konieczno¶ci± zmiany terminu realizacji umowy o tak± ilo¶æ dni, w jakiej wyst±pi³y wskazane okoliczno¶ci oraz usuwanie ich skutków, w zwi±zku z:
a)konieczno¶ci± wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikaj±cych z konieczno¶ci dostosowania zakresu zadania do powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa,
b)brakiem mo¿liwo¶ci prowadzenia robót na skutek warunków klimatycznych: (gwa³towne opady deszczu, gradobicie, ¶nie¿yce, powodzie i inne anomalia klimatyczne) uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób (sprawdzeñ), dokonanie odbiorów, przez okres powy¿ej 4 dni,
c)dzia³aniem si³y wy¿szej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego,
d)nieterminowym, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiaj±cego terenu budowy Wykonawcy,
e)wstrzymaniem prac budowlanych przez w³a¶ciwy organ z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
f)innymi okoliczno¶ciami niepowsta³ymi z winy Wykonawcy (m.in. konieczno¶ci± wykonania robót dodatkowych lub robót zamiennych; konieczno¶ci± wykonania robót przez innego Wykonawcê w miejscu wykonywania prac budowlanych),
2) zmiany osób wykonuj±cych zamówienie, o których mowa w § 7 ust. 2 – w sytuacji kiedy wymiana ta bêdzie spowodowana przyczynami losowymi, niezale¿nymi od Wykonawcy, a le¿±cymi po stronie tych osób. Osoby zastêpuj±ce osoby wskazane w ofercie przetargowej musz± spe³niaæ warunek zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lony w SWZ,
3)zwiêkszenia liczby osób wykonuj±cych zamówienie, o których mowa w § 7 ust. 2 – w sytuacji kiedy zmiana ta bêdzie konieczna do prawid³owego (np. terminowego) wykonania przedmiotu zamówienia. Wskazane osoby musz± spe³niaæ warunek zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lony w SWZ,
4) zmniejszenia liczby osób wykonuj±cych zamówienie, o których mowa w § 7 ust. 2 – w sytuacji kiedy zmiana ta bêdzie spowodowana przyczynami losowymi niezale¿nymi od Wykonawcy, a warunek zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lony w SWZ, bêdzie spe³niony.
Pozosta³e zapisy zawarte s± we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ w §14.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-18 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-18 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BIA£OGARDU
- Sukcesywne dostawy ró¿nych artyku³ów spo¿ywczych dla Regionalnego Centrum Medycznego w Bia³ogardzie Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy nabia³u i jaj dla Regionalnego Centrum Medycznego w Bia³ogardzie Sp. z o.o.
- Przewóz niepe³nosprawnych uczniów realizuj±cych obowi±zek szkolny i obowi±zek nauki wraz z opiekunem w okresie od 2 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Dostawa paliw ciek³ych dla Zarz±du Dróg Powiatowych w Bia³ogardzie w 2025 roku
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1200Z na odcinku Borzys³aw-Podborsko.
- Sukcesywny zakup benzyny bezo³owiowej Pb95 oraz oleju napêdowego ON do pojazdów i sprzêtu bêd±cego na wyposa¿eniu Zarz±du Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, w roku 2025
wiêcej: przetargi w Bia³ogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Je¿owe
- Remont fontanny zlokalizowanej na Placu Wileñskim w Drezdenku
- . Przebudowa drogi gminnej Nr 105744L w miejscowo¶ci Fajs³awice
- BIE¯¡CE UTRZYMANIE I NAPRAWY ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH, ODWODNIENIA, WYPOSA¯ENIA I URZ¡DZEÑ BEZPIECZEÑSTWA RUCHU NA OBIEKTACH IN¯YNIERSKICH W CI¡GU SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ¦L¡SKIEGO.
- Modernizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 310 przy ul. Hawajskiej 7
- Remonty cz±stkowe dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonej na terenie gminy Wyszków.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.