Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00338227/01 - Wynik z dnia 2023-08-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla wychowanków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Wielgiem w roku szkolnym 2023 / 2024”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Wielgiem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001010147
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 80A
1.5.2.) Miejscowość: Wielgie
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-645
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 0542801908
1.5.8.) Numer faksu: 0542801908
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sosw@golub-dobrzyn.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sosw-wielgie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla wychowanków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Wielgiem w roku szkolnym 2023 / 2024”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-706ea01f-1a5e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00289359
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00127709/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla wychowanków SOSW w Wielgiem
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana
informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym
a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ustawie z dnia 18 lipca
2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2020 r. poz. 344 z późn. zm.).
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę,
oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności,
w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
3. Komunikacja w postępowaniu odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej pod
adresem : https://platformazakupowa.pl/sp_golub_dobrzyn
4. W przypadku awarii platformy, Zamawiający może również kontaktować się z Wykonawcami
za pośrednictwem poczty elektronicznej – email: bruminska@golub-dobrzyn.com.pl
a wszelkie informacje odnośnie postępowania zostaną umieszczone na stronie internetowej
zamawiającego: http://www.bip.golub-dobrzyn.com.pl.
5.Regulamin korzystania z Platformy Zakupowej znajduje się pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące
w szczególności logowania, pobierania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie
treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności, podejmowanych w niniejszym
postepowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla
Wykonawców” na stronie : http://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
7. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony
platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox
w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu
„cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s.
platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla mniejszej rozdzielczości ekranu 1024x768
pikseli.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej „RODO” Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych jest Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Wielgiem re-prezentowany przez dyrektora z siedzibą w Wielgiem 80a, 87-645 Zbójno, tel.: 54 280 19 08, adres e-mail: sosw@golub-dobrzyn.com.pl.
4. Państwa dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. niezbędność do wykonania umowy lub podjęcia działań przed zawarciem umowy w związku z niniejszym postępowaniem prowadzonym w trybie podstawowym uregulowanym w art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022.1710 ze zm.), zwanej dalej „ustawą PZP”. Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia negocjacji na realizację usługi : pn.,,Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla wychowanków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Wielgiem.’’
2. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu podjęcia działań zmierzających do wyboru oferenta oraz do wykonania umowy łączącej Zamawiającego z Wykonawcą.
3. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowa-nia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich prze-twarzania.
4. Mają Państwo i prawo złożenia skargi na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 War-szawa.
5. Państwa dane mogą być udostępniane przez Administratora danych podmiotom upo-ważnionym do uzyskania informacji na podstawie przepisów prawa.
6. Został wyznaczony Inspektor ochrony danych, z którym można kontaktować się poprzez adres e-mail:iod@golub-dobrzyń.com.pl.
7. Państwa dane od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z regulacji prawnych- kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rze-czowym wykazie akt dla naszej placówki.
8. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób automatyczny.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SOSW.272.2.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi przygotowywania oraz dostarczania posiłków do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Wielgiem,87-645 Zbójno.
2. Żywienie realizowane będzie w dniach nauki szkolnej w okresie od 04 września 2023r. do
21 czerwca 2024r.
3. Przyjmujący zamówienie (Wykonawca) będzie przygotowywał i dostarczał posiłki w
godzinach uzgodnionych z Zamawiającym odpowiednio do organizacji pracy placówki na
podstawie obecności wychowanków w internacie .Planowane ilości dostaw mają charakter
szacunkowy, w zależności od frekwencji dzieci w szkole. Podane przez Zamawiającego
minimalne ilości posiłków nie ulegną zmianie ( zmniejszeniu).
4. Posiłki muszą być przygotowywane zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25
sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2022 r. poz. 2132) oraz
zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków
spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu
oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia
zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Zał. Nr 1 do SWZ.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
we wzorze umowy stanowiącym Zał. Nr 5 do SWZ.
7. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
55321000-6 Usługi przygotowywania posiłków
55520000-1 Usługi dostarczania posiłków
8. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części, tym samym Zamawiający nie
dopuszcza składania ofert częściowych, podział zamówienia groziłby nadmiernymi
trudnościami organizacyjnymi/technicznymi i nadmiernymi kosztami wykonania
zamówienia, mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia stanowi niepodzielną całość i wskazane jest, aby wykonywał go jeden
Wykonawca.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-04 do 2024-06-21
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
a) „Cena ofertowa brutto” – C;
b) „Termin płatności faktury” – T.
2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:
Kryterium Waga
[%] Liczba punktów Sposób oceny wg wzoru
Cena ofertowa brutto 60% 60 Cena najtańszej oferty
C = ------------------------------------- x 60 pkt Cena badanej oferty
Termin płatności faktury 40% 40 Liczba punktów badanej oferty
T = ------------------------------------------- x 40 pkt
Największa liczba punktów spośród złożonych ofert
RAZEM 100% 100 ───────────────────
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + T gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”,
T – punkty uzyskane w kryterium „Termin płatności faktury”,
4. Ocena punktowa w kryterium „Cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wykonywania usługi objętej zamówieniem wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli w rozdz. XVI SWZ.
5. Ocena punktowa w kryterium „Termin płatności faktury” dokonana zostanie na podstawie terminu płatności faktury wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli w rozdz. XVI SWZ.
Minimalny termin płatności faktury wynosi 7 dni. Ocenie podlegać będzie termin płatności zaoferowany przez Wykonawcę ponad wymagane minimum. Oferta otrzyma punkty zgodnie z tabelą poniżej, tj.
Za zaoferowany termin płatności faktury: 7 dni 14 dni 21 dni 30 dni
Przyznane punkty: 10 20 30 40
6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający , na podstawie art.112 ustawy Pzp określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej i zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie określa tego warunku dla postępowania. Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu –załącznik nr 3 do SWZ ;
2. sytuacji ekonomiczno-finansowej
Zamawiający nie określa tego warunku dla postępowania. Wykonawca złoży oświadczenie
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu –załącznik nr 3 do SWZ ;
3. zdolności technicznej /zawodowej
Zamawiający nie określa tego warunku dla postępowania. Wykonawca złoży
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu –załącznik nr 3 do SWZ .
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
- o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym wzałączniku nr 3 do SWZ
- o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w
załączniku nr 4 do SWZ.
2. W zakresie nieuregulowanym SWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków
dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
- o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym wzałączniku nr 3 do SWZ
- o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w
załączniku nr 4 do SWZ.
2. W zakresie nieuregulowanym SWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków
dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmian obowiązujących przepisów, dotyczącą zmiany stawki VAT.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-18 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI WIELGIE
więcej: przetargi WIELGIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa dla Dziennego Domu Pomocy w Krasnem
- Przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Rzeczycy w 2025 roku
- Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Zawadzie w 2025 roku.
- Usługa cateringu - przygotowanie i dowóz posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej
- "Usługi przygotowania i wydania gorących posiłków podopiecznym Centrum Usług Społecznych w Starachowicach"
- usługi żywienia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.