Ogłoszenie z dnia 2024-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00252880/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
- 2024/BZP 00289400/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
U/09/2024 - Oprac. graficzne, druk i dostawa ulotek oraz broszur inf-prom w ramach projektu pn. „Otwarty UO - budowanie potencjału w zakresie umiędzynarodowienia” w ramach programu Welcome to Poland.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9033571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
U/09/2024 - Oprac. graficzne, druk i dostawa ulotek oraz broszur inf-prom w ramach projektu pn. „Otwarty UO - budowanie potencjału w zakresie umiędzynarodowienia” w ramach programu Welcome to Poland.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ac643a7-e60a-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289381
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00101449/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 [149] Materiały promocyjne (m. in. smycze, kubki, notesy)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie przewidziane do współfinansowania z projektu: Otwarty Uniwersytet Opolski – budowanie potencjału w zakresie umiędzynarodowienia w ramach programu Welcome to Poland ze środków Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej Umowa nr PPI/WTP/2022/1/00176/U/00001 nr wew. 23-07-0022.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252880
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: U/09/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4622,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie graficzne, druk i dostawa ulotek oraz broszur informacyjno-promocyjnych w ramach projektu pn. „Otwarty Uniwersytet Opolski - budowanie potencjału w zakresie umiędzynarodowienia” w ramach programu Welcome to Poland.
2. Opis przedmiotu zamówienia ujęto w dokumentacji stanowiącej: załącznik nr 1.1. do SWZ.
3. Wymagania techniczne i jakościowe:
3.1. Wykonane i dostarczone ulotki i broszury muszą spełniać wymogi zawarte w załączniku nr 1.1 do SWZ.
3.2. Wykonawca w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie musi skalkulować w cenie przedmiotu zamówienia koszty opracowania projektu ulotek i broszur, koszt wykonania (w tym koszty pracy), koszty opakowania oraz dostarczenia (transport oraz koszty ubezpieczenia) całego przedmiotu zamówienia na miejsce wyznaczone przez Zamawiającego.
3.3. Przedmiot zamówienia powinien posiadać certyfikat bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz – odpowiednio do ulotek i broszur, dla których przepisy takiego certyfikatu wymagają.
3.4. Wykonawca na dostarczone ulotki i broszury udziela Zamawiającemu dwunastu [12] miesięcy gwarancji od dnia sporządzenia protokołu odbioru.
4. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
4.1. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie maksymalnie dwudziestu [20] dni roboczych od dnia uwolnienia przedmiotu zamówienia do druku, o którym mowa w Rozdziale I pkt. 4.9 SWZ.
4.2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 4.1 SWZ jest terminem maksymalnym na opracowanie i wykonanie oraz dostarczenie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia jednakże nie krótszy niż siedem [ 7 ] dni roboczych. Rozdział I pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.
4.3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze.
4.4. Dniem roboczym są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8:00 ] do piętnastej [ 15:00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.
4.5. W dniu zawarcia umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy za pomocą poczty elektronicznej materiały niezbędne do wykonania koncepcji graficznych ulotek i broszur, opisanych w opisie przedmiotu zamówienia/umowy (załącznik nr 1.1. do SWZ). Materiały te obejmować będą informacje o identyfikacji wizualnej Zamawiającego. Na podstawie przekazanych materiałów Wykonawca przedłoży Zamawiającemu 2 wersje koncepcji graficznych (w formie plików PDF) ulotek i broszur w terminie dwóch [2] dni roboczych od dnia przekazania materiałów, o których mowa w zdaniu poprzednim.
4.6. Zamawiający w terminie jednego [1] dnia roboczego od dnia otrzymania 2 wersji koncepcji graficznych dokona wyboru jednej z nich i przekaże Wykonawcy informację, na podstawie której z koncepcji nastąpić ma opracowanie projektu graficznego ulotek i broszur.
4.7. Wykonawca w terminie dwóch [2] dni roboczych przedłoży Zamawiającemu projekt graficzny ulotek i broszur, sporządzony na podstawie wybranej przez Zamawiającego koncepcji.
4.8. Zamawiający w terminie jednego [1] dnia roboczego od dnia dostarczenia projektów zaakceptuje projekt bądź wniesie uwagi. W przypadku wniesienia przez Zamawiającego uwag do wybranego projektu, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu poprawionego projektu w ciągu dwóch [2] dni roboczych od dnia wniesienia uwag Zamawiającego.
4.9. Akceptacja projektu graficznego przez Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej jest równoznaczna z uwolnieniem przedmiot umowy do druku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22140000-3 - Ulotki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22150000-6 - Broszury
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1500,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4717,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2177,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drukarnia SIL VEG DRUK S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 575-160-97-67
7.3.3) Ulica: ul. Niegolewskich 12
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec,
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2177,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego.
- przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- "Przebudowa przystani kajakowej - opracowanie dokumentacji"
- Kompleksowe świadczenie przez Wykonawcę na rzecz USK w Opolu dostawy gazu ziemnego wysokometanowego grupy E przeznaczonego na cele opałowe wraz z usługą dystrybucji.
- TP.D.DT.68.24_Zakup wraz z dostawą wyposażenia stołów operacyjnych dla potrzeb Bloku Operacyjnego
- TP.D.BO.67.24 Zakup wraz z dostawą testu czystości pola operacyjnego oraz nośnika do antybiotyku w ramach zabezpieczenia zabiegów rewizyjnych stawu biodrowego/kolanowego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Wydanie publikacji pt. "Razem w świecie - współpraca z Partnerami Zagranicznymi"
- Kompleksowa realizacja kampanii edukacyjno - promocyjnej w ramach Programu Interreg Polska - Słowacja 2021-2027
- Zaprojektowanie, druk i dostawa kalendarzy na rok 2025
- Usługi drukarskie
więcej: Ulotki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.