Ogłoszenie z dnia 2024-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00239780/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty zabezpieczająco - naprawcze uszkodzonej ściany tylnej dobudówki sanitarnej w budynku mieszkalnym przy ul. Piłsudskiego 16 w Bytomiu zgodnie z decyzją PINB.IV-7356/264/2018/2019” - powtórzony
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BYTOM - BYTOMSKIE MIESZKANIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242615406
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 54b
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-909
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 325325013
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bm.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bm.bytom.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bm-bytom.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4265511.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Roboty zabezpieczająco - naprawcze uszkodzonej ściany tylnej dobudówki sanitarnej w budynku mieszkalnym przy ul. Piłsudskiego 16 w Bytomiu zgodnie z decyzją PINB.IV-7356/264/2018/2019” - powtórzony2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-531ed709-dfa2-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289399
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045473/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Roboty zabezpieczająco - naprawcze uszkodzonej ściany tylnej dobudówki sanitarnej w budynku mieszkalnym przy ul. Piłsudskiego 16 w Bytomiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239780
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-TP2-10/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 38248,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na pracach zabezpieczająco – naprawczych uszkodzonej ściany tylnej dobudówki sanitarnej w budynku mieszkalnym wraz z pozostałymi wymaganymi robotami wynikającymi z Projektu budowlanego, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiaru robót oraz zgodnie z Decyzji Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
1.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.1. do SWZ – Przedmiar robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 1.2. do SWZ), Decyzja Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego– Załącznik nr 1.3. do SWZ oraz Projekt budowlany – Załącznik nr 1.4 do SWZ.
1.1.2. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umownych, które stanowią Załącznik nr 2 do SWZ.
1.1.3. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej zgodnie z pkt 7 rozdział XVI SWZ.
2. Zamawiający nie podzielił postępowania na części. Uzasadnienie braku podziału na części:
Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Brak podziału zamówienia na części uzasadniony jest względami technicznymi i organizacyjnymi oraz ze względu na kompleksowy charakter zamówienia. Roboty budowlane polegające na pracach zabezpieczająco – naprawczych uszkodzonej ściany tylnej dobudówki sanitarnej budynku mieszkalnego stanowiący przedmiot zamówienia wykonywany jest w jednej lokalizacji, stanowi funkcjonalną całość. W odniesieniu do powyższego dokonanie dalszego podziału zamówienia na części nie znajduje uzasadnienia ponieważ może to doprowadzić do sumarycznego zwiększenia kosztów związanych z robotami wykonywanym przez Wykonawców. Dodatkowo z uwagi na mały zakres robót budowlanych w przypadku podziału zamówienia na części potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia, mając na względzie prowadzenie prac na jednym obszarze.
Ponadto brak podziału zamówienia na części przy jednoczesnym przeprowadzeniu postępowania w jednym z trybów konkurencyjnych przewidzianych w ustawie Pzp – tryb podstawowy – nie powoduje ograniczenia konkurencji oraz zapewnia równy dostęp podmiotów z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.
Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że niniejsze postępowanie zostało uwzględnione w Planie zamówień na 2024 r. w pozycji Planu 1.1.8, która obejmuje „Naprawę balkonów i elewacji”. Tym samym należy uznać, że wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce jest podzielony na części, a przedmiotowe postępowanie dotyczy jednej z części naprawczych balkonów i elewacji wynikających z Planu postępowań na 2024 r.
3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia
co najmniej 36 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia.
Gwarancję Wykonawca oferuje w formularzu „Oferta” (Załącznik nr 3a do SWZ). Wykonawca może zaoferować wydłużenie okresu gwarancji, który stanowi kryterium oceny ofert K2 (patrz pkt XVI SWZ).
Zamawiający poglądowo załącza zdjęcia przedmiotowego budynku, która znajduje się pod adresem:
https://drive.google.com/file/d/1u0lVfkJhmTONJeRQ_KhR43WqoM1fX7LW/view?usp=sharing
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41817,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41817,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41817,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Rzemieślnicza BUDREM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6410010550
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA "BUDREM"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA "BUDREM"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41817,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-15INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg na terenie Gminy Bytom w 2025r.
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Zawarcie umowy ramowej na sukcesywne serwisowanie aparatów i sprzętu firmy "Dräger" będącego na wyposażeniu Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A.
- "Rozbiórka budynku gospodarczego, wykonanie muru oporowego wraz z remontem istniejącej nawierzchni utwardzonej w rejonie budynku mieszkalnego przy ul. Ofiar Katynia 58 w Zabrzu" dla SRK S.A.
- Dostawa leków
- Dostawa sprzętu krawieckiego do pracowni Zespołu Szkół Administracyjno Ekonomicznych i Ogólnokształcących
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.