Ogłoszenie z dnia 2022-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00224281/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-27
- 2022/BZP 00236635/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa mebli wraz z montażem do SWWS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Wyższa Wymiaru Sprawiedliwości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381510697
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiśniowa 50
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-520
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@swws.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swws.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/swws1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa mebli wraz z montażem do SWWS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74a14bd4-f39f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289463
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00115884/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Meble na Belwederską - wyposażenie pokoi dla nowoprzyjętych studentów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00224281/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/zp/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 430988,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble do lokalizacji w Warszawie ul. Karmelicka 9lp. Nazwa Jednostka miary Ilość
1 Komoda socjalna [szt.] 13
2 Biurko [szt.] 44
3 Kontenerek do biurka [szt.] 47
4 Szafa ubraniowa [szt.] 6
5 Szafa ubraniowa niska [szt.] 7
6 Szafa ubraniowa gabinet [szt.] 3
7 Szafa na dokumenty [szt.] 12
8 Szafa na dokumenty niska [szt.] 15
9 Biurko duże [szt.] 3
10 Stół konferencyjny [szt.] 8
11 Stolik biurowy z półką [szt.] 3
12 Stolik biurowy z półką [szt.] 3
13 Stolik biurowy z półką [szt.] 3
14 Barek [szt.] 3
15 Krzesło biurowe [szt.] 55
16 Krzesło konferencyjne [szt.] 40
17 Krzesła wykładowe [szt.] 140
18 Sofa 2 osobowa [szt.] 4
19 Sofa 3 osobowa [szt.] 3
20 Stolik [szt.] 6
21 Fotel [szt.] 2
22 Szafa z wysuwaną półką [szt.] 2
23 Szafa z wysuwaną półką niska [szt.] 1
24 Szafa z frontem szklanym [szt.] 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 39140000-5 - Meble domowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39151000-5 - Meble różne
39516100-3 - Meble tapicerowane
4.5.5.) Wartość części: 293368,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble do lokalizacji w Warszawie ul. Belwederska 44clp. Nazwa Jednostka miary Ilość
1. Szafa ubraniowa dwuskrzydłowa [szt.] 4
2. Biurko [szt.] 3
3. Kontenerek do biurka [szt.] 3
4. Biurko z szafką jednoskrzydłową PRAWE [szt.] 24
5. Biurko z szafką jednoskrzydłową LEWE [szt.] 24
6. Wieszak ubraniowy z lustrem tzw. bagażnik [szt.] 3
7. Krzesło drewniane z siedziskiem wyściełanym [szt.] 50
8. Zestaw mebli kuchennych [kpl.] 1
9. Stół jadalniany [szt.] 1
10. Szafa gospodarcza [szt.] 1
11. Szafa ubraniowa jednoskrzydłowa [szt.] 8
12. Krzesło biurowe [szt.] 2
13. Biurko komputerowe mobilne [szt.] 1
14. Stolik [szt.] 1
15. Komoda socjalna [szt.] 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 39140000-5 - Meble domowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39151000-5 - Meble różne
4.5.5.) Wartość części: 137619,94 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245003,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 374077,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245003,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo zaopatrzenia Szkół CEZAS SP. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422748462
7.3.3) Ulica: Aleja Solidarności
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-751
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245003,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-09Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64160,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149721,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64160,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DESIGN Katarzyna Kaczmarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542279606
7.3.3) Ulica: Pokoju
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-859
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
W&W DESIGN KATARZYNA KACZMARCZYK
jakie przetargi wygrała firma
W&W DESIGN KATARZYNA KACZMARCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64160,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-16INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 154/NZ/2025 - Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Łozinowej 3 m. 1 i ul. Drozdowej 5a m. 3 w Warszawie.
- "Kompleksowa usługa serwisowa obejmująca przeglądy, konserwacje oraz naprawy urządzeń wchodzących w skład systemu AGFA NV".
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego 28. Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 580 od km 21+780 do km 25+020" - nr postępowania 036/25
- "Usunięcie usterek stw. podczas przeglądu gwarancyjnego z dn. 20.06.2023 dla "Remont drogi wojewódzkiej nr 627 Ostrołęka - Ostrów Maz. od km 10+020 do km 20+700 L=10,680 km" - nr postępowania 037/25
- Konserwacja i naprawa samochodów służbowych w OReg AMW
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią poprzez rozbudowę Nakielskiego Ośrodka Kultury o Powiatową(...)
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa"
więcej: Meble domowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.