Ogłoszenie z dnia 2022-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00172502/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie dróg leśnych i remont szlaków zrywkowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GOŚCIERADÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830017736
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gościeradów Folwark 1D
1.5.2.) Miejscowość: Gościeradów Ukazowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-275
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 158381174
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goscieradow@lublin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goscieradow.lublin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://goscieradow.lublin.lasy.gov.pl/ i https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie dróg leśnych i remont szlaków zrywkowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44824a23-d82d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289524
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00155557/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Utrzymanie dróg leśnych i remont szlaków zrywkowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00172502/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2656800 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2160000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet I - utrzymanie dróg leśnych (Leśnictwa Kotówka, Dąbrowa, Marynopole i LS Marynopole), polegające na:-dostawie, wbudowaniu i mechanicznym zagęszczeniu zgodnie z niweletą drogi gruntowej piasku naturalnego (szerokość nawierzchni drogi 3,0 m, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm;
-dostawie piasku naturalnego o uziarnieniu 0-2,0mm na wyznaczone składy w łącznej ilości według przedmiaru robót. Powyższy materiał będzie wykorzystywany do warstw podsypkowych jezdni. Musi być jednorodny bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszki gliny. Na potwierdzenie powyższego wykonawca przedstawi świadectwa jakości, atesty potwierdzające standardy jakościowe. Dostawa materiału na poszczególne składy leśnictw powinna być zrealizowana przy użyciu samochodów o ładowności do 25 ton. Przy kalkulacji kosztów jednostkowych za transport należy uwzględnić wszystkie objazdy z tytułu wyłączenia remontowanych dróg publicznych oraz z tytułu ograniczeń w dopuszczalnych obciążeniach mostów, wiaduktów i dróg publicznych.
- przygotowaniu podłoża pod remont poprzez profilowanie, ewentualne korytowanie i zagęszczenie na szerokości 3,0m,
- ręcznym lub mechanicznym jego rozplantowaniu w miejscu naprawy awaryjnej,
- mechanicznym zagęszczeniu zagęszczarką lub walcem wibracyjnym rozplantowanego materiału w zależności od technologii wykonania robót
- uporządkowaniu placów składowych po zakończeniu czynności transportowych
- ewentualnej naprawie dróg dojazdowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 740000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet II - utrzymanie dróg leśnych (Leśnictwa Brzoza, Chwałowice, Antoniów, Nowiny), polegające na:-dostawie, wbudowaniu i mechanicznym zagęszczeniu zgodnie z niweletą drogi gruntowej piasku naturalnego (szerokość nawierzchni drogi 3,0 m, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm;
- dostawie piasku naturalnego o uziarnieniu 0-2,0mm na wyznaczone składy w łącznej ilości według przedmiaru robót. Powyższy materiał będzie wykorzystywany do warstw podsypkowych jezdni. Musi być jednorodny bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszki gliny. Na potwierdzenie powyższego wykonawca przedstawi świadectwa jakości, atesty potwierdzające standardy jakościowe. Dostawa materiału na poszczególne składy leśnictw powinna być zrealizowana przy użyciu samochodów o ładowności do 25 ton. Przy kalkulacji kosztów jednostkowych za transport należy uwzględnić wszystkie objazdy z tytułu wyłączenia remontowanych dróg publicznych oraz z tytułu ograniczeń w dopuszczalnych obciążeniach mostów, wiaduktów i dróg publicznych.
- przygotowaniu podłoża pod remont poprzez profilowanie, ewentualne korytowanie i zagęszczenie na szerokości 3,0m,
- ręcznym lub mechanicznym jego rozplantowaniu w miejscu naprawy awaryjnej,
- mechanicznym zagęszczeniu zagęszczarką lub walcem wibracyjnym rozplantowanego materiału w zależności od technologii wykonania robót
- uporządkowaniu placów składowych po zakończeniu czynności transportowych
- ewentualnej naprawie dróg dojazdowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 822000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet III - remont szlaków zrywkowych (Leśnictwa Kotówka, Świeciechów, Marynopole, LS Marynopole, Borów, Irena ), polegający na:- dostawie, wbudowaniu i mechanicznym zagęszczeniu zgodnie z niweletą drogi gruntowej piasku naturalnego (szerokość nawierzchni drogi 3,0 m, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm
- dostawie piasku naturalnego o uziarnieniu 0-2,0mm na wyznaczone składy w łącznej ilości według przedmiaru robót. Powyższy materiał będzie wykorzystywany do warstw podsypkowych jezdni. Musi być jednorodny bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszki gliny. Na potwierdzenie powyższego wykonawca przedstawi świadectwa jakości, atesty potwierdzające standardy jakościowe. Dostawa materiału na poszczególne składy leśnictw powinna być zrealizowana przy użyciu samochodów o ładowności do 25 ton. Przy kalkulacji kosztów jednostkowych za transport należy uwzględnić wszystkie objazdy z tytułu wyłączenia remontowanych dróg publicznych oraz z tytułu ograniczeń w dopuszczalnych obciążeniach mostów, wiaduktów i dróg publicznych.
- przygotowaniu podłoża pod remont poprzez profilowanie, ewentualne korytowanie i zagęszczenie na szerokości 3,0m,
- ręcznym lub mechanicznym jego rozplantowaniu w miejscu naprawy awaryjnej,
- mechanicznym zagęszczeniu zagęszczarką lub walcem wibracyjnym rozplantowanego materiału w zależności od technologii wykonania robót
- uporządkowaniu placów składowych po zakończeniu czynności transportowych
- ewentualnej naprawie dróg dojazdowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 354000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet IV - remont szlaków zrywkowych (Leśnictwa Stawki, Budy, Brzoza, Chwałowice, Antoniów, Nowiny), polegający na:-dostawie, wbudowaniu i mechanicznym zagęszczeniu zgodnie z niweletą drogi gruntowej piasku naturalnego (szerokość nawierzchni drogi 3,0 m, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm
-dostawie piasku naturalnego o uziarnieniu 0-2,0mm na wyznaczone składy w łącznej ilości według przedmiaru robót. Powyższy materiał będzie wykorzystywany do warstw podsypkowych jezdni. Musi być jednorodny bez zanieczyszczeń obcych i bez domieszki gliny. Na potwierdzenie powyższego wykonawca przedstawi świadectwa jakości, atesty potwierdzające standardy jakościowe. Dostawa materiału na poszczególne składy leśnictw powinna być zrealizowana przy użyciu samochodów o ładowności do 25 ton. Przy kalkulacji kosztów jednostkowych za transport należy uwzględnić wszystkie objazdy z tytułu wyłączenia remontowanych dróg publicznych oraz z tytułu ograniczeń w dopuszczalnych obciążeniach mostów, wiaduktów i dróg publicznych.
-przygotowaniu podłoża pod remont poprzez profilowanie, ewentualne korytowanie i zagęszczenie na szerokości 3,0m,
-ręcznym lub mechanicznym jego rozplantowaniu w miejscu naprawy awaryjnej,
-mechanicznym zagęszczeniu zagęszczarką lub walcem wibracyjnym rozplantowanego materiału w zależności od technologii wykonania robót
-uporządkowaniu placów składowych po zakończeniu czynności transportowych
-ewentualnej naprawie dróg dojazdowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 244000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 752600,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1024558,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 752600,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Transportowe "Trans-kopDo" Dominik Łach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151943252
7.3.4) Miejscowość: Blinów Drugi
7.3.5) Kod pocztowy: 23-225
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo Transportowe Trans-kopDo Dominik Łach
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo Transportowe Trans-kopDo Dominik Łach
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 910200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 922469,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1125898,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 922469,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Transportowe "Trans-kopDo" Dominik Łach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151943252
7.3.4) Miejscowość: Blinów Drugi
7.3.5) Kod pocztowy: 23-225
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo Transportowe Trans-kopDo Dominik Łach
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo Transportowe Trans-kopDo Dominik Łach
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1011060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230474,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 372375,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230474,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Transportowe "Trans-kopDo"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151943252
7.3.4) Miejscowość: Blinów Drugi
7.3.5) Kod pocztowy: 23-225
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo Transportowe Trans-kopDo Dominik Łach
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo Transportowe Trans-kopDo Dominik Łach
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356842,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486197,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356842,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Usługowo Produkcyjne "Trans-kopDo"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151943252
7.3.4) Miejscowość: Blinów Drugi
7.3.5) Kod pocztowy: 23-225
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo Transportowe Trans-kopDo Dominik Łach
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo Transportowe Trans-kopDo Dominik Łach
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 435420,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa dróg gminnych ulicy Cmentarnej i części ulicy Bolesława Chrobrego w Złotoryi".
- Rozbudowa DP 4153E w miejscowości Podkonice Duże wraz z rozbiórką istniejącego i budową nowego przepustu
- Poprawa stanu infrastruktury w gminie Kutno
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Kawęczyn
- Przebudowa drogi przechodzącej przez działki nr 424/12 i 424/63 w Lesznie
- Przebudowa drogi gminnej 250559K ul. Pomianowska w km 0+007,50 do km 0+469,00 w miejscowości Brzesko, Gmina Brzesko.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.