Ogłoszenie z dnia 2022-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00123993/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA KOSTKI BRUKOWEJ I POZOSTAŁYCH WYROBÓW BETONOWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STARE MIASTO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019303
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: GŁÓWNA 16B
1.5.2.) Miejscowość: Stare Miasto
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-571
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632416216
1.5.8.) Numer faksu: 632416580
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stare-miasto.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-miasto.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl, www.bip.stare–miasto.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA KOSTKI BRUKOWEJ I POZOSTAŁYCH WYROBÓW BETONOWYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce46eac8-bc8c-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289543
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004361/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH (kostka brukowa, obrzeża, oporniki, krawężniki)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123993/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.3.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kostki brukowej i pozostałych wyrobów betonowych wg. szacunkowych ilości podanych w tabeli zawartej w SWZ.
Podane ilości są ilościami orientacyjnymi podanymi w celu obliczenia ceny przez wykonawcę i dokonania oceny ofert przez Zamawiającego. Dostawy objęte umową realizowane będą w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu zamówienia, lecz nie więcej niż 15% wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zamówienia przez Zamawiającego mniejszej ilości wyrobów niż te, które zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość wzajemnej zamiany ilościowej w ramach wymienionych wyrobów.
Kostka brukowa musi spełniać normę PN-EN 1338:2005
Obrzeża, krawężniki muszą spełniać normę PN-EN 1340:2004 Wymagana wysokość skosu (fazy) krawężnika 12 cm
Oferowane wyroby muszą być w gatunku I.
Zaoferowane przez Wykonawcę ceny winny obejmować wszelkie koszty łącznie z transportem na miejsce dostawy oraz rozładunkiem i nie mogą ulec zmianie przez cały okres realizacji umowy.
Dostawy wyrobów odbywać na paletach zwrotnych (bez wpłacania kaucji). Palety zwracane będą Wykonawcy przy następnej dostawie a ich cena nie wchodzi w koszt wyrobów. Termin zwrotu palet z ostatniej dostawy - maksymalnie 90 dni od daty dostarczenia wyrobów (transport oraz załadunek zapewnia Wykonawca).
Wykonawca zobowiązany jest dostarczać oraz rozładować dostarczone wyroby w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w ramach podanego w ofercie wynagrodzenia za wykonanie całości zamówienia.
Zamawiający każdorazowo wskaże miejsce rozładunku dostarczonych wyrobów. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie na zlecenie Zamawiającego przekazane telefonicznie lub e-mailem.
Dostawy będą realizowane w terminie do 3 dni roboczych od złożenia zlecenia przez pracownika Zamawiającego, chyba że w zleceniu wskazany będzie dłuższy termin realizacji.
Wykonawca zobowiązany będzie złożyć na wezwanie Zamawiającego Deklarację Właściwości Użytkowych dotyczącą każdego z oferowanych do dostawy wyrobów potwierdzającą zgodność z wymaganiami właściwych norm. W przypadku ofert składanych przez firmy handlowe, składane Deklaracje Właściwości Użytkowych muszą pochodzić od producenta, od którego faktycznie będą dostarczane do Zamawiającego oferowane wyroby.
Wyroby na czas transportu i rozładunku muszą być należycie zabezpieczone (ofoliowane, dodatkowo spięte taśmą) przed uszkodzeniem oraz tak, aby podczas rozładunku nie zagrażały bezpieczeństwu pracowników oraz nie zsuwały się z palet.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44114200-4 - Produkty betonowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190147,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216975,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190147,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUKER Izabela Gniewek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6652785527
7.3.3) Ulica: ul. Kaliska 1
7.3.4) Miejscowość: Budzisław Kościelny
7.3.5) Kod pocztowy: 62-541
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190147,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA PRODUKTÓW BETONOWYCH II
- "Zakup i dostawa elementów betonowych dla Rejonu Dróg Miejskich w Tarnobrzegu".
- Budowa grobowców prefabrykowanych komorowych jedno, dwu oraz trzymiejscowych
- sukcesywna dostawa żerdzi energetycznych żelbetonowych, żerdzi energetycznych strunobetonowych wirowanych, belek oraz płyt ustrojowych dla EnergiaPro Koncern Energetyczny SA.
więcej: Produkty betonowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.