Ogłoszenie z dnia 2024-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00232730/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konopnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019678
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kozubszczyzna 127A
1.5.2.) Miejscowość: Motycz
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-030
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@konopnica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopnica.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.konopnica.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3df5bacb-db8d-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289619
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017221/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232730
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPP.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 341805,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia; wykonanie robót związanych przebudową dróg gminnych i wewnętrznych na terenie i będących własnością Gminy Konopnica, zakres robót obejmuje:
1) przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych obejmująca wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego oraz nowych warstw asfaltowych na istniejącej nawierzchni. Wstępny zakres robót określa się na 1100 m2.
Zakres robót obejmuje:
Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie
mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podbudowy
wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno – asfaltową w ilości 75 kg/m2
mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową warstwy wyrównawczej
wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej
2) przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych obejmująca wykonanie nowych warstw asfaltowych na istniejącej nawierzchni. Wstępny zakres robót określa się na 2300 m2.
Zakres robót obejmuje:
mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podbudowy
wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno – asfaltową w ilości 75 kg/m2
mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową warstwy wyrównawczej
wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej
2. Zamawiający zastrzega, że ostateczny zakres robót w ramach niniejszego zamówienia będzie się wahać maksymalnie +/- 40 % w zależności do posiadanych środków w budżecie.
3. Przedmiot zamówienia opisują przedmiary robót oraz SST stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378348,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 460272,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 378348,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPTHU ROLBUD i Kopalnia piasku Roman Madejek,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7170007737
7.3.3) Ulica: Godów 1;
7.3.4) Miejscowość: Chodel
7.3.5) Kod pocztowy: 24-350
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449997,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulic Morcinka i Brożka w Cieszynie
- Budowa drogi gminnej ul. Do Morza w miejscowości Mechelinki Gmina Kosakowo na odcinku od ul. Wiśniowej do osiedla Anchoria
- Asfaltowanie dróg gminnych na terenie Gminy Siedlce, część II
- Asfaltowanie dróg gminnych
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2154K na odcinku w km 0+000,00-0+184,17 wraz ze skrzyżowaniem w km 0+058,83 oraz 0+125,11 w miejscowości Goszcza Powiat Krakowski.
- Przebudowa drogi gminnej nr 134029G Suchy Dwór-Dębogórze, gm. Kosakowo
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.