Ogłoszenie z dnia 2022-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00195864/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Bielsko-Biała, zarządzanym przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części – etap XI/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070019077
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipnicka 26
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 334990600
1.5.8.) Numer faksu: 334990611
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zgm.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/aec5bcf7-131e-4e53-8a78-4d09f1dafe691.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Bielsko-Biała, zarządzanym przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części – etap XI/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c09e3132-e580-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289641
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028920/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remonty lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00195864/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGM/DZ-DN/97/2022/ADM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 321024,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 1 zamówienia1) lokal przy ul Listopada 65/2:remont pustostanu o powierzchni użytkowej 70,82 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, w zakresie określonym:
a) przedmiarem robót ogólnobudowlanych, instalacyjnych,
b) projektem budowlanym rozbiórki i budowy wewnętrznej instalacji gazowej w lokalu mieszkalnym nr 2 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. 11 Listopada 65 w Bielsku-Białej.
c) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót dla mieszkania nr 2,
stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.1a do Specyfikacji,
w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy,
2) lokal przy ul. Milusińskich 8/20:
remont pustostanu o powierzchni użytkowej 45,70 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, w zakresie określonym:
a) przedmiarem robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych stanowiącym załącznik nr 2.1b do Specyfikacji,
b) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w lokalach mieszkalnych – pustostanach stanowiącą załącznik nr 3 do specyfikacji,
w terminie do 14 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy,
3) lokal przy ul. Milusińskich 8/27:
remont pustostanu o powierzchni użytkowej 38,58 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, w zakresie określonym:
a) przedmiarem robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych,
b) przedmiarem robót instalacyjnych elektrycznych,
stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.1c do Specyfikacji,
c) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w lokalach mieszkalnych – pustostanach stanowiącą załącznik nr 3 do specyfikacji
w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy,
z zastrzeżeniem postanowień § 2 i § 7 umowy wg wzoru stanowiącego załącznik do Specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 148273,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Część 2 zamówienia:1) lokal przy ul. Grunwaldzka 20a/9:
remont pustostanu o powierzchni użytkowej 54,41 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, w zakresie określonym:
a) przedmiarem robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych,
b) przedmiarem robót instalacyjnych elektrycznych,
stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.2a do Specyfikacji,
c) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w lokalach mieszkalnych – pustostanach stanowiącą załącznik nr 3 do specyfikacji
w terminie do 60 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy,
2) lokal przy ul. Legionów 37/7:
remont pustostanu o powierzchni użytkowej 34,07m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, w zakresie określonym:
a) przedmiarem robót ogólnobudowlanych, instalacyjnych i dostaw,
b) przedmiarem robót instalacyjnych elektrycznych i dostaw,
stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.2b do Specyfikacji,
c) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w lokalach mieszkalnych – pustostanach stanowiącą załącznik nr 3 do specyfikacji,
w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy,
3) lokal przy ul. Thomasa W. Wilsona 3/10:
remont pustostanu o powierzchni użytkowej 77, 94m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, w zakresie określonym:
a) przedmiarem robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych,
b) przedmiarem robót instalacyjnych elektrycznych,
stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.2c do Specyfikacji,
c) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w lokalach mieszkalnych – pustostanach stanowiącą załącznik nr 3 do specyfikacji,
w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy,
z zastrzeżeniem postanowień § 2 i § 7 umowy wg wzoru stanowiącego załącznik do Specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 143976,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Część 3 zamówienia:1) lokal przy ul. Barlickiego 2/7:
remont pustostanu o powierzchni użytkowej 74,31 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, w zakresie określonym:
a) przedmiarem robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych,
b) przedmiarem robót instalacyjnych elektrycznych,
stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.3a do Specyfikacji,
c) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w lokalach mieszkalnych – pustostanach stanowiącą załącznik nr 3 do specyfikacji,
w terminie do 14 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy,
2) lokal przy ul. Norberta Barlickiego 22/5b:
remont pustostanu o powierzchni użytkowej 17,43 m2, przeznaczonego na lokal socjalny, w zakresie określonym:
a) przedmiarem robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych,
b) przedmiarem robót instalacyjnych elektrycznych,
stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.3b do Specyfikacji,
c) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w lokalach mieszkalnych – pustostanach stanowiącą załącznik nr 3 do specyfikacji,
w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy,
3) lokal przy ul. Cechowa 9/1a:
remont pustostanu o powierzchni użytkowej 24,59 m2, przeznaczonego na lokal tymczasowy, w zakresie określonym:
a) przedmiarem robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych,
b) przedmiarem robót elektrycznych
stanowiącymi łącznie załącznik nr 2.3c do Specyfikacji,
c) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w lokalach mieszkalnych – pustostanach stanowiącą załącznik nr 3 do specyfikacji,
w terminie do 30 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy,
4) remont lokalu przy ul. Z. Krasińskiego 20c/5c:
remont pustostanu o powierzchni użytkowej 47,33 m2, przeznaczonego na lokal mieszkalny, w zakresie określonym:
a) przedmiarem robót ogólnobudowlanym stanowiącymi załącznik nr 2.3d do Specyfikacji,
b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót w Lokalach Mieszkalnych-Pustostanach stanowiącą załącznik nr 3 do Specyfikacji,
w terminie do 14 dni od dnia przekazania placu robót (lokalu do remontu) Wykonawcy,
z zastrzeżeniem postanowień § 2 i § 7 umowy wg wzoru stanowiącego załącznik do Specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 28775,61 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149822,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149822,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149822,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Lachendro Firma Budowlana Lachendro
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5511061962
7.3.3) Ulica: Żwirki i Wigury 20
7.3.4) Miejscowość: Andrychów
7.3.5) Kod pocztowy: 34-120
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE GRZEGORZ LACHENDRO
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE GRZEGORZ LACHENDRO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149822,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149193,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183247,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149193,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Lachendro Firma Budowlana Lachendro
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5511061962
7.3.3) Ulica: Żwirki i Wigury 20
7.3.4) Miejscowość: Andrychów
7.3.5) Kod pocztowy: 34-120
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE GRZEGORZ LACHENDRO
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE GRZEGORZ LACHENDRO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149193,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione, gdyż cena jedynej oferty złożonej na cześć 3 zamówienia znacząco przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na sfinansowanie tej części zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58664,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58664,59 PLN
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- DOSTAWA PRAW DO KORZYSTANIA Z GOTOWEGO OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO
- Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych (cateringowych), obejmujących przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków podczas szkolenia
- 7/25 - Dostawa odczynników chemicznych dla Zakładu Patomorfologii
- Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia poprzez monitorowanie systemów w Zakładzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej"
- "Bieżące utrzymanie mostów, wiaduktów i przepustów w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego w latach 2025-2026"
- Przeprowadzenie kursów, szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu pn. "Bielsko-Biała - zawodowo" (z podziałem na 22 części).
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i montaż magazynów energii elektrycznej dla Gminy Popów"
- "Budowa instalacji automatycznego nawadniania boiska głównego w Rosanowie"
- Roboty budowlane w podziale na 2 zadania: Zad. nr 1 remont III i IV piętra w SDM Pasat Polit. Mor. w Sz-nie ul. Starzyńskiego 9, Zad. nr 2 remont III i IV piętra w SDM Korab Polit. Mor. w Sz-nie
- Budowa kanalizacji sanitarnej od granicy z Gminą Lubień do oczyszczalni ścieków w Pcimiu
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z budową hydroforni i rozbudową sieci wodociągowej w Gminie Miączyn
- Modernizacja dachu i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku I LO w Nowogardzie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.