Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00224737/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
45.2023 Dostawa odczynników na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288981
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Ludwika Pasteura 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-367
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewelina.godlewska@umw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umw.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umed-wroc.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
45.2023 Dostawa odczynników na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-974c0dbd-f600-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00289647
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00150370/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Grupa 4 -Odczynniki do izolacji, wykrywania oraz znakowania cząsteczek
1.2.5 Grupa 5 - Odczynniki do detekcji oraz diagnostyki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224737
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP.260.45.2023.TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4070 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa odczynników firmy BioMaxima oraz Quimica Clinica Aplicada na potrzeby Katedry Biochemii i Immunochemii, Zakładu Biochemii Lekarskiej4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
4.5.5.) Wartość części: 2809 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa odczynników firmy BIOSYSTEMS na potrzeby Katedry Biochemii i Immunochemii, Zakładu Biochemii Lekarskiej4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
4.5.5.) Wartość części: 442 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa odczynników firmy POINTE SCIENTIFIC na potrzeby Katedry Biochemii i Immunochemii, Zakładu Biochemii Lekarskiej4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
4.5.5.) Wartość części: 239 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa odczynników firmy ALPHA DIAGNOSTICS na potrzeby Katedry Biochemii i Immunochemii, Zakładu Biochemii Lekarskiej4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
4.5.5.) Wartość części: 580 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3002,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3002,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3002,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioMaxima S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 946-23-60-625
7.3.3) Ulica: Ul. Vetterów 5
7.3.4) Miejscowość: LUBLIN
7.3.5) Kod pocztowy: 20-277
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3002,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 457,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 457,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 457,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Bor-Pol Mariusz Borkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631-020-68-80
7.3.3) Ulica: Pl. Jaśminu 2
7.3.4) Miejscowość: GLIWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 44-152
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 457,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pointe Scientific Polska Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521-012-29-01
7.3.3) Ulica: Śródziemnomorska 11/10
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-758
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POINTE SCIENTIFIC POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"POINTE SCIENTIFIC POLSKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 540 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 540 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 540 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alpha Diagnostics Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270103095
7.3.3) Ulica: ul. Taśmowa 1
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-677
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALPHA DIAGNOSTICS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"ALPHA DIAGNOSTICS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 540 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Części 2 – max. do 10 dni roboczych od daty podpisania umowy
Części 3 – max. do 10 dni roboczych od daty podpisania umowy
Części 4 – max. do 15 dni roboczych od daty podpisania umowy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego (III części)
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 6 ZADAŃ
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz paczek {....}
- Budowa rampy do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP-ów Syców PN, Syców PD, Jonas PN i Jonas PD przy drodze ekspresowej S8 województwo dolnośląskie
- Remont nawierzchni betonowej autostrady A4 na odcinku Krzyżowa - Krzywa oraz w rejonie węzła Mikołajowice
- Usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie i przeprowadzenie Szkolenia z zakresu organizacji pracy i zarządzania zadaniami z Trello, dla kadry kierowniczej zarządzającej i administracyjnej UPWr.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do oceny parametrów krytycznych CBO
- Sukcesywne dostawy materiałów techniki policyjnej oraz materiałów i naczyń laboratoryjnych dla KWP w Olsztynie
- Dostawa zsyntetyzowanych liposomów zawierających kontrast służący do obrazowania magnetyczno-rezonansowego (MRI), dla potrzeb Jagiellońskiego Centrum Rozwoju Leków (JCET) w Krakowie.
- Produkty lecznicze.
- Dostawa leków i płynów infuzyjnych do aptek szpitalnych PZZOZ w Będzinie.
- odczynniki i materiały zużywalne do badan koagulologicznych do aparatu f-my BioMerieux oraz dzierżawą aparatu, odczynniki do badań hematologicznych z dzierżawą analizatora, rozruszniki serca, implanty twarzowo szczękowe, materiały medyczne, filmy do tomog
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.