Ogłoszenie z dnia 2022-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek usługowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chocianów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 10
1.5.2.) Miejscowość: Chocianów
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-140
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@chocianow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://chocianow.bip.pbox.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek usługowy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d01c262-fb7c-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289712
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241975/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający dnia 11.04.2022 r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek usługowy”.
Postępowanie prowadzone było w trybie podstawowym bez negocjacji za pomocą platformy przetargowej pod adresem:
https://chocianow.ezamawiajacy.pl/pn/chocianow/demand/notice/public/57489/details.
W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. do dnia 26.04.2022 r. do godz. 12:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie wolnej ręki jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-2412bf75-b985-11ec-9f44-6e63702cb2f7
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RU.271.23.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Roboty rozbiórkowe ścian wewnętrznych w związku z projektowanymi nadprożami,
b) Roboty rozbiórkowe posadzek w związku z ich przebudową i docieplaniem,
c) Rozbiórka stolarki okiennej i drzwiowej,
d) Rozbiórka istniejącego pokrycia dachu wraz z obróbkami w związku z ich przebudową i dociepleniem,
e) Wykonanie nadproży z belek stalowych,
f) Wykonanie ścianek działowych,
g) Wykonanie docieplenia posadzek z ich ponownym wylaniem,
h) Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych,
i) Wykonanie docieplenia dachu i pokrycia dachu,
j) Wykonanie robót instalacyjnych: wod-kan i elektrycznych,
k) Montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
l) Wykonanie robót wykończeniowych: posadzkarskich, malarskich, izolacyjnych itp.
m) Wykonanie przyłącza wody i przyłącza kanalizacji sanitarnej,
n) Zagospodarowanie działki zgodnie z dokumentacją projektową,
o) Opracowanie kompletnych dokumentacji powykonawczych w 2 egzemplarzach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): K5 Kornel Szatkowski - lider konsorcjum
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KINGA-SERWIS Kinga Tkacz, WITO Instalatorstwo Sanitarne, CO, Instalatorstwo Gazow Tomasz Wiśniewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360435561
7.3.3) Ulica: Chocianowska 129
7.3.4) Miejscowość: Polkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 59-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- "Budowa budynku kancelarii leśnictwa Wanda" - przetarg drugi
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- " ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU "WILLA BAGATELA" NA POTRZEBY ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ WRAZ Z PLANOWANĄ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA DLA INWESTYCJI NA OBIEKT SANATORYJNY"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.