Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00236211/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36
1.5.2.) Miejscowość: Karczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/3966391.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47fc7987-fba4-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00289722
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060167/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa mieszanki mineralno – asfaltowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236211
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP/P-13/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 907700,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup:
a) mieszanki mineralno - asfaltowej warstwy wiążącej stosowanej na gorąco AC 16W kr 3-4 zgodnie z normą PN-EN 13108 i WT-2-2014 wraz z dostawą;
b) mieszanki mineralno - asfaltowej warstwy ścieralnej stosowanej na gorąco AC 11S kr 3-4 zgodnie z normą PN-EN 13108 i WT-2-2014 wraz z dostawą;
c) mieszanki mineralno - asfaltowej warstwy ścieralnej stosowanej na gorąco AC 11S kr 3-4 zgodnie z normą PN-EN 13108 i WT-2-2014 z odbiorem osobistym.
2. W ramach zamówienia podstawowego Dostawca zobowiązany jest do dostarczania:
a) mieszanki mineralno - asfaltowej warstwy wiążącej stosowanej na gorąco AC 16W kr 3-4 zgodnie z normą PN-EN 13108 i WT-2-2014 w ilości 680 t
b) mieszanki mineralno - asfaltowej warstwy ścieralnej stosowanej na gorąco AC 11S kr 3-4 zgodnie z normą PN-EN 13108 i WT-2-2014 w ilości 860 t
c) mineralno - asfaltowej warstwy ścieralnej stosowanej na gorąco AC 11S kr 3-4 zgodnie z normą PN-EN 13108 i WT-2-2014 z odbiorem osobistym, w ilości 150 t.
3. Zamawiający informuje, że korzysta z prawa opcji, przedmiot zamówienia może się zwiększyć maksymalnie o ilość:
a) mieszanki mineralno - asfaltowej warstwy wiążącej stosowanej na gorąco AC 16W kr 3-4 zgodnie z normą PN-EN 13108 i WT-2-2014 w ilości 400 t
b) mieszanki mineralno - asfaltowej warstwy ścieralnej stosowanej na gorąco AC 11S kr 3-4 zgodnie z normą PN-EN 13108 i WT-2-2014 w ilości 400 t
4. Informację dotyczące zadania
1) Informację dotyczące mieszanki mineralno-asfaltowej:
a) Przedmiot zamówienia wykorzystywany będzie do realizacji zadań inwestycyjnych (wykonanie nowej nakładki asfalt-betonowej) na drogach powiatowych:
- Nr 2245W Nowa Pogorzel - Grzebowilk - Grębiszew – Dobrzyniec gm. Kołbiel (zamówienie podstawowe),
- Nr 2735W Warszówka - Warszawice gm. Sobienie Jeziory (zamówienie podstawowe, zamówienie w ramach opcji),
- Nr 2730W Nadbrzeż - Glinki gm. Karczew (zamówienie w ramach opcji)
b) Zamówiona mieszanka mineralno-asfaltowa musi być zgodna z PN-EN 13108-1 WT-2 2014,
c) Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Dostawca przedłoży do akceptacji Zamawiającego recepty mieszanek mineralno-asfaltowych. Zamawiający może nie wyrazić zgody na produkcję mieszanki mineralno-asfaltowej na podstawie zaproponowanej przez Dostawcę recepty. W takim przypadku Dostawca jest zobowiązany do przedłożenia recepty do momentu uzyskania akceptacji Zamawiającego
d) Miejsce dostawy:
- Nr 2245W Nowa Pogorzel - Grzebowilk - Grębiszew – Dobrzyniec gm. Kołbiel
- Nr 2735W Warszówka - Warszawice gm. Sobienie Jeziory
- Nr 2730W Nadbrzeż - Glinki gm. Karczew
- opcjonalnie inne drogi powiatowe na terenie powiatu otwockiego.
e) Odbiór wytworzonej masy w dni robocze w godzinach od 700 do 2200,
f) Koszt transportu za dostarczenie zamówionej mieszanki mineralno-asfaltowej ponosi wykonawca – musi być wliczone w cenę,
g) Masę asfaltobetonową należy przewozić pojazdami samowyładowczymi z przykryciem w czasie transportu i podczas oczekiwania na rozładunek z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania tj. nie mniej niż 140O C. Zaleca się stosowanie samochodów termosów z podwójnymi ścianami skrzyni wyposażonej w system ogrzewający z jednoczesnym spełnieniem zachowania temperatury wbudowania nie mniej niż tj. 140o C.
h) Producent udzieli gwarancji na jakość wytworzonej mieszaki minimum 1 rok od daty produkcji mieszanki mineralno-asfaltowej.
i) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli mieszanki mineralno-asfaltowej w niezależnym ośrodku badawczym. Kontrola może odbyć się nie więcej niż 2 razy w okresie obowiązywania umowy i zostanie przeprowadzona na koszt Wykonawcy.
j) Do każdej partii odbieranego towaru powinien być dostarczony dokument WZ i kwit wagowy oraz dokument potwierdzający jej skład oraz badania laboratoryjne – przedmiotowe dokumenty muszą być dołączone do faktury.
k) Kupowany produkt powinien posiadać krajową ocenę techniczną, atest lub inny dokument stwierdzający zgodność produktu z normą.
l) Dostawy będą realizowane transportem Wykonawcy po telefonicznym uzgodnieniu ilości.
m) Fakturowanie za odbierany produkt będzie się odbywała raz w miesiącu. Do każdej faktury oprócz dokumentów wskazanych wyżej, należy dołączyć kopie WZ oraz zestawienie miesięczne z podziałem na poszczególny rodzaj masy oraz zestawienie ilości wykorzystanej masy.
n) Mieszanka musi być dostarczana w sposób ciągły w miejsce wbudowania, nie dopuszcza się doprowadzenia do przestojów w dostawie w trakcie wbudowywania mieszanki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113800-3 - Materiały do układania nawierzchni drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1015119,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1015119,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1015119,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8220010022
7.3.3) Ulica: Kolejowa
7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1015119,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30INNE PRZETARGI Z KARCZEWA
- Budowa chodnika w drodze powiatowej nr 2724W miejscowości Całowanie
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Gminnego Żłobka "Wesoła Ciuchcia" w Karczewie
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 2773W ul. Warszawskiej i drogi nr 2772W ul. Świderskiej w Karczewie.
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie rozbudowy drogi powiatowej nr 2766W ul. 3-go Maja w Józefowie
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Karczew
więcej: przetargi w Karczewie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.