eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie"Koszenie poboczy i pasa drogowego na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2024 z podziałem na część I i II"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Koszenie poboczy i pasa drogowego na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2024 z podziałem na część I i II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT STRZELECKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Organizacyjny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412651

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jordanowska 2

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774401755

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatstrzelecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Koszenie poboczy i pasa drogowego na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2024 z podziałem na część I i II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8dd6b16-fc8e-11ee-885b-8267c0608453

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289773

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034950/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Koszenie poboczy i pasa drogowego na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2024 z podziałem na część I i II

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/915406

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/915406

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Maksymalny rozmiar jednego pliku
przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150, natomiast przy
komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. 2. W zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu zaleca się
kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numerem (22)101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl 3.W
uzasadnionych przypadkach np. awarii platformy Wykonawca może również komunikować się z Zamawiającym za pomocą poczty
elektronicznej, email: przetargi@powiatstrzelecki.pl z zastrzeżeniem, że ofertę składa się tylko za pośrednictwem platformy.
Jednorazowa korespondencja czy pliki przesyłane za pomocą poczty elektronicznej na podany powyżej email Zamawiającego nie
powinna przekroczyć wielkości 20MB. 4.Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych
oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz.
2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do
sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:
pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os
x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje ,c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer, d) włączona
obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) Szyfrowanie na
platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową
stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego
Urzędu Miar. 5. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA
RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej
oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”. 6. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc
.xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf 7. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje
wykorzystanie jednego z formatów: a) .zip b) .7Z 8. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu
występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.9.
Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na
ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max
5MB.10.Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w
miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym
PAdES. 11. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać,
aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.12.Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie
algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. 13.Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie
każdego ze skompresowanych plików. 14.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
15.Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej opisane zostały w Części I
Rozdział 8 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO”, informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Strzelecki z siedzibą Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskich, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, tel. 77 440 17 00;
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email iod@powiatstrzelecki.pl. lub telefonicznie pod nr 774401782. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych.;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego OR.272.9.2024.KSZCH/IG pn.: „Koszenie poboczy i pasa drogowego na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2024 z podziałem na część I i II”, prowadzonym w trybie art. 275 pkt. 1;
4) Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o Art . 18 oraz art. 421 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r., poz. 1605 t.j.), dalej zwaną Pzp ;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z przepisów dotyczących instrukcji kancelaryjnej i działania archiwów zakładowych. Podstawa prawna: Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów zmieniające rozporządzenie w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów powiatu z dnia 07 grudnia 1999 r. (Dz. U. z 1999 r. Nr 102, poz 1187) oraz Ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164).
6) Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje nie podania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
2) Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani /Pana danych osobowych**;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO***;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim
Pani/Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO)
Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa
Telefon: 22 531 03 00
3) Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora
lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państw członkowskich.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR.272.9.2024.KSZCH/IG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne koszenie traw i chwastów oraz jednorocznych samosiewów drzew i krzewów z poboczy i pasa drogowego, a także ręczne wykaszanie skarp niedostępnych, przy znakach pionowych, drzewach, w obrębie barier drogowych ochronnych oraz w miejscach niedostępnych dla kosiarek bijakowych w ciągach dróg powiatowych.
a) „Koszenie poboczy i pasa drogowego na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2024 – część I”
Część I realizowana będzie w gm. Ujazd, gm. Leśnica, części gm. Strzelce Opolskie i części gm. Izbicko.
Łączna orientacyjna powierzchnia koszenia (koszenie I + II) wynosi 642 179 m2 / 64,2179 ha.
Zamawiający zamierza wykonać koszenie w dwóch etapach:
a) I koszenie poboczy i pasa drogowego – łączna długość dróg przeznaczonych do koszenia 161,009 km (orientacyjna powierzchnia koszenia 353 922 m2 / 35,3922 ha), w tym:
– koszenie na szerokość min. 1,1 m – 152,129 km
– koszenie na dodatkowe – 6,850 km
– koszenie na całą szerokość pasa drogowego – 22,607 km
b) II koszenie poboczy i pasa drogowego – łączna długość dróg przeznaczonych do koszenia 158,599 km (orientacyjna powierzchnia koszenia 288 257 m2 / 28,8257 ha), w tym:
– koszenie na szerokość min. 1,1 m – 145,463 km
– koszenie dodatkowe – 4,500 km
– koszenie na całą szerokość pasa drogowego – 14,841 km
Załącznik „Wykaz dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego przeznaczonych do koszenia – Obmiar Prac Część I oraz Obmiar Prac Część II” stanowi pomocniczy dokument do obliczenia wartości zadania. W tabeli ujęto drogi objęte zadaniem wraz z długością i orientacyjną powierzchnią odcinków do koszenia.

Cały opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ Część I Rozdział 5 zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 37 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych zamówień, zgodnych z załącznikami „Wykaz dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego przeznaczonych do koszenia – Obmiar Prac Część I oraz Obmiar Prac Część II”, tj. analogicznych do n/n zamówienia, pod warunkiem, że wartość tych zamówień nie przekroczy łącznie wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, a Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na ich realizację.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia zlecenia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne koszenie traw i chwastów oraz jednorocznych samosiewów drzew i krzewów z poboczy i pasa drogowego, a także ręczne wykaszanie skarp niedostępnych, przy znakach pionowych, drzewach, w obrębie barier drogowych ochronnych oraz w miejscach niedostępnych dla kosiarek bijakowych w ciągach dróg powiatowych.
b) „Koszenie poboczy i pasa drogowego na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2024 – część II”
Część II realizowana będzie w gm. Jemielnica, gm. Kolonowskie, gm. Zawadzkie, części gm. Strzelce Opolskie i części gm. Izbicko.
Łączna orientacyjna powierzchnia koszenia (koszenie I + II) wynosi 465 016 m2 / 46,5016 ha.
Zamawiający zamierza wykonać koszenie w dwóch etapach:
a) I koszenie poboczy i pasa drogowego – łączna długość dróg przeznaczonych do koszenia 162,108 km (orientacyjna powierzchnia koszenia 232 508 m2 / 23,3508 ha), w tym:
– koszenie na szerokość min. 1,1 m – 144,924 km
– koszenie dodatkowe – 6,930 km
– koszenie na całą szerokość pasa drogowego – 2,729 km
b) II koszenie poboczy i pasa drogowego – łączna długość dróg przeznaczonych do koszenia 162,108 km (orientacyjna powierzchnia koszenia 232 508 m2 / 23,3508 ha), w tym:
– koszenie na szerokość min. 1,1 m – 144,924 km
– koszenie dodatkowe – 6,930 km
– koszenie na całą szerokość pasa drogowego – 2,729 km

Załącznik „Wykaz dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego przeznaczonych do koszenia – Obmiar Prac Część I oraz Obmiar Prac Część II” stanowi pomocniczy dokument do obliczenia wartości zadania. W tabeli ujęto drogi objęte zadaniem wraz z długością i orientacyjną powierzchnią odcinków do koszenia.
Cały opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ Część I Rozdział 5 zamieszczonej na stronie internetowej
prowadzonego postępowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych zamówień, zgodnych z załącznikami „Wykaz dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego przeznaczonych do koszenia – Obmiar Prac Część I oraz Obmiar Prac Część II”, tj. analogicznych do n/n zamówienia, pod warunkiem, że wartość tych zamówień nie przekroczy łącznie wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, a Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na ich realizację.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia zlecenia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu ( art. 108 ust. 1 pkt 1- 6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego).
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Opis warunków udziału w postępowaniu:
a) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
b) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
c) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa;
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
d) Zdolności techniczne lub zawodowe;
Dla Części I:
1) Wykonawca winien dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: kierownik prac – 1 osoba bez konieczności posiadania uprawnień budowlanych
2) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował niżej wymienionymi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi (dotyczy każdej z części):
(a) kosiarka bijakowa doczepna wraz z ciągnikiem lub Unimogiem do koszenia dużych powierzchni – min. 1 szt.;
(b) kosiarka bijakowa na wysięgniku wraz z ciągnikiem lub Unimogiem do koszenia dużych powierzchni oraz do koszenia na skarpach i przeciwskarpach – min. 1 szt.;
(c) kosiarki ręczne żyłkowe, spalinowe lub elektryczne do koszenia w miejscach niedostępnych takich jak: wokół drzewa, pod barierami, przy ogrodzeniach, znakach, pachołkach oraz innych urządzeniach drogowych – min. 2 szt;
Uwaga: Niedopuszczalne jest używanie do koszenia w pasie drogowym kosiarek rotacyjnych.
3) Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu (zakończeniu) co najmniej dwóch zadań w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, analogicznego do przedmiotu zamówienia tj. koszenia poboczy, pasa drogowego na drogach publicznych kategorii co najmniej dróg powiatowych, których wartość jest nie mniejsza niż 75.000,00 zł brutto każde zadanie,
Uwaga: Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć podpisanie Protokołu odbioru prac lub równoważnego dokumentu.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, konieczne jest by w/w warunek, spełnili łącznie Wykonawcy występujący wspólnie

Dla Części II:
1) Wykonawca winien dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: kierownik prac – 1 osoba bez konieczności posiadania uprawnień budowlanych
2) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował niżej wymienionymi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi (dotyczy każdej z części):
(a) kosiarka bijakowa doczepna wraz z ciągnikiem lub Unimogiem do koszenia dużych powierzchni – min. 1 szt.;
(b) kosiarka bijakowa na wysięgniku wraz z ciągnikiem lub Unimogiem do koszenia dużych powierzchni oraz do koszenia na skarpach i przeciwskarpach – min. 1 szt.;
(c) kosiarki ręczne żyłkowe, spalinowe lub elektryczne do koszenia w miejscach niedostępnych takich jak: wokół drzewa, pod barierami, przy ogrodzeniach, znakach, pachołkach oraz innych urządzeniach drogowych – min. 2 szt;
Uwaga: Niedopuszczalne jest używanie do koszenia w pasie drogowym kosiarek rotacyjnych.
3) Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu (zakończeniu) co najmniej dwóch zadań w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, analogicznego do przedmiotu zamówienia tj. koszenia poboczy, pasa drogowego na drogach publicznych kategorii co najmniej dróg powiatowych, których wartość jest nie mniejsza niż 55.000,00 zł brutto każde zadanie.
Uwaga: Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć podpisanie Protokołu odbioru prac lub równoważnego dokumentu.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, konieczne jest by w/w warunek, spełnili łącznie Wykonawcy występujący wspólnie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na wezwanie
Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia:
• odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
Dotyczy również wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów
udostępniających zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) wypełniony formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SWZ;
b) zobowiązanie w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załącznik Nr 4 do SWZ;
c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
d) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – dot. wykonawców wspólnie ubiegających się - załącznik Nr 5 do SWZ;
e) w przypadku występowania pełnomocnika, pełnomocnictwo do podpisania oferty (np. gdy w imieniu wykonawcy występuje inna osoba) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może
je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,
w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty;
f) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, tj. przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginał dokumentu opatrzony podpisem elektronicznym przez jego wystawcę.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wymaganie dotyczące wadium, w tym kwotę jeżeli zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium.
1. Zamawiający wymaga złożenia wadium na zadanie w wysokości:
Część I – 1.000,00 zł,
Część II – 700 zł
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 25.04.2024 r. do godz. 10:00.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacać należy na rachunek bankowy Zamawiającego
w Bank Spółdzielczy w Leśnicy O/Strzelce Opolskie, ul. Gogolińska 2,
47-100 Strzelce Opolskie, nr konta 52 8907 1089 2002 0090 0007 0006. Tytułem: wadium sprawa nr OR.272.9.2024.KSZCH/IG.
5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza Zamawiający uznaje dzień
i godzinę zaksięgowania kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego.
6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Wniesienie wadium w poręczeniach lub gwarancjach powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKI CYWILNE/KONSORCJA):
1. Wykonawcy, zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy PZP, mają prawo wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP – fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów – wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
4. Przed zawarciem umowy, jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający może wezwać do przedstawienia kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, należy złożyć oświadczenie o braku podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sposób spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;
2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi,
do których te uprawnienia są wymagane.
3. W przypadkach, o którym mowa powyżej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy -
załącznik Nr 5 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj, zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały zawarte w projektach umów stanowiących załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/915406

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-25 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia
Dotyczy części I i części II
a) maksymalny, dopuszczalny przez Zamawiającego termin wykonania zamówienia ogółem:
– część I (łącznie I koszenie + II koszenie) : 37 dni,
– część II (łącznie I koszenie + II koszenie) : 28 dni,
b) minimalny, możliwy do zaoferowania przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia ogółem
– część I (łącznie I koszenie + II koszenie) : 29 dni,
– część II (łącznie I koszenie + II koszenie) : 20 dni
c) I koszenie – rozpoczęcie prac nastąpi w terminie nie później niż …… dni kalendarzowych (zadeklarowany czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia zlecenia) od daty powiadomienia przez Zamawiającego
– maksymalny, dopuszczalny przez Zamawiającego termin wykonania zamówienia:
– część I: 20 dni,
– część II: 14 dni,
– minimalny, możliwy do zaoferowania przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia:
– część I: 16 dni,
– część II: 10 dni,
d) II koszenie – rozpoczęcie prac nastąpi w terminie nie później niż …… dni kalendarzowych (zadeklarowany czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia zlecenia) od daty powiadomienia przez Zamawiającego
– maksymalny, dopuszczalny przez Zamawiającego termin wykonania zamówienia:
– część I: 17 dni,
– część II: 14 dni,
– minimalny, możliwy do zaoferowania przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia:
– część I: 13 dni,
– część II: 10 dni,

Termin realizacji (termin wykonania zamówienia) to liczba dni zadeklarowanych przez Wykonawcę, koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia ogółem oraz z podziałem na poszczególne koszenia. Przez liczbę dni należy rozumieć liczbę dni kalendarzowych.
Zadeklarowana liczba dni musi uwzględniać możliwość ewentualnych awarii sprzętu realizującego prace, wystąpienie takich awarii nie będzie zatem podstawą do wydłużenia terminu realizacji umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.