Ogłoszenie z dnia 2021-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00270885/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
- 2021/BZP 00291782/01 - Wynik z dnia 2021-11-30
- 2021/BZP 00309904/01 - Wynik z dnia 2021-12-10
- 2021/BZP 00332061/01 - Wynik z dnia 2021-12-27
- 2021/BZP 00332062/01 - Wynik z dnia 2021-12-27
- 2021/BZP 00332063/01 - Wynik z dnia 2021-12-27
- 2021/BZP 00333529/01 - Wynik z dnia 2021-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa Telewizyjnai Teatralna im. L. Schillera w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275850
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Targowa 61/63
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-323
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 422755841
1.5.8.) Numer faksu: 426748139
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@filmschool.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.filmschool.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://filmschool.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia Publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2229851e-46d4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00289807
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270885/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP1/02/LAB/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 100862,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa dysków 1 TB:1) Dysk 1 TB 2,5" - 70 sztuk
4.5.3.) Główny kod CPV: 30234100-9 - Dysk magnetyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 11270,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa dysków 2 TB:1) Dysk 2 TB 2,5" - 20 sztuk
4.5.3.) Główny kod CPV: 30234100-9 - Dysk magnetyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 4700,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa dysków 4 TB:1) Dysk 4 TB 3,5" - 90 sztuk
4.5.3.) Główny kod CPV: 30234100-9 - Dysk magnetyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 31050,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa dysków SSD 2 TB:1) Dysk SSD 2 TB 2,5" - 5 sztuk
4.5.3.) Główny kod CPV: 30234600-4 - Pamięć flash
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 4391,67 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dyski dla Studia Tv:1) Dyski SSD ATOMOS do zapisu sygnałów 4K w Studio TV PWSFTviT - 2 sztuki
4.5.3.) Główny kod CPV: 30234600-4 - Pamięć flash
4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa dysków 4 TB HDD:1) Dyski 4 Tb 2,5” HDD - 8 sztuk
4.5.3.) Główny kod CPV: 30234100-9 - Dysk magnetyczny
4.5.5.) Wartość części: 2629,79 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa laptopa na potrzeby Teatru Studyjnego:1) Laptop 14,0” - 1 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 6043,36 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa modernizacyjnych zestawów komputerowych:1) Procesor - 4 sztuki;
2) Płyta główna - 4 sztuki;
3) Dysk nvme - 4 sztuki;
4) Pamięć ddr4 - 4 sztuki;
5) Windows - 7 sztuk;
6) Zasilacz 500W - 4 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234100-9 - Dysk magnetyczny
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 5654,21 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
EZD:1) Skaner wraz z programem do skanowania dokumentów - 1 sztuka;
2) Drukarka kodów kreskowych - 1 sztuka;
3) Czytnik kodów kreskowych - 1 sztuka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 7603,16 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa peryferyjnych urządzeń komputerowych dla Laboratorium Narracji Wizualnych:1) Klawiatura przewodowa - 4 sztuki;
2) Mysz przewodowa - 4 sztuki;
3) Podkładka pod mysz - 6 sztuk;
4) Adapter Bluetooth USB - 2 sztuki;
5) Zasilacz awaryjny dla macierzy QNAP TS-873 - 1 sztuka;
6) Router z wbudowanym access pointem - 3 sztuki;
7) Drukarka atramentowa do zdjęć - 1 sztuka;
8) Zestaw klawiatura + mysz - 2 sztuki
9) Ładowarka do akumulatorów typu AA wraz z akumulatorami typu AA - 15 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 4950,94 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa laptopa dla Laboratorium Narracji Wizualnych:1) Komputer przenośny z segmentu premium - 1 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 6447,15 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa smartfona dla Laboratorium Narracji Wizualnych:1) Smartfon najnowszej generacji wyposażony w skaner LiDAR do tworzenia assetów 3D - 1 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 32250000-0 - Telefony komórkowe
4.5.5.) Wartość części: 5121,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na przedmiotową część postępowania została złożona tylko jedna oferta, która została odrzucona. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Jest rzeczą oczywistą, że gdy brak jest choćby jednej prawidłowej oferty lub wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, postępowanie o udzielenie zamówienia nie może osiągnąć swego celu w postaci wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dlatego, gdy nie złożono żadnej oferty lub wszystkie oferty podlegają odrzuceniu, postępowanie ulega unieważnieniu (Komentarz do Prawa zamówień publicznych dostępny na stronie Urzędu Zamówień Publicznych).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7872,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7872,00 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na przedmiotową część postępowania została złożona tylko jedna oferta, która została odrzucona. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Jest rzeczą oczywistą, że gdy brak jest choćby jednej prawidłowej oferty lub wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, postępowanie o udzielenie zamówienia nie może osiągnąć swego celu w postaci wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dlatego, gdy nie złożono żadnej oferty lub wszystkie oferty podlegają odrzuceniu, postępowanie ulega unieważnieniu (Komentarz do Prawa zamówień publicznych dostępny na stronie Urzędu Zamówień Publicznych).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8195,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8195,49 PLN
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na przedmiotową część postępowania została złożona tylko jedna oferta, która została odrzucona. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Jest rzeczą oczywistą, że gdy brak jest choćby jednej prawidłowej oferty lub wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, postępowanie o udzielenie zamówienia nie może osiągnąć swego celu w postaci wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dlatego, gdy nie złożono żadnej oferty lub wszystkie oferty podlegają odrzuceniu, postępowanie ulega unieważnieniu (Komentarz do Prawa zamówień publicznych dostępny na stronie Urzędu Zamówień Publicznych).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11020,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11020,80 PLN
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty. Do upływu terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotową część postępowania na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.).
Uzasadnienie faktyczne: Na przedmiotową część postępowania została złożona tylko jedna oferta, która została odrzucona. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Jest rzeczą oczywistą, że gdy brak jest choćby jednej prawidłowej oferty lub wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, postępowanie o udzielenie zamówienia nie może osiągnąć swego celu w postaci wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dlatego, gdy nie złożono żadnej oferty lub wszystkie oferty podlegają odrzuceniu, postępowanie ulega unieważnieniu (Komentarz do Prawa zamówień publicznych dostępny na stronie Urzędu Zamówień Publicznych).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6805,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6805,59 PLN
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotową część postępowania na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.).
Uzasadnienie faktyczne: Na przedmiotową część postępowania została złożona tylko jedna oferta, która została odrzucona. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Jest rzeczą oczywistą, że gdy brak jest choćby jednej prawidłowej oferty lub wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, postępowanie o udzielenie zamówienia nie może osiągnąć swego celu w postaci wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dlatego, gdy nie złożono żadnej oferty lub wszystkie oferty podlegają odrzuceniu, postępowanie ulega unieważnieniu (Komentarz do Prawa zamówień publicznych dostępny na stronie Urzędu Zamówień Publicznych).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5781,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5781,00 PLN
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Dostawa samochodu elektrycznego" w ramach projektu "Ekologiczny mechanik"
- Dostawa komponentów do rozbudowy Systemu Kontroli Dostępu dla Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawa oleju do celów grzewczych dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa samochodu osobowego dla Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
- DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ ORAZ PODSTAWOWYCH ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ
- 82/ZP/2024 Przeprowadzenie warsztatów plastycznych, warsztatów muzycznych, zajęć edukacji medialnej oraz zajęć jogi dla uczestników Klubu Seniora przy Domu Seniora UŁ.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Gminy Szczawa wraz z licencjami, oprogramowaniem i urządzeniami peryferyjnymi
- Zakup zestawów komputerowych
- Dostawa elementów infrastruktury serwerowej dla Urzędu Gminy Szczawa wraz z instalacją i wdrożeniem - WYPOSAŻENIE SERWEROWNI
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w podziale na 4 części
- Zakup urządzeń do zarządzania i obsługi modelu 3D i opracowań stworzonych w ramach wielobranżowej inwentaryzacji Gmachu Głównego MNW
- Dostawa elementów infrastruktury sieciowej dla Urzędu Gminy Szczawa wraz z instalacją i wdrożeniem
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.