eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńDostawa długopisów 3D do szkół



Ogłoszenie z dnia 2023-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa długopisów 3D do szkół

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Powiatu Toruńskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118684

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Towarowa 4-6

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 662 88 88

1.5.8.) Numer faksu: 56 662 88 89

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiattorunski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiattorunski.pl/7096,zamowienia-publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiattorunski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa długopisów 3D do szkół

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e17381f-06a8-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00289822

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040292/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa długopisów 3D do szkół

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane w ramach projektu EU-geniusz w świecie 3D”, nr RPKP.10.02.02-0001/18, realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie ogólne.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253601

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 312 sztuk długopisów 3D z wymiennymi końcówkami do szkół.
W skład 1 zestawu wchodzić musi:
• 1x długopis 3D
• 1x końcówka do rysowania
• 1x końcówka do lutowania
• 1x końcówka do wypalania
• 1x zasilacz : Zasilacz 12V | 3A
• 1x szpula cyny
• Instrukcja w języku polskim
• Min. 15 m filamentu

Urządzenie obsługiwać musi następujące funkcje:
- rysowanie 3D – długopis umożliwia rysowanie za pomocą filamentu PLA o średnicy 1,75 mm, z możliwością ustawienia temperatury max. do 280 stopni C i prędkości wytłaczania,
- lutowanie – długopis umożliwia lutowanie za pomocą dedykowanej dla niego cyny, temperatura osiągalna max. do 480 stopni C,
- wypalanie – końcówka do wypalania, umożliwia wypalanie w skórze, drewnie oraz spawanie plastikowe, temperatura osiągalna max. do 480 stopni C,
- saw rezystancyjny – długopis za pomocą drutu rezystancyjnego dołączonego do zestawu umożliwia wycinanie materiałów piankowych, plastikowych i pleksi,
- możliwość połączenie z aplikacją mobilną (IOS, Android).

Wymiary 1 długopisu to max: 180 mm x 40 mm x 300 mm. Konstrukcja długopisu musi być wytrzymała
i odporna na wstrząsy, posiadać ekran OLED, automatycznie wykrywać końcówki, plastikowe części muszą być odporne na ciepło. Musi posiadać możliwość połączenia z telefonem lub tabletem poprzez Bluetooth.
Każdy zestaw musi być zapakowany w kartonowe opakowanie.

Adresy dostaw znajdują się w załączniku nr 5 do SWZ.

Urządzenie musi spełniać wymogi rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1907/2006, regulujące kwestie stosowania chemikaliów, poprzez ich rejestrację i ocenę (REACH) oraz unijne dyrektywy ROHS (2002/95/EC) o zmniejszeniu ilości substancji niebezpiecznych przenikających do środowiska z odpadów elektrycznych i elektronicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu, cena najkorzystniejszej niepodlegającej odrzuceniu oferty (300 867,84 zł brutto) przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia (234 000,00 zł brutto).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300867,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 353059,20 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.