eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MilówkaTermomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kamesznicy wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kamesznicy wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MILÓWKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182663

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kazimierza 123

1.5.2.) Miejscowość: Milówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-360

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugmilowka@milowka.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.milowka.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.milowka.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kamesznicy wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-494bea52-e26c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289824

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016255/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kamesznicy wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213568/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej. Przedmiot zamówienia znajduje się na działkach nr ewid. 1536/1 i 1529/8 przy ul. Parkowej w Kamesznicy.
W ramach zadania zostanie wykonana termomodernizacja budynku wraz z wymianą instalacji centralnego ogrzewania oraz montaż instalacji odgromowej.
Zakres prac obejmuje:
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej oraz ocieplenie ścian piwnicy,
- wykonanie nowych tynków ścian na budynku szkoły i przedszkola,
- ocieplenie styropianem ścian łącznika i sali gimnastycznej,
- ocieplenie stropów poddasza części dydaktycznej (szkoła i przedszkole) oraz stropu łącznika i stropodachu sali gimnastycznej,
- prace budowlane związane z ociepleniem,
- wymiana pokrycia dachu na budynkach,
- częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- wymiana instalacji centralnego ogrzewania – wg. projektu wykonawczego,
- montaż instalacji odgromowej na dachu – wg. projektu wykonawczego
- zagospodarowanie terenu,
- prace wykończeniowe.
W ramach zadania zostanie również zamontowana instalacja fotowoltaiczna o łącznej mocy 8,96 kWp, która pracować będzie na potrzeby trzech obiektów, w tym sali sportowej, przedszkola i szkoły.
Zakres prac obejmuje:
- montaż systemowych konstrukcji nośnych paneli PV na dachu spadzistym,
- montaż ogniw fotowoltaicznych w ilości 28 szt.,
- montaż inwerterów,
- podłączenie przewodów elektrycznych do aparatów,
- montaż instalacji elektrycznej,
- montaż układu pomiarowo-rozliczeniowego w miejscu montażu.
Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.
2) Wspólny Słownik Zamówień:
45 000 000-7 Roboty budowlane
45 410 000-4 Tynkowanie
45 420 000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45 443 000-4 Roboty elewacyjne
45 453 100-8 Roboty renowacyjne
45 331 100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
45 310 000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45 331 000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45 310 000-3 Instalacje elektryczne
45 311 100-1 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych
45 315 700-5 Montaż rozdzielnic
45 314 300-4 Układanie kabli
45 314 200-3 Instalowanie infrastruktury kablowej
45 111 100-9 Roboty w zakresie burzenia
45 421 000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45 421 100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45 262 100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45 321 000-3 Izolacja cieplna
45 261 210-9 Wykonanie pokryć dachowych
45 400 000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45 320 000-6 Roboty izolacyjne
Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Audyt energetyczny, Projekt budowlano – wykonawczy instalacji centralnego ogrzewania, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót instalacji centralnego ogrzewania, rysunki, projekt wykonania instalacji fotowoltaicznej, specyfikacja instalacji odgromowej. Wymagane jest aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu, na którym zlokalizowane będą roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Przeprowadzenie wizji jest warunkiem dla złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z niniejszą SWZ, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, Audytem energetycznym, Projektem budowlano – wykonawczym instalacji centralnego ogrzewania, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót instalacji centralnego ogrzewania, rysunkami, projektem wykonania instalacji fotowoltaicznej, specyfikacją instalacji odgromowej, projektem umowy, oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. Zobowiązanie wykonania robót zgodnie z powyższymi dokumentami nie zwalnia Wykonawcy m. in. od obowiązku weryfikacji tej dokumentacji w trakcie trwania umowy i zgłaszania Zamawiającemu wykrytych w niej wad czy uchybień skutkujących możliwością niedochowania warunków umowy lub naruszeniem przepisów prawa.

3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Projekt budowlany – załącznik nr 9 do SWZ,
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 11,
c) Audyt energetyczny – załącznik nr 12,
d) Projekt budowlano-wykonawczy instalacji centralnego ogrzewania – załącznik nr 13,
e) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót instalacji centralnego ogrzewania – załącznik nr 14,
f) Rysunki – załącznik nr 16,
g) Projekt wykonawczy wykonania instalacji fotowoltaicznej – załącznik nr 17.
Roboty realizowane będą na podstawie :
- projektów budowlanych,
- prawa budowlanego,
- sztuki budowlanej,
- zaleceń Zamawiającego,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45321000-3 - Izolacja cieplna

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3117998,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3415782,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3117998,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane i Ślusarsko-Spawalnicze Stanisław Oczkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5530007596

7.3.3) Ulica: Piotra Skargi

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3117998,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.