eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KutnoDostawa baz danych GESUT i BDOT500 dla miasta Kutno, powiat kutnowski



Ogłoszenie z dnia 2024-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa baz danych GESUT i BDOT500 dla miasta Kutno, powiat kutnowski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KUTNOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016146

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 24 357 41 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatkutno.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-46234ae1-dfd5-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa baz danych GESUT i BDOT500 dla miasta Kutno, powiat kutnowski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46234ae1-dfd5-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289936

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068648/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Dostawa baz danych BDOT500 i GESUT dla Miasta Kutno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248504

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.8.2024.BM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 221322,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa bazy danych GESUT (geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu) zgodnie ze standardem określonym w rozporządzeniu z dnia 23 lipca 2021 r. w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, a także z postanowieniami Warunków Technicznych (załącznik nr 1 do SWZ);
2) dostawa bazy danych BDOT500 (baza danych obiektów topograficznych) zgodnie ze standardami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 lipca 2021 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej, a także z postanowieniami Warunków Technicznych (załącznik nr 1 do SWZ);
dla obszaru miasta Kutno położonego w województwie łódzkim, powiat kutnowski.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Warunki Techniczne na dostawę baz danych GESUT i BDOT500 dla miasta Kutno, powiat kutnowski (WT) – załącznik nr 1 do SWZ, wraz z załącznikami:
a) Tabela 1 - Wykaz podmiotów władających sieciami uzbrojenia terenu obecnie ujawnionych w bazach danych PZGiK prowadzonych dla terenu Powiatu Kutnowskiego - załącznik nr 1 do WT,
b) Tabela 2 - Wykorzystanie materiałów pozyskanych z PZGiK - załącznik nr 2 do WT,
c) Tabela 3 - Wykorzystanie materiałów pozyskanych z innych rejestrów publicznych, dokumentacji projektowych uzgodnionych na posiedzeniach ZUDP i na naradach koordynacyjnych, danych znajdujących się w zasobach podmiotów władających sieciami uzbrojenia terenu - załącznik nr 3 do WT;
2) Projekt umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
3. Gwarancja i rękojmia za wady: Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonany przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres co najmniej 36 miesięcy od daty sporządzenia przez Zamawiającego bezusterkowego protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.
(Ostateczny okres gwarancji i rękojmi za wady wynikał będzie z oferty Wykonawcy).
4. INFORMACJA NA TEMAT WIZJI LOKALNEJ: Wykonawcy mogą, przed złożeniem oferty, zapoznać się z danymi Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej na miejscu, tj. w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Kutnie po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu planowanego terminu odbycia wizji lokalnej. Wykonawca chcący odbyć wizję lokalną musi o tym z wyprzedzeniem poinformować Zamawiającego za pośrednictwem platformy eZamówienia lub na adres poczty elektronicznej zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu. Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin odbycia wizji lokalnej.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w trakcie odbywania wizji lokalnej nie będzie udzielać odpowiedzi na ewentualne pytania Wykonawców. Po odbyciu wizji lokalnej, Wykonawcy będą mogli zadawać pytania w trybie określonym w art. 284 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający, w odniesieniu do treści art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp, oświadcza, iż nie wymaga obligatoryjnego odbycia wizji lokalnej przez Wykonawców, którzy będą składać oferty w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71354000-4 - Usługi sporządzania map

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97883,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 542000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97883,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABM Group sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252580198

7.3.3) Ulica: Al. Solidarności

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-240

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97883,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

2. Informacje dodatkowe do pkt 8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie zostanie zrealizowane (zakończone) w terminie do 16 grudnia 2024 roku. Za termin wykonania zamówienia uznaje się datę końcowego odbioru przedmiotu umowy przez Zamawiającego bez zastrzeżeń. Wobec powyższego Wykonawca, w celu dochowania terminu zrealizowania (zakończenia) zamówienia, zobowiązany jest uwzględnić przewidywany czas na kontrolę, usunięcie usterek i odbiór prac objętych przedmiotem zamówienia na zasadach określonych w WT.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.