Ogłoszenie z dnia 2022-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00216782/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa miejsc postojowych na ul. Niepokólczyckiego w Zabrzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242783530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kasprowicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-803
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.miastozabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.miastozabrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzd.miastozabrze.pl/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa miejsc postojowych na ul. Niepokólczyckiego w Zabrzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-164fd32d-f13a-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028832/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Budowa miejsc postojowych w ciągu ulicy Niepokólczyckiego z podziałem na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00216782/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DR.260.22.2022.PG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 647979,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi robota budowlana polegająca na wykonaniu zatok postojowych (miejsc postojowych) z kostki brukowej w pasie drogi gminnej nr 140001S ul. płk. Franciszka Niepokólczyckiego na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową S8211 ul. dr. Henryka Jordana do skrzyżowania z drogą gminną 140005S ul. Ludwiki Wawrzyńskiej. W zakresie zagospodarowania istniejącego pasa drogowego ul. płk. Franciszka Niepokólczyckiego poza budową miejsc postojowych jest również zabudowa wyniesionego przejścia dla pieszych z kostki brukowej oraz remont nawierzchni istniejącego dojścia do śmietników.
Ulica płk. Franciszka Niepokólczyckiego przebiega w obszarze zabudowanym, na którym występuje zabudowa wielorodzinna oraz budynek szkoły. Obecnie nie ma wyznaczonych miejsc do parkowania samochodów osobowych, a pojazdy parkują na jezdni, tym samym utrudniając ruch. Inwestycja wpłynie na poprawę bezpieczeństwa na drodze oraz komfort użytkowników i mieszkańców, a także ułatwi komunikację osobom niepełnosprawnym, poprzez wyznaczenie stanowisk dedykowanych. Uporządkowane zostaną funkcje poszczególnych elementów pasa drogowego poprzez ograniczenie ilości pojazdów parkujących na ul. Niepokólczyckiego oraz w miejscach niedozwolonych np. zieleńcach.
Na rozpatrywanym terenie występuje uzbrojenie podziemne: sieć wodociągowa, teletechniczna, gazowa, energetyczna, ciepłownicza, kanalizacja sanitarna i deszczowa. Nie wyklucza się występowania niezinwentaryzowanego w dokumentacji uzbrojenia podziemnego. Przebieg istniejącego uzbrojenia należy ustalić poprzez wykonanie przekopów kontrolnych w obecności gestorów przed przystąpieniem do prac zasadniczych. Ponadto w ramach inwestycji przeznaczonych jest do wycinki 7 sztuk drzew oraz wykonanie nasadzeń zastępczych, na które Inwestor posiada Decyzję Marszałka Województwa Śląskiego.
W rejonie budynków numer 24 i 6 wyznaczone zostały miejsca do ładowania pojazdów elektrycznych. Projekt infrastruktury do ładowania według odrębnego opracowania. W ramach docelowej organizacji ruchu w ramach inwestycji do wprowadzenia jest oznakowanie miejsc do ładowania pojazdów elektrycznych po zabudowie punktów ładowania pojazdów elektrycznych.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) wykonanie robót budowlanych składających się na przedmiot zamierzenia budowlanego:
- po stronie południowej budowa 38 miejsc postojowych z kostki betonowej do parkowania równoległego, o wymiarach 2,5x6 m oraz w rejonie budynku nr 32 2 miejsca postojowe dla pojazdów osób niepełnosprawnych w postaci malowania na istniejącym utwardzeniu, zgodnie
z zatwierdzoną docelową organizacją ruchu;
- po stronie północnej budowa 27 miejsc postojowych do parkowania prostopadłego, o wymiarach 2,5x5 m, w tym dwa miejsca postojowe dla pojazdów osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,6x5 m. Dodatkowo, z uwagi na różnicę wysokości drogi i istniejącego chodnika wykonanie palisady betonowej 16,5x16,5x120 cm, w rejonie budynku nr 35, oraz od strony chodnika barierki U-11a, która zabezpieczy pieszych przed upadkiem;
- wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych o wymiarach 7,5x5 m;
- przebudowę dojścia do śmietników w rejonie budynku numer 22 o konstrukcji analogicznej do konstrukcji miejsc postojowych;
- przebudowa sieci teletechnicznej własności Orange Polska S. A.;
- przebudowa sieci ciepłowniczej własności ZPEC Sp. z o. o. w Zabrzu, na odcinku ok. 170,35 mb, na działkach nr 1942/271, 1376/53, 1943/271, 1897/261, 1375/53.
Uwaga
Inwestor na przebudowę kolidującej z miejscami postojowymi sieci ciepłowniczej zawarł Porozumienie ze spółką pod firmą Zabrzańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o. o., z siedzibą w Zabrzu przy ul. Goethego 3. Zgodnie z treścią Porozumienia ZPEC Sp. z o. o. zobowiązała się do przebudowy sieci ciepłowniczej w ramach inwestycji pn. „Budowa miejsc postojowych na ul. Niepokólczyckiego w Zabrzu” na własny koszt, bez wykonania odtworzenia terenu;
b) wykonanie następujących robót:
- zorganizowanie i utrzymanie zaplecza budowy;
- wykonanie robót przygotowawczych (obsługa geodezyjna, nadzory branżowe z gestorami sieci), rozbiórkowych i tymczasowych;
- wycinka i usunięcie drzew i krzewów - pożytki związane z wycinką drzew należy przekazać do Miejskiej Składnicy Drewna przy ul. Matejki 68. Ilość drewna do rozliczenia określa się zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem nr 822/IK/2013 Prezydenta Miasta Zabrze z dnia 26.08.2013r. w sprawie Zasad pozyskania drewna z terenów nieleśnych Miasta Zabrze;
- wykonanie nasadzeń zastępczych wraz z pielęgnacją;
- wykonanie robót wykończeniowych;
- odtworzenie terenów naruszonych podczas wykonywania robót;
- regulacja wysokościowa urządzeń obcych (włazów studni, obudów zasuw itp.) znajdujących się w ciągu budowanych miejsc postojowych;
- zagospodarowanie odpadów - Wykonawca jest zobowiązany do wywozu i utylizacji odpadów powstałych podczas prowadzonych robót budowlanych na legalne składowisko, zgodnie z Ustawą o odpadach i przepisami prawa. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów transportu, utylizacji odpadów;
- likwidacja zaplecza budowy;
c) wprowadzenie i utrzymanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (wraz z wykonaniem i uzgodnieniem projektu tymczasowej organizacji ruchu);
d) wykonanie i wprowadzenie docelowej organizacji ruchu;
e) dostawę materiałów niezbędnych do wykonania robót;
f) przeprowadzenie prób i badań wymaganych dla wykonanych budowli;
g) opracowanie dokumentacji powykonawczej;
h) opracowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanych budowli do użytkowania i dokonanie zgłoszenia zakończenia budowy właściwym organom;
i) stosowanie się do zapisów wszystkich uzgodnień oraz warunków wydanych w ramach opracowywania dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim dotyczą one przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45122000-8 - Próbne wykopy
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 998892,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 998892,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 998892,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Utrzymania Zieleni i Robót Drogowych Agrobruk sp. z o.o.;
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271924174
7.3.3) Ulica: ul. Handlowa 2
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-807
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 998892,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej w ramach projektu pn. "Ochrona i zachowanie różnorodności biologicznej na terenie Miasta Zabrze"
- DOSTAWA POJEMNIKÓW Z TWORZYWA SZTUCZNEGO WYPEŁNIONYCH MATERIAŁEM ZMIENNOFAZOWYM (PCM) DO MAGAZYNU CIEPŁA
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO SPEKTROMETRU MAS ORAZ PODŁOŻA I INNE ODCZYNNIKI MIKROBIOLOGICZNE
- Realizacja posiłków dla podopiecznych MOPR w Zabrzu w lokalach gastronomicznych na terenie miasta Zabrze z podziałem na 8 części
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. wraz z usługami dodatkowymi oraz monitorowanie sygnałów systemu alarmowego w okresie od VI do XII 2025 r.
- "Eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Miasta Zabrze"
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.