Ogłoszenie z dnia 2022-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00202417/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup komputerów przenośnych -79 szt.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Papowo Biskupie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Papowo Biskupie 128
1.5.2.) Miejscowość: Papowo Biskupie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-221
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 56 676 81 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@papowobiskupie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.papowobiskupie.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://papowobiskupie.biuletyn.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup komputerów przenośnych -79 szt.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b1cf698-e7e7-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289961
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031448/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup komputerów przenośnych -79 szt.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020,Oś priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego- „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym-Granty PPGR”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202417/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.1.7.2022.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 173800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1/Zakup i dostawa komputerów przenośnych fabrycznie nowych i nieużywanych
-79 szt. Miejsce dostawy –Urząd Gminy Papowo Biskupie ,Papowo Biskupie 128
86-221 Papowo Biskupie
2/Wszystkie komputery tego samego producenta ,ten sam model (typ i oznaczenie
fabryczne) i ten sam rok produkcji.
3/Wszystkie komputery o cechach technicznych i parametrach określonych w
załączniku nr 1 do SWZ –Opis przedmiotu zamówienia specyfikacja techniczna.
4/Karty katalogowe produktu.
5/Przedmiot dostawy – wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria,
przewody, itp. Sprzęt musi być gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
7/Dostarczony sprzęt pochodzić będzie z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych
producenta zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
8/Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku
polskim.
9/Asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymogi
norm obowiązujących w branży.
10/Przedmiot umowy dostarczony zostanie Zamawiającemu z:
a) kartą gwarancyjną,
b) karty katalogowe,
c) instrukcją obsługi i dokumentacją techniczną oferowanego sprzętu w języku polskim,
d) dokumentem określającym zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym.
11/Wykonawca obowiązany jest przekazać zamawiającemu licencje jak również
wszelkie prawa na dostarczone programy i systemy operacyjne, wystawione na
rzecz Zamawiającego. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji
językowej, wraz z dokumentacją w języku polskim.
12/Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na własny koszt
przedmiot zamówienia pod adresy wskazane przez Zamawiającego .
13/Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu
zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku
poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.
14/W przypadku stwierdzenia, że dostarczone urządzenia:
a) są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy zamawiającego lub
b) nie spełniają wymagań zamawiającego określonych w OPZ- specyfikaca techniczna,
c) dostarczone urządzenia nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości funkcjonalności oraz parametrów technicznych,
Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie nie dłuższym niż 7 dni. Wyznaczenie Wykonawcy terminu nie zwalania Wykonawcy z odpowiedzialności za nieprawidłowe wykonanie niniejszej umowy, w szczególności ze zobowiązania do zapłaty kar umownych z tego tytułu,
15/W przypadku stwierdzenia ww. okoliczności w trakcie trwania czynności
odbiorowych Zamawiający ma prawo odmówić odbioru takiego sprzętu, a
Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
16/Wszelkie sprawy, które mogą wyniknąć w toku realizacji postanowień
wynikających z niniejszej Umowy rozstrzygać będą wspólnie upoważnieni
przedstawiciele stron w trakcie protokołowanych spotkań i narad lub na
podstawie prowadzonej korespondencji
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179667,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197255,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179667,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: iCOD.pl Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472161032
7.3.3) Ulica: ul. Grażyńskiego 51
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179667,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Dostawa urządzeń multimedialnych na potrzeby działalności edukacyjno-terapeutycznych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.