Ogłoszenie z dnia 2022-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00138223/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego na przejściach dla pieszych w ciągu drogi krajowej nr 45 w m. Boguszyce, Źlinice i Dąbrówka Górna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niedziałkowskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-085
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 401-63-00
1.5.8.) Numer faksu: 77 454-44-68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_opole@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego na przejściach dla pieszych w ciągu drogi krajowej nr 45 w m. Boguszyce, Źlinice i Dąbrówka Górna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f5ba435-c600-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289983
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00077654/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Poprawa brd na przejściach dla pieszych w ciągu DK45 w m. Boguszyce, Źlinice i Dąbrówka Górna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138223/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/OP.D-3.2411.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 542309,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
„Zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego na przejściach dla pieszych w ciągu drogi krajowej nr 45 w m. Boguszyce, Źlinice i Dąbrówka Górna”.
Zamówienie obejmuje doświetlenie 1 przejścia w m. Dąbrówka Górna, w km 83+208, 7 przejść w m. Źlinice w km 88+366, km 88+435, km 88+524, km 88+556, km 88+590, km 88+735, km 88+994 oraz 4 przejść w m. Boguszyce w km 89+312, km 89+400, km 89+416, km 89+416.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania między innymi wykonania robót i usług:
• dokonanie wizji w terenie, celem rozpoznania przedmiotu zamówienia;
• pozyskanie dla potrzeb projektowania materiałów;
• zabezpieczenie i oznakowanie miejsca w czasie wykonywania robót;
• przedstawienie zamawiającemu wstępnych rozwiązań projektowych z uwzględnieniem zastosowanych materiałów do akceptacji,
• wykonanie dokumentacji projektowej oświetlenia dedykowanego, azylu dla pieszych oraz dojścia do przejścia w postaci chodnika wraz z niezbędnymi uzgodnieniami składającą się z:
a) Projektu Budowlanego branży elektrycznej i drogowej oraz innych wynikających z opracowania,
b) Projektu Stałej Organizacji Ruchu,
c) Projektu Czasowej Organizacji Ruchu na czas prowadzenia budowy;
• uzyskanie w imieniu zamawiającego niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji i pozwoleń wymaganych do prawidłowego wykonania zadania :
a) uzgodnienie z zarządcami dróg podporządkowanych (jeżeli są wymagane),
b) przygotowanie zgłoszenia oraz uzyskanie zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia robót budowlanych.
• przygotowanie i zgłoszenie urządzeń do podania napięcia oraz rozruch urządzeń
• zrealizowanie robót w oparciu o opracowane uzgodnione i zatwierdzone projekty wykonawcze;
• sporządzania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (obiektu wraz z przyłączem);
• sporządzenia dokumentacji powykonawczej z uwzględnieniem zmian i korekt wprowadzonych w czasie trwania robót budowlanych.
• przeprowadzenie prób i kontroli przewidzianych dla ww. robót
• nadzór elektryczny i drogowy nad ww. robotami
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1254600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1320104,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1254600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe "KONTRAKT" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 971245793
7.3.3) Ulica: Szosa Poznańska 17
7.3.4) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
7.3.5) Kod pocztowy: 66-600
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty branże energetycznej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE "KONTRAKT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE "KONTRAKT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1254600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
- Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg wewnętrznych na terenie miasta Opola
- U/04/2025 Organizacja jednego jednodniowego szkolenia specjalistycznego dla kadry administracyjnej i dydaktycznej w celu podniesienia kompetencji związanych z nostryfikacją dyplomów zagranicznych
- Świadczenie usług medycznych z zakresu badań osób zatrzymanych przez Policję do celów prewencyjnych i procesowych
- Zakup i dostawa gazów medycznych, laboratoryjnych i technicznych wraz z dzierżawą urządzeń.
- U/02/2025 Sukcesywne wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek uniwersyteckich oraz Gabinetu Rektora Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku OSP w Kucinach
- Remont budynku Hali Sportowej przy ul. Kościuszki 20a w Stroniu Śląskim.
- Termomodernizacja budynku OSP w Kucinach
- Dostępna przestrzeń publiczna w budynku Urzędu Gminy w Smętowie Granicznym
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych na zadania drogowe na terenie Powiatu Ostrowskiego
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego polegającego na Termomodernizacji budynku przy ul. Cybisa 1 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad jej realizacją.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.