Ogłoszenie z dnia 2024-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00214326/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
- 2024/BZP 00232114/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja/rozbudowa infrastruktury drogowej w Gminie Wysokie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wysokie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371672
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Wysokie
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-145
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugwysokie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugwysokie.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-55912489-d153-11ee-875e-a22221c84ba71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja/rozbudowa infrastruktury drogowej w Gminie Wysokie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55912489-d153-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00290030
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068066/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja/rozbudowa infrastruktury drogowej w Gminie Wysokie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00214326
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024.JK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5537026,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Modernizacja/remont dróg gminnych.Zadanie obejmuje modernizacją/remont dróg gminnych o łącznej długości 4 km. Zakres to m.in.: prace przygotowawcze, rozłożenie warstw kruszywa ( w zależności od potrzeb), przygotowanie podbudowy pod pobocza oraz wykonanie utwardzonych poboczy, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz prac wykończeniowych (np. zjazdy do posesji). Szerokość modernizowanych dróg wynosi od 3 m ( z mijankami) do 5 m. Wykonanie parkingu na 10 miejsc postojowych.
Zakres zadania obejmuje modernizację/remont następujących dróg:
1. „Przebudowa drogi wewnętrznej – ulica Pałacowa, zlokalizowanej na działce ewid. nr 1413/2 w miejscowości Wysokie”.
2. „Przebudowa drogi gminnej nr 128579L w miejscowości Słupeczno od km 3+697 do km 4+498”.
3. „Przebudowa drogi gminnej nr 107303L w miejscowości Guzówka”.
4. „Przebudowa drogi gminnej nr 112586L w miejscowości Słupeczno”.
5. „Przebudowa drogi gminnej nr 107306L w miejscowości Guzówka”
6. „Przebudowa drogi gminnej nr 128579L w miejscowości Słupeczno od km 5+777 do km 6+060”
7. „Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działkach nr 667, 743 w m. Giełczew I.”
8. „Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na działce nr 3912 od km 0+000 do km 0+232 w miejscowości Dragany”
9. „Przebudowa drogi gminnej 107341L w m. Wysokie, drogi dojazdowej do przedszkola oraz drogi dla pieszych w m. Wysokie”
10. „Budowa parkingu przy ulicy Jana Kazimierza w miejscowości Wysokie”
11. „Remont drogi gminnej nr 107331L –( parking) ul. Leśna w m. Wysokie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
• Pomocniczym przedmiarze robót, jednakże wskazuje się, że przedmiar został dołączony do SWZ wyłącznie pomocniczo i nie może stanowić jedynej podstawy wyceny oferty, co oznacza, że przy wykonywaniu zamówienia Wykonawca nie może powoływać się na braki (ilościowe, rodzajowe) w przedmiarach robót i na tej podstawie żądać dodatkowej zapłaty za roboty konieczne do wykonania, których nie przewidywały przedmiary robót. Oferta Wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia roboty zapewniające właściwe i efektywne jego funkcjonowanie. W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty. Zamawiający oczekuje wykonania w ramach wynagrodzenia za realizację zamówienia wszystkich robót koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia, w szczególności w sytuacji, gdy w którymkolwiek z dokumentów przetargowych roboty te zostały przewidziane lub ich wykonanie wynika z przyjętej technologii albo z innych powodów jest niezbędne dla prawidłowego wykonania zamówienia.
• Dokumentacji technicznej,
- które stanowią odpowiednio załącznik nr 8 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
4.5.5.) Wartość części: 4920534,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Dostawa sprzętu do utrzymania infrastruktury drogowej.W ramach tej części zamówienia, Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył sprzęt do utrzymania infrastruktury drogowej składający się z ciągnika, przyczepy, frezarki do poboczy, ładowacza czołowego, pilarki tarczowej, rębarki do gałęzi, pługu do ciągnika, kosiarki bijakowej, rozsiewacza piasku, wysięgnika wielofunkcyjnego o parametrach nie gorszych niż wskazane w Załączniku nr 9 Opis przedmiotu zamówienia do cz. II.
Zamawiający wymaga minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt. Przy czym długość okresu gwarancji na ciągnik rolniczy stanowi kryterium oceny ofert dla cz. II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34223300-9 - Przyczepy
16311100-9 - Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych
4.5.5.) Wartość części: 616492,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5304610,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7296773,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5304610,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GR DEVELOPMENT GROUP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123434254
7.3.3) Ulica: Szkolna 11g
7.3.4) Miejscowość: Krasnystaw
7.3.5) Kod pocztowy: 22-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GR DEVELOPMENT GROUP SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GR DEVELOPMENT GROUP SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5304610,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 752145,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 806936,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 752145,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GR DEVELOPMENT GROUP SP. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123434254
7.3.3) Ulica: Szkolna 11g
7.3.4) Miejscowość: Krasnystaw
7.3.5) Kod pocztowy: 22-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GR DEVELOPMENT GROUP SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GR DEVELOPMENT GROUP SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 752145,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI WYSOKIE
więcej: przetargi WYSOKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa dwóch motorowych łodzi ratowniczych wraz z wyposażeniem oraz przyczepami podłodziowymi na potrzeby Bieszczadzkiego Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie
- Budowa zbiornika retencyjnego w Poświętnem
- Leasing operacyjny z opcją wykupu maszyn rolniczych
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz wyposażenie hydroforni sieciowej w miejscowości Pasternik gmina Gromadka
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Paku Gminnym w Dobroniu
więcej: Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.