Ogłoszenie z dnia 2022-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowaniem terenu nad zalewem „Karaś” związanych z budową budynku handlowo-usługowego oraz sanitariatów na potrzeby Centrum Informacji Turystycznej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770646
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolnosci 1
1.5.2.) Miejscowość: Lubsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-300
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lubsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubsko.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowaniem terenu nad zalewem „Karaś” związanych z budową budynku handlowo-usługowego oraz sanitariatów na potrzeby Centrum Informacji Turystycznej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba819375-0b4b-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00290047
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012314/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Zagospodarowaniem terenu nad zalewem „Karaś” związanych z budową budynku handlowo-usługowego oraz sanitariatów na potrzeby Centrum Informacji Turystycznej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273650/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający przewidział możliwości udzielenia zamówień w trybie z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy pzp.
Przewidział możliwość udzielanie zamówienia na etap ETAP II prac związanych z zagospodarowaniem terenu nad zalewem
„Karaś” związanych z budową budynku handlowo-usługowego oraz sanitariatów na potrzeby Centrum Informacji Turystycznej.
Roboty budowlane zostały opisane w dokumentacji projektowej (załącznik nr 11 do SWZ i Załącznik nr 12 - STWiOR):
1. Roboty zewnętrzne: teren utwardzony dla pieszych, teren z otoczaków, tarasy, schody na skarpie, ukształtowanie skarp, rozbiórki.
Poprzednie postępowanie to nr OR.2710.12.2022.
– zgodnie z załączonym przedmiarem robót.
W ramach budowy zostaną wykonane prace ogólnobudowlane związane z zagospodarowaniem terenu.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-3e7b2d77-c1a4-11ec-b879-9a86e5ac3946
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.2710.23.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zagospodarowaniem terenu nad zalewem „Karaś” związanych z budową budynku handlowo-usługowego oraz sanitariatów na potrzeby Centrum Informacji Turystycznej.
Roboty zewnętrzne: teren utwardzony dla pieszych, teren z otoczaków, tarasy, schody na skarpie, ukształtowanie skarp, rozbiórki – zgodnie z załączonym przedmiarem robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pomoc Drogowa Tomasz Duczmal
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281779266
7.3.3) Ulica: Ul. Kościuszki 20
7.3.4) Miejscowość: Lubsko
7.3.5) Kod pocztowy: 68-300
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30INNE PRZETARGI Z LUBSKA
- "Przebudowa pracowni gastronomicznej w budynku Zespołu Szkół Technicznych w Lubsku"
- Remont ulicy Grunwaldzkiej w Lubsku
więcej: przetargi w Lubsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
- Utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieli pn. Zielona przestrzeń
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- Remont wewnętrznych traktów komunikacyjnych w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku - I etap
- Budowa infrastruktury przyrodniczo-dydaktycznej w ramach projektu "Eko-adaptacja i eko-edukacja w Mieście i Gminie Buk ."
- Remont drogi powiatowej nr 1002D w Chociemyśli
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.