Ogłoszenie z dnia 2024-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00231609/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostos. do obow. przepisów prawa i uzupełnienie baz danych obiektów topograficznych o szczeg. zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograf. w skalach 1:500- 1:5000 z podz. na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krotoszyński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854754
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 725 42 56
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.krotoszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-krotoszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostos. do obow. przepisów prawa i uzupełnienie baz danych obiektów topograficznych o szczeg. zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograf. w skalach 1:500- 1:5000 z podz. na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f37a9014-dadc-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00290122
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054519/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Prace geodezyjno-kartograficzne (tworzenie baz danych obiektów topograficznych (BDOT 500) oraz modernizacja i weryfikacja danych ewidencyjnych z zakresu pola powierzchni działki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231609
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or. 272.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostosowanie do obowiązujących przepisów prawa i uzupełnienie baz danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500- 1:5000 z podziałem na 3 zadania:Zadanie Nr 1 obręb: Miasto Krotoszyn arkusz nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,18,19,20,21,22,23,24
W ramach usługi będącej przedmiotem zamówienia (w zakresie zadania, na które złożono ofertę) należy wykonać m.in. aktualizację i weryfikację bazy danych obiektów topograficznych) w oparciu o dostępne materiały źródłowe i wywiad terenowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do SWZ.
Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane prace i wykonane materiały wynosi 24 miesiące od daty bezusterkowego odbioru końcowego.
Jednym z kryteriów oceny ofert jest okres na jaki Wykonawca wydłuży gwarancję. Dokładny okres gwarancji określony zostanie po wyborze oferty przedstawiającej najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert tj. ceny, termin realizacji zamówienia oraz wydłużenia gwarancji.
W okresie gwarancji wykonawca zobowiązany będzie do:
1) bezpłatnego usuwania wad i usterek powstałych z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca.
2) usunięcia wszystkich wad i usterek wskazanych przez Zamawiającego, na własny koszt i ryzyko.
Wykonawca zobowiązany jest dokonać usunięcia wad i usterek przy zachowaniu wytycznych wynikających z niniejszej SWZ wraz z załącznikami z uwzględnieniem ewentualnych zmian w przepisach prawa.
W celu wypełnienia obowiązków wynikających z ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych Wykonawca zobowiązuje się zapewnić udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie użytkowanych pojazdów przy wykonywaniu zamówienia w wysokości wynikającej z art. 68 ust. 3 w związku z art. 36 a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych i ewentualnych jej zmianach. W przypadku zmiany ustawy w zakresie terminu zapewnienia udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym, wymagania w zakresie elektromobilności określone w umowie stosuje się z uwzględnieniem zmian ustawy
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 43880,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 Dostosowanie do obowiązujących przepisów prawa i uzupełnienie baz danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500- 1:5000 z podziałem na 3 zadania:Zadanie Nr 2 obręb: Miasto Krotoszyn arkusz nr 30,31,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,
49, 50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,62,63
W ramach usługi będącej przedmiotem zamówienia (w zakresie zadania, na które złożono ofertę) należy wykonać m.in. aktualizację i weryfikację bazy danych obiektów topograficznych) w oparciu o dostępne materiały źródłowe i wywiad terenowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do SWZ.
Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane prace i wykonane materiały wynosi 24 miesiące od daty bezusterkowego odbioru końcowego.
Jednym z kryteriów oceny ofert jest okres na jaki Wykonawca wydłuży gwarancję. Dokładny okres gwarancji określony zostanie po wyborze oferty przedstawiającej najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert tj. ceny, termin realizacji zamówienia oraz wydłużenia gwarancji.
W okresie gwarancji wykonawca zobowiązany będzie do:
1) bezpłatnego usuwania wad i usterek powstałych z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca.
2) usunięcia wszystkich wad i usterek wskazanych przez Zamawiającego, na własny koszt i ryzyko.
Wykonawca zobowiązany jest dokonać usunięcia wad i usterek przy zachowaniu wytycznych wynikających z niniejszej SWZ wraz z załącznikami z uwzględnieniem ewentualnych zmian w przepisach prawa.
W celu wypełnienia obowiązków wynikających z ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych Wykonawca zobowiązuje się zapewnić udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie użytkowanych pojazdów przy wykonywaniu zamówienia w wysokości wynikającej z art. 68 ust. 3 w związku z art. 36 a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych i ewentualnych jej zmianach. W przypadku zmiany ustawy w zakresie terminu zapewnienia udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym, wymagania w zakresie elektromobilności określone w umowie stosuje się z uwzględnieniem zmian ustawy
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 38615,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 Dostosowanie do obowiązujących przepisów prawa i uzupełnienie baz danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500- 1:5000 z podziałem na 3 zadania:Zadanie 3 obręb Miasto Krotoszyn arkusz nr 61,67,68,69,70,71,107,108,109,110,111,112,113, 114,115
W ramach usługi będacej przedmiotem zamówienia (w zakresie zadania, na które złożono ofertę) należy wykonać m.in. aktualizację i weryfikację bazy danych obiektów topograficznych) w oparciu o dostępne materiały źródłowe i wywiad terenowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do niniejszej SWZ.
Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane prace i wykonane materiały wynosi 24 miesiące od daty bezusterkowego odbioru końcowego.
Jednym z kryteriów oceny ofert jest okres na jaki Wykonawca wydłuży gwarancję. Dokładny okres gwarancji określony zostanie po wyborze oferty przedstawiającej najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert tj. ceny, termin realizacji zamówienia oraz wydłużenia gwarancji.
W okresie gwarancji wykonawca zobowiązany będzie do:
1) bezpłatnego usuwania wad i usterek powstałych z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca.
2) usunięcia wszystkich wad i usterek wskazanych przez Zamawiającego, na własny koszt i ryzyko.
Wykonawca zobowiązany jest dokonać usunięcia wad i usterek przy zachowaniu wytycznych wynikających z niniejszej SWZ wraz z załącznikami z uwzględnieniem ewentualnych zmian w przepisach prawa.
5. W celu wypełnienia obowiązków wynikających z ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych Wykonawca zobowiązuje się zapewnić udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie użytkowanych pojazdów przy wykonywaniu zamówienia w wysokości wynikającej z art. 68 ust. 3 w związku z art. 36 a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych i ewentualnych jej zmianach. W przypadku zmiany ustawy w zakresie terminu zapewnienia udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym, wymagania w zakresie elektromobilności określone w umowie stosuje się z uwzględnieniem zmian ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 19310,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GIS- EKSPERT Rafał Siwka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841178993
7.3.3) Ulica: Os. Słoneczne 7
7.3.4) Miejscowość: Wełnica
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39852,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39852,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABM Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252580198
7.3.3) Ulica: Al. Solidarności 60 B lok. 90
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-240
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39852,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27183,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27183,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABM Group Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252580198
7.3.3) Ulica: Al. Solidarności 60B lok. 90
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-240
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27183,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i montaż wiat przystankowych z OZE"
- "Budowa drogi dla rowerów z OZE" w ramach projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Olszewnicy Starej
- Wymiana wiat przystankowych
- Budowa centrum przesiadkowego wraz z wiatą rowerową i OZE w miejscowości Stare Opole
- Budowa drogi pieszo - rowerowej z OZE
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.