eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KolbudyŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMYWANIA ZIELENI W MIEJSCACH PUBLICZNYCH ORAZ UTRZYMANIA CHODNIKÓW I CIĄGU PIESZO-ROWEROWEGO, KTÓRYCH WŁAŚCICIELEM JEST GMINA KOLBUDY



Ogłoszenie z dnia 2024-04-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMYWANIA
ZIELENI W MIEJSCACH PUBLICZNYCH ORAZ UTRZYMANIA CHODNIKÓW I CIĄGU PIESZO-ROWEROWEGO, KTÓRYCH WŁAŚCICIELEM JEST GMINA KOLBUDY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kolbudy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Staromłyńska 1

1.5.2.) Miejscowość: Kolbudy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-050

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kolbudy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbudy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMYWANIA
ZIELENI W MIEJSCACH PUBLICZNYCH ORAZ UTRZYMANIA CHODNIKÓW I CIĄGU PIESZO-ROWEROWEGO, KTÓRYCH WŁAŚCICIELEM JEST GMINA KOLBUDY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9173ec3a-dc7d-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00290133

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003524/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymywania zieleni w miejscach publicznych oraz utrzymywania chodników i ciągu pieszo-rowerowego na terenie Gminy Kolbudy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245070

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 305 pkt. 1 w związku z 214 ust. 1 pkt. 11 PZP Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli zamówienie jest udzielane przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1 osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie warunki określone w pkt. a, b i c.
Gmina Kolbudy postanowiła realizować zadania świadczenia usług w zakresie bieżącego utrzymywania zieleni w miejscach publicznych oraz utrzymania chodników i ciągu pieszo-rowerowego, których jest właścicielem własnymi siłami, bez potrzeby korzystania z usług Wykonawców zewnętrznych. Konkurencyjne (przetargowe) tryby udzielenia zamówienia byłyby w tej
sytuacji niewłaściwe i mniej efektywne. W spółce tej nie ma udziału kapitału prywatnego. Gmina Kolbudy sprawuje nad GZUK prawną kontrolę. Ponad 90% działalności GZUK Kolbudy Sp. z o.o. dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Gminę Kolbudy.
Przedmiot działalności spółki obejmuje świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 545000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymywania zieleni w miejscach publicznych oraz utrzymania chodników i ciągu pieszo rowerowego, których właścicielem jest Gmina Kolbudy
Zakres przedmiotowej usługi obejmuje następujące zadania:
1) Zadanie nr 1 - Wykaszanie zieleni (traw i innej roślinności) rosnącej w pasach drogowych dróg gminnych. Zakres zadania będzie obejmował wykaszanie:
a) terenów zielonych płaskich z uprzątnięciem skoszonego pokosu,
b) rowów z uprzątnięciem pokosu,
c) poboczy dróg z uprzątnięciem skoszonego pokosu w terenach zabudowy, bez uprzątnięcia na pozostałych odcinkach.
2) Zadanie nr 2 - Wykaszanie gminnych terenów rekreacyjnych.
Zadanie polega na wykaszaniu traw i innej roślinności rosnącej na placach zabaw, boiskach i siłowniach plenerowych wraz z uprzątnięciem skoszonego pokosu.
3) Zadanie nr 3 - Wykaszanie gminnych terenów zielonych stanowiących miejsca publiczne.
Zadanie polega na wykaszaniu traw i innej roślinności rosnącej na terenach zielonych stanowiących miejsca publiczne wraz z uprzątnięciem skoszonego pokosu.
4) Zadanie nr 4 - Wykaszanie ciągu pieszo-rowerowego na trasie Kolbudy – Kowale (ul. Wybickiego, ul. Staropolska) o długości 9 000 m.
Zadanie polega na wykaszaniu traw i innej roślinności rosnącej wzdłuż ciągu - powierzchnia koszenia 22 500 m2 wraz z uprzątnięciem skoszonego pokosu.
5) Zadanie nr 5 - Pielęgnacja gminnych terenów zielonych.
Zadanie polega na:
a) pieleniu rabat i gazonów,
b) przycinaniu krzewów,
c) zagospodarowaniu powstałych odpadów.
6) Zadanie nr 6 - Wykaszanie terenów rekreacyjnych przy ul. Ważnego w Kolbudach (kąpielisko Kolbudy – plaża o powierzchni 6 000 m2 oraz dz. nr 278/18).
Zadanie polega na wykaszaniu traw i innej roślinności rosnącej na ww. terenach wraz z uprzątnięciem skoszonego pokosu.
7) Zadanie nr 7 - Bieżące utrzymanie czystości terenów gminnych poprzez zamiatanie chodników, ciągu pieszo – rowerowego oraz ścieżki rekreacyjnej wokół Zbiornika Bielkowskiego.
8) Zadanie nr 8 – Wykaszanie terenu przy świetlicy wiejskiej w Kowalach pow. 389 m².
Zadanie polega na wykaszaniu traw i innej roślinności rosnącej na ww. terenie wraz z uprzątnięciem skoszonego pokosu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 588600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 588600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 588600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminny Zakład Usług Komunalnych Kolbudy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6040191251

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 3G

7.3.4) Miejscowość: Kolbudy

7.3.5) Kod pocztowy: 83-050

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 588600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-22 do 2024-10-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.