Ogłoszenie z dnia 2022-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00202198/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont siedziby Nadleśnictwa Ośno Lubuskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ośno Lubuskie
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Ośno Lubuskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539255
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rzepińska 11
1.5.2.) Miejscowość: Ośno Lubuskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-220
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osno@szczicin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osnolubuskie.szczecin.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.osnolubuskie.sczecin.lasy.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont siedziby Nadleśnictwa Ośno Lubuskie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1899a100-e7de-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00290154
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00190296/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont siedziby Nadleśnictwa Ośno Lubuskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202198/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych, przewidzianych przez Zamawiającego, budynku siedziby
Nadleśnictwa Ośno Lubuskie zgodnie z dokumentacją techniczną określającą zakres oraz rozwiązania technologiczne.
W ramach przewidzianego remontu będą wykonywane prace obejmujące między innymi:
1)zakres prac branży budowlanej
2) zakres branży sanitarnej
3) zakres branży elektrycznej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rozwiązania oraz wymagania techniczne odnośnie wykonania robót
budowlanych zostały określone w następujących załącznikach do SWZ:
-Załącznik nr 10 - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR)
-Załącznik nr 11 - Projekt wykonawczy remontu siedziby Nadleśnictwa Ośno Lubuskie
-Załącznik nr 2a,2b,2c - Przedmiary robót (branża konstrukcyjno-budowlana, branża elektryczna, branża sanitarna
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający – Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne LasyPaństwowe Nadleśnictwo Ośno Lubuskie działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U.z 2021r., poz. 1129 z późn. zm.) zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Remont siedziby Nadleśnictwa Ośno Lubuskie”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu na wykonanie remontu siedziby Nadleśnictwa Ośno Lubuskie Zamawiający otrzymał jedną ofertę złożoną przez firmę PHU Jakub Błażków, która spełniła warunki udziału opisane w SWZ oraz nie podlegała odrzuceniu. W konsekwencji powyższa oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Jednak ww. Wykonawca odmówił podpisania umowy.
Ze względu na brak innych ofert zamawiający jest zobowiązany do unieważnienia postępowania.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania: Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofert.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327437,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.