eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmżaPrzebudowa drogi gminnej nr 100558 C w miejscowości Grzywna-Zęgwirt II etap



Ogłoszenie z dnia 2024-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 100558 C w miejscowości Grzywna-Zęgwirt II etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chełmża

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118709

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wodna 2

1.5.2.) Miejscowość: Chełmża

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 675 60 75 do 78

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@gminachelmza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminachelmza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_chelmza/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 100558 C w miejscowości Grzywna-Zęgwirt II etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-544ec83f-d236-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00290183

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045884/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa drogi gminnej nr 100558C w m. Grzywna -Zęgwirt

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00216740

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSO.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 347554,22 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 186507,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą „Przebudowa drogi gminnej nr 100558 C w miejscowości Grzywna-Zęgwirt II etap”. Zadanie ubiega się o dofinansowanie ze środków finansowych na budowę i modernizację dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie województwa kujawsko – pomorskiego w 2024 r., których udział w finansowaniu nie będzie wyższy niż 50% wartości wynagrodzenia wynikającego z umowy.
2. Zakres robót obejmuje m.in.:
1) roboty pomiarowe;
2) roboty ziemne korytowanie;
3) profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne;
4) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa twardego;
5) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych warstwa wiążąca;
6) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych warstwa ścieralna;
7) wykonanie zjazdów;
8) wykonanie poboczy;
9) wykonanie oznakowania.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją warunków zamówienia (zwaną również „SWZ”), złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz:
1) dokumentacją projektową sporządzoną przez BIOS s.c. A. Osiński, M. Osiński, ul. Dworcowa 32, 87 – 140 Chełmża uwzględniającą rozwiązania ułatwiające dostęp do obiektu przez wszystkich użytkowników, w sposób zapewniający niezbędne warunki do korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich;
2) zaświadczeniem Starosty Toruńskiego numer AB.6743.172.2024.ŁK z dnia 12 lutego 2024 r. o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia Gminy Chełmża z dnia 31 stycznia 2024 r. dotyczącego zamiaru przystąpienia do robót budowlanych polegających na przebudowie drogi gminnej 100558 C, przewidzianej do realizacji na działce o nr geod. 247, w miejscowości Grzywna, obręb 0011, gm. Chełmża;
3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
4. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto:
1) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy i w zakresie niezbędnym do wykonywania robót objętych umową wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami, zapewnienie dojazdu do domów i pól oraz poniesienie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego- jeżeli zostaną naliczone ;
2) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu przebiegu przebudowywanej drogi;
3) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną dokumentacją geodezyjno-kartograficznej z pomiarów (mapa zasadnicza 1:500 lub 1:1000 obejmująca cały zakres robót), złożenie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu i przekazanie potwierdzonej kopii Zamawiającemu przy odbiorze;
4) naprawienie urządzeń melioracyjnych oraz niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych zniszczonych w trakcie prowadzonych robót;
5) uporządkowanie pozostałej części terenu w granicach własności działek stanowiących drogę;
6) dokumentację powykonawczą, opisaną i skompletowaną w dwóch egzemplarzach oraz na wcześniej zgłoszone żądanie Zamawiającego kosztorys powykonawczy;
7) inne prace związane z procesem budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256759,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322222,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256759,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bruksystem Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562337844

7.3.3) Ulica: ul. Równinna 39A

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

branża drogowa-roboty drogowe


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256759,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.