eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi K³obuckSporz±dzenie planu ogólnego Gminy K³obuck



Og³oszenie z dnia 2024-04-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Sporz±dzenie planu ogólnego Gminy K³obuck

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA K£OBUCK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398273

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³obuck

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-100

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Czêstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: (34) 310 01 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaklobuck.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.gminaklobuck.pl/main/index.html

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporz±dzenie planu ogólnego Gminy K³obuck

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c2f95772-fc83-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00290273

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00001792/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.8 Sporz±dzenie planu ogólnego Gminy K³obuck

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c2f95772-fc83-11ee-b81b-aebd110f5279

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.

6. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 4587799 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.

7. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@gminaklobuck.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).

8. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe ¶rodki dowodowe w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby”, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2024 r. poz. 307), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych. Pozosta³e zasady zgodnie z SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz K³obucka z siedzib± ul. 11
Listopada 6, 42-100 K³obuck, tel. (34) 31 00 150, e-mail: sekretariat@gminaklobuck.pl
Administrator – wyznaczy³ Inspektora ochrony danych – Pan Jacek Or³owski, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ poprzez adres e-mail: iod@gminaklobuck.pl lub pisemnie pod adresem: 42-100 K³obuck ul. 11 Listopada 6. Z inspektorem ochrony danych mo¿na siê kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych w szczególno¶ci w zakresie
korzystania z praw zwi±zanych z ich przetwarzaniem.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± w celu realizacji ustawowych zadañ Urzêdu wynikaj±cych z przepisów prawa tj.: - ustawa o samorz±dzie gminnym, - ustawa Prawo zamówieñ publicznych, - ustawa Prawo o aktach stanu cywilnego, - ustawa o zmianie imienia i nazwiska, - ustawa o ewidencji ludno¶ci, - ustawa o dowodach osobistych, - ustawa o podatkach i op³atach lokalnych, - ustawa o po-datku le¶nym, - ustawa o podatku rolnym, - ustawa o wychowaniu w trze¼wo¶ci i przeciwdzia³aniu alkoholizmowi, -ustawa o utrzymaniu porz±dku i czysto¶ci w gminach, - ustawa o gospodarce nieruchomo¶ciami, - ustawa prawo budowlane, -ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - ustawa Kodeks cywilny, - ustawa o pracownikach samorz±dowych, -ustawa o Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej (CEIDG), - ustawa o ochronie przyrody, - usta-wa o ochronie ¶rodowiska, - ustawa o publicznym transporcie zbiorowym, - ustawa Prawo wodne, - ustawa o dostêpie do informacji publicznej, -ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne, - ustawa o rachunkowo¶ci, - ustawa o finansach publicznych, - ustawa Ordynacja podatkowa, - ustawa o zwrocie podatku akcyzowego, - ustawa Prawo o¶wiatowe, - ustawa o us³ugach turystycznych, - ustawa o systemie informacji o¶wiatowej, - ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, - ustawa o praktykach absolwenckich, -ustawa Prawo o ustroju s±dów, - ustawa o powszechnym obowi±zku obrony RP, - ustawa o statystyce publicznej, - ustawa o ubezpieczeniach maj±tkowych i osobowych, - ustawa o ochronie praw lokatorów, - ustawa o drogach publicznych, - ustawa Kodeks Postêpowania Administracyjnego, - ustawa o petycjach, - ustawa o pomocy obywatelom Ukrainy w zwi±zku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego pañstwa.
Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych jest: - art.6 ust.1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz±, lub do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane dotycz±, przed zawarciem umowy), - art.6 ust.1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego naAdministratorze), - art.6 ust.1 lit. e RODO (przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej Administratorowi).
Pani/ Pana dane mog± byæ udostêpnione podmiotom: - upowa¿nionym na podstawie przepisów prawa, - przetwarzaj±cym dane na zlecenie i w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w celu ¶wiadczenia okre¶lonych w umowie us³ug.
1) Do ¿±dania od Administratora dostêpu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
2) Je¶li przetwarzanie odbywa siê na podstawie zgody, do cofniêcia zgody w dowolnym momencie bez wp³ywu na zgodno¶æ z prawem przetwarzania, które-go dokonano na podstawie zgody przed jej cofniêciem.
3) Do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych /PUODO/ ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie dotycz±cych jej(-jego) danych osobowych narusza przepisy RODO.
Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
Pozosta³e szczegó³owe informacje w rozdz. XXXII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.014.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± us³ugi: Sporz±dzenie Planu Ogólnego Gminy K³obuck.
2. Opis przedmiotu zamówienia.
1) Granice opracowania: Gmina K³obuck w granicach administracyjnych.
2) Powierzchnia terenu objêtego przedmiotem zamówienia: Powierzchnia Gminy K³obuck w granicach administracyjnych – ok 130,4 km 2 .
3) Zakres opracowania obejmowaæ bêdzie:
a) dokonanie inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniej±cego stanu zagospodarowania terenu gminy K³obuck;
b) przygotowania projektów og³oszeñ, korespondencji, wykazów wniosków i wykazów uwag, oraz innych dokumentów, których potrzeba wy³oni siê w trakcie opracowania projektu planu, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa;
c) udzia³ w procedurze sporz±dzenia Planu Ogólnego, okre¶lonej w art. 13i ust. 3 ww. ustawy oraz art. 13j, w tym w konsultacjach spo³ecznych, o których mowa w art. 8i, 8j i 8k tej ustawy;
d) przeprowadzenie strategicznej oceny oddzia³ywania na ¶rodowisko, w tym sporz±dzenie prognozy oddzia³ywania na ¶rodowisko projektu planu ogólnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 pa¼dziernika 2008 r. o udostêpnianiu informacji o ¶rodowisku i jego ochronie, udziale
spo³eczeñstwa w ochronie ¶rodowiska oraz o ocenach oddzia³ywania na ¶rodowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z pó¼n. zm.);
e) sporz±dzenie Planu ogólnego Gminy K³obuck, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w zakresie art. 13a ust. 4, art. 13b, 13c, 13d, 13e, 13f, 13g i 13m oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy, wraz z uzasadnieniem Planu Ogólnego zgodnie z art. 13h ustawy;
f) opracowanie danych przestrzennych do Planu Ogólnego zgodnie z art. 67a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz opracowanie dokumentu planistycznego zgodnie z dyrektyw± Unii Europejskiej INSPIRE, umo¿liwiaj±c± stworzenie metadanych;
g) skompletowanie dokumentacji formalno-prawnej zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758);
h) w przypadku wyst±pienia potrzeby ponowienia procedury planistycznej w wyniku stwierdzenia
niewa¿no¶ci uchwa³y przez Wojewodê, ponowienie niezbêdnych czynno¶ci w celu doprowadzenia
opracowania objêtego zamówieniem do zgodno¶ci z przepisami prawa.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71410000-5 - Us³ugi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
1) cena ofertowa – 60%
2) do¶wiadczenie projektanta – 40%

2. Ka¿dy z Wykonawców w poszczególnych kryteriach otrzyma odpowiedni± liczbê punktów, wyliczon±
w nastêpuj±cy sposób:
a) cena ofertowa - wg nastêpuj±cego wzoru:
Cn
l Pc = ----- x 100
Cb
gdzie poszczególne symbole oznaczaj±:
I Pc – liczba punktów,
Cn – cena ofertowa najni¿sza spo¶ród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert,
Cb – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),
b) do¶wiadczenie projektanta
Zamawiaj±cy w ramach kryterium „do¶wiadczenie projektanta” bêdzie przyznawa³
dodatkowe punkty za wykazanie do¶wiadczenia projektanta, który bêdzie bra³ udzia³ w
realizacji zamówienia i który posiada uprawnienia do projektowania w zakresie objêtym
przedmiotem postêpowania. W zwi±zku z tym Wykonawca mo¿e uzyskaæ max. 100 zadeklarowanego przez Wykonawcê, w formularzu ofertowym, do¶wiadczenia projektanta.
W przypadku, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e osoba wskazana w druku oferty, spe³niaj±ca
przynajmniej jeden z warunków okre¶lonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o
planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t. Dz. U. z 2023 poz. 977 z pó¼n.zm.),
dysponuje do¶wiadczeniem projektanta nabytym przy opracowaniu studium uwarunkowañ i
kierunków zagospodarowania przestrzennego (lub zmiany studium), dotycz±cych gminy
licz±cej minimum 15 000 mieszkañców, przyjêtego uchwa³± Rady Gminy i miejscowego
planu zagospodarowania przestrzennego (lub zmiany planu miejscowego) dla obszaru o
minimalnej powierzchni wynosz±cej 100 ha, opublikowanego w Wojewódzkim Dzienniku
Urzêdowym, a opracowania te by³y wykonane przed up³ywem terminu sk³adania ofert, to
Wykonawca otrzyma nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
 za sporz±dzenie jednego opracowania spe³niaj±cego w/w wymagania to warto¶æ
liczbowa ocenianego kryterium uzyskanego dla danej oferty wyniesie 25 punktów;
 za sporz±dzenie dwóch opracowañ spe³niaj±cych w/w wymagania to warto¶æ
liczbowa ocenianego kryterium uzyskanego dla danej oferty wyniesie 50 punktów;
 za sporz±dzenie trzech opracowañ spe³niaj±cych w/w wymagania to warto¶æ liczbowa
ocenianego kryterium uzyskanego dla danej oferty wyniesie 75 punktów;
 za sporz±dzenie przynajmniej czterech opracowañ spe³niaj±cych w/w wymagania to
warto¶æ liczbowa ocenianego kryterium uzyskanego dla danej oferty wyniesie 100
punktów;

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie projektanta

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
Wykonawca winien wykazaæ, ¿e dysponuje (lub bêdzie dysponowa³) co najmniej jedn±
osob± - Projektantem, który winien spe³niaæ przynajmniej jeden z warunków okre¶lonych w
art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t.
Dz. U. z 2023 poz. 977 z pó¼n. zm.) oraz powinien posiadaæ do¶wiadczenie w sporz±dzeniu
przynajmniej jednego studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania
przestrzennego (lub zmiany studium), dotycz±cego gminy o minimum 15 000
mieszkañców, który zosta³ przyjêty uchwa³± Rady Gminy i przynajmniej jednego
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (lub zmiany planu miejscowego)
obszaru o minimalnej powierzchni wynosz±cej 100 ha, opublikowanego w Wojewódzkim
Dzienniku Urzêdowym,
Uwaga:
-Zamawiaj±cy dopuszcza aby ww. us³ugi zosta³y wykonane ³±cznie w ramach jednego
kontraktu (umowy) lub oddzielnie w ramach kilku kontraktów (umów),
-wskazane powy¿ej osoby musz± posiadaæ bieg³± znajomo¶æ jêzyka polskiego.
W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadaj± bieg³ej znajomo¶ci jêzyka polskiego
Wykonawca jest zobowi±zany zapewniæ t³umacza(y) jêzyka polskiego, zapewniaj±cego
sta³e, bieg³e i fachowe t³umaczenie w kontaktach miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, na
okres i dla potrzeb realizacji umowy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania braku podstaw
(przes³anek) wykluczenia z postêpowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie
wezwany do z³o¿enia, w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych
podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):
1) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci
do tej samej grupy kapita³owej (za³. nr 8 do SWZ) w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym
Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do
udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty
czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego
Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie
w zakresie ust. 5.1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

2) O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o
niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie
podstaw do wykluczenia wskazanych w ust. 2 pkt 2.1 oraz 2.2 (za³. nr 5 do SWZ).
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia w
zakresie pkt. 2 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
W przypadku korzystania przez Wykonawcê ze zdolno¶ci technicznych lub zawodowych
podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o
którym mowa powy¿ej, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o
aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu
warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie podstaw do wykluczenia wskazanych w ust.
2 pkt 2.1 oraz 2.2 (za³. nr 5a do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania spe³niania warunków
udzia³u w postêpowaniu (okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w ust. 3 niniejszego rozdzia³u
SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do z³o¿enia, w terminie nie
krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych
(aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):

1) w celu wykazania spe³niania warunku z ust. 3.4. pkt. 1 SWZ
wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i wykszta³cenia
niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez
nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (za³. nr 6 do
SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Dla przeprowadzenia oceny ofert (tj. uzyskania okre¶lonej ilo¶ci punków w ramach kryterium
do¶wiadczenie projektanta) ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest:
1) wskazaæ w Formularzu oferty z imienia i nazwiska osobê, która bêdzie pe³niæ funkcjê
projektanta i bêdzie bra³a udzia³ w realizacji zamówienia (Zamawiaj±cy wymaga osobistego wykonywania ¶wiadczenia przez tê osobê);
2) wymieniæ w Formularzu oferty:
- nazwê aktu prawa miejscowego (dla planów miejscowych i zmian planów)
- nazwê studium (dla studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania gminy i zmian studiów);
- okre¶lenie publikatora (wojewódzkiego dziennika urzêdowego) z numerem pozycji
- okre¶lenie sygnatury w³a¶ciwej uchwa³y Rady Gminy
3) wykazaæ, ¿e wskazana w Formularzu oferty osoba, bra³a udzia³ w tworzeniu ka¿dego z
opracowañ wymienionych w tabeli punktu 5 Formularza oferty. Dla wykazania tego nale¿y
przed³o¿yæ wraz z ofert± dokumenty, inne ni¿ o¶wiadczenia w³asne Wykonawcy.
Do dokumentów tych nale¿± np.:
 zawarte umowy, podpisane protoko³y zdawczo – odbiorcze opracowañ, zawieraj±ce nazwisko projektanta;
 o¶wiadczenie inwestora, potwierdzaj±ce ¿e dedykowana osoba pe³ni³a w wykazanych przedsiêwziêciach funkcjê projektanta;
 referencje wystawione przez Inwestora dla Wykonawcy us³ugi, zawieraj±ce nazwisko projektanta;

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zapozna³ siê z warunkami zamówienia i z projektowanymi
postanowieniami umowy do przedmiotowego zamówienia, oraz ¿e przyjmuje ich tre¶æ bez
¿adnych zastrze¿eñ – zgodnie z tre¶ci± zawart± w formularzu oferty, stanowi±cym za³±cznik
nr 1 do SWZ. O¶wiadczenie sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (w
postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;

2. Stosowne pe³nomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upowa¿nienie do podpisania oferty nie
wynika bezpo¶rednio ze z³o¿onego w ofercie odpisu z w³a¶ciwego rejestru albo z ewidencji
dzia³alno¶ci gospodarczej. Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W
przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o wystawione w postaci papierowej i opatrzone
w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z pe³nomocnictwem w postaci papierowej
mo¿e dokonaæ mocodawca (osoba/osoby wystawiaj±ce pe³nomocnictwo) lub notariusz.

3. Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych
siê o udzielenie zamówienia publicznego.
Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy
pe³nomocnictwo zosta³o wystawione w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym
zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia
zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z pe³nomocnictwem w postaci papierowej, mo¿e dokonaæ
mocodawca (osoba/osoby wystawiaj±ce pe³nomocnictwo) lub notariusz.

4. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji
Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy
¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³
niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci innych
podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika
do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy to jednak spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki, b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani siê z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo – zgodnie z ust. 4.3. rozdz. XVI SWZ – nie dotyczy to jednak spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
3. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 3.1. rozdzia³u XVI SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy Pzp, strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) w zakresie terminu realizacji, w przypadku:
a) opó¼nienia organów administracji publicznej w wydaniu decyzji administracyjnych, uzgodnieñ, ekspertyz lub innych aktów administracyjnych niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy, pomimo spe³nienia przez Wykonawcê warunków ich uzyskania, w tym przede wszystkim z³o¿enia przez Wykonawcê prawid³owego i kompletnego wniosku o ich wydanie,
b) konieczno¶ci uzyskania wyroku s±du lub innego orzeczenia s±du albo organu administracji publicznej, którego uzyskanie nie by³o przewidziane w opisie przedmiotu zamówienia ani w ¿adnym innym dokumencie stanowi±cym element dokumentacji postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jest niezbêdne celem wykonania obowi±zków Wykonawcy wynikaj±cych z umowy,
c) wyst±pienia osób trzecich z roszczeniami lub ujawnienia siê roszczeñ osób trzecich, które uniemo¿liwiaj± dalsze wykonanie przedmiotu zamówienia, w szczególno¶ci uzyskanie odpowiednich decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ wydawanych przez organy administracji publicznej,
d) wszczêcia na wniosek jakiegokolwiek podmiotu lub wszczêcia z urzêdu postêpowania s±dowego lub administracyjnego uniemo¿liwiaj±cego wykonanie przedmiotu umowy przez Wykonawcê, w szczególno¶ci wstrzymuj±cego mo¿liwo¶æ uzyskania odpowiednich decyzji administracyjnych, uzgodnieñ, zezwoleñ, ekspertyz lub innych aktów,
e) zmiany opisu przedmiotu umowy lub innych obowi±zków Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia zgodnie ust 1 pkt 2 lub zmiany dopuszczalnej na podstawie przepisów ustawy,
f) zmian obowi±zuj±cych przepisów prawa wp³ywaj±cych na termin wykonania przedmiotu umowy, w tym w szczególno¶ci na³o¿enia na Wykonawcê obowi±zku uzyskania dodatkowych decyzji administracyjnych, uzgodnieñ, zezwoleñ, ekspertyz lub innych aktów administracyjnych niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy, których uzyskanie nie by³o konieczne na etapie sk³adania ofert, z zastrze¿eniem, ¿e termin wykonania umowy mo¿e ulec zmianie o czas, o jaki wy¿ej wskazane okoliczno¶ci wp³ynê³y na termin wykonania umowy przez Wykonawcê, to jest uniemo¿liwi³y Wykonawcy terminow± realizacjê przedmiotu umowy,
g) wyst±pienia konieczno¶ci ponowienia czê¶ci procedury planistycznej,z zastrze¿eniem ¿e termin mo¿e ulec wyd³u¿eniu stosownie do wymagañ terminów ustawowych wymaganych na ponowienie tej procedury,
h) stwierdzenia przez Radê Miejsk± w K³obucku konieczno¶ci dokonania zmian w przedstawionym projekcie uchwa³y w sprawie uchwalenia planu ogólnego Gminy K³obuck lub jej czê¶ci,
i) stwierdzenia przez Wojewodê niezgodno¶ci z przepisami prawa uchwa³y Rady Miejskiej w K³obucku w sprawie uchwalenia planu ogólnego wraz z za³±cznikiem oraz dokumentacji prac planistycznych;

oraz innych okoliczno¶ci okre¶lonych szczegó³owo w za³±czniku nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-26 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-26 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.